Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse yli ihastuksestani lääkäriini. En mitenkään :(

Vierailija
15.03.2017 |

Yritetty on ihan kaikkea. Hän on ilmaissut ettei enää halua kanssani olla tekemisissä. Silti tämä vaan jatkuu ja jatkuu.

Paras olisi että emme enää näkisi missään, mutta kun sitä ei voi oikein välttää. Näemme noin viikottain, jos oikein välttelen (tai hän välttelee..) niin noin kuukausittain.

Miten tästä eroon?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liiku enää siellä missä hän. Äläkä mene enää vastaanotolle.

Vierailija
2/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeaa, kun usein on asiaa sinne missä hänkin liikkuu. Koitan keksiä kaikkia kiertoreittejä ja liikkua nopeasti.

Olen julkisella niin en oikein voi valita kenen vastaanotolle saan ajan. Joskus sattuu hän. Ja jos ei satu, niin hän tulee käytävällä vastaan ja juttelemaan, kuten viime kerroilla ja argh.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun ole pakko jutella sen kanssa?

Vierailija
4/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeaa, kun usein on asiaa sinne missä hänkin liikkuu. Koitan keksiä kaikkia kiertoreittejä ja liikkua nopeasti.

Olen julkisella niin en oikein voi valita kenen vastaanotolle saan ajan. Joskus sattuu hän. Ja jos ei satu, niin hän tulee käytävällä vastaan ja juttelemaan, kuten viime kerroilla ja argh.. Ap

Eikös julkisella puolellakin voi nyt jo valita terveyskeskuksensa?

Vierailija
5/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sun ole pakko jutella sen kanssa?

No ei, mutta olen semmoinen perus-kohtelias ja juttelen aina kun joku tulee puhumaan. Sitten hermostun ja höpötän omiani. Tulen sitten aina hyvälle tuulelle noista ja ihastus vaan jatkuu. Ap

Vierailija
6/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös julkisella puolellakin voi nyt jo valita terveyskeskuksensa?

Ei ole tk. Kyseessä yliopistollinen sairaala. Toki voisin valita eri sairaalan, mutta lähimpään jossa saisin hoitoa olisi sitten satoja kilometrejä. Ap

Vierailija
7/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla sun kanssa tekemisissä ja tulee käytävällä juttelemaan? Kysymään että mitä sä taas täällä stalkkaat?

Vierailija
8/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen jankkasit tätä samaa paskaa. Nuppilääkäriä sä tarviit.

Vierailija
9/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua olla sun kanssa tekemisissä ja tulee käytävällä juttelemaan? Kysymään että mitä sä taas täällä stalkkaat?

Niin en oikein tiedä :( Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt, että ei halua olla tekemisissä. Ap

Vierailija
10/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko psykiatri tämä ihastuksen kohde?

Vierailija
11/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka keskittyisit siihen omaan mieheesi? Ja siihen lapseen, jonka olet saanut?

Vierailija
12/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko psykiatri tämä ihastuksen kohde?

Ei. En usko, että kykenisin ihastumaan psykiatriin. Ap

Vierailija
13/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka keskittyisit siihen omaan mieheesi? Ja siihen lapseen, jonka olet saanut?

En nyt tiedä mihin viittaat, mutta perhetetapiassa ollaan käyty miehen kanssa, eikä siitä ole ollut apua suhteen ongelmiin. Ap

Vierailija
14/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lapseen viittasin, jonka olet saanut niillä hoidoilla ja joka on pieni vielä. Miksi juokset lääkärin perässä, etkä ole lapsesi kanssa?

Vierailija
15/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen lapseen viittasin, jonka olet saanut niillä hoidoilla ja joka on pieni vielä. Miksi juokset lääkärin perässä, etkä ole lapsesi kanssa?

Kyllähän nyt kotoa liikun, vaikka pieni lapsi onkin. Ja se lapsi on ollut usein mukana, tämä ihastuskin hänet on nähnyt. Ei se lapsi tähän nyt vaikuta. Ap

Vierailija
16/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en oikein tiedä :( Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt, että ei halua olla tekemisissä. Ap

Millä perusteella olet ymmärtänyt näin? :/ Sanoiko hän suoraan? Mulle mun ihastukseni sanoi, ettei voi olla tekemisissä kanssani. :(

Vierailija
17/18 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä pääset siitä ihastuksestasi yli, nyt paras neuvo on sellainen että lähdet siitä kulissiliitosta ja sitten aikanaan ihastut toiseen. Kun näin on joskus käynyt niin muistelet sitten menneitä huvittuneena.

Vierailija
18/18 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olet ymmärtänyt näin? :/ Sanoiko hän suoraan? Mulle mun ihastukseni sanoi, ettei voi olla tekemisissä kanssani. :(

Nykyään hän ei enää puhu mitään, lähtee vaan pois myös jos yritän mennä puhumaan. Luulen että hän teki sen rajan vetämisen ettei juttele minulle enää muuten kun vo aikana.

Kuulostaa surulliselta :( Jos hän on suoraan sanonut että ei halua olla sun kanssa, niin sun on parempi nyt itsesi kannalta yrittää päästä yli. Rohkea olit kun selvitit asiaa. Ap