Lindorff piinaa jatkuvasti?!?
Soittavat lähes päivittäin, laittavat tekstareita ja s-postia. Mitään en voi maksaa, kun ei ole rahaa.
Pitääkö tässä nyt vaihtaa numeroa kun eivät ymmärrä jättää rauhaan. Saavat omansa ulosoton kautta aikanaan, mutta menee jo oikeesti hermot tohon soitteluun!
Muilla samaa? Ootteko saanut niiden kaaliin, että soittelu ei auta, soittelulla ei pölähdä mun tilille yhtäkkiä rahaa.
Tää menee jo kohta häirinnäks...
Kommentit (5)
Minulle tulee Lindorffilta tekstareita, että tarttis tarkastaa velkatilanne, vaikka minulla ei ole mitään velkoja kenellekään. Tämä puhelinnumerokin on minulla ollut jo ainakin jotain pari vuotta. Lindorffiin olen jo ollut yhteydessä, mutta sama vaan jatkuu. Todellakin ärsyttävää.
Hyvä mainos, kiitos. Juuri etsiskelen sopivaa perintäfirmaa ja tämä vahvisti näkemystä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole kokemusta kun maksan laskuni.
Kyllä mäkin maksan ja oon aina maksanut kaikki laskuni, tätä perittävää summaa en vaan pysty maksamaan. Kyse on entisen yritykseni takausvelasta, joka on yli 10 000 euroa. Velka meni pankilta perinnälle jo melkein vuosi sitten... Olen ilmoittanut ettei mulla ole maksukykyä tuollaiselle summalle edes kk erissä, koska tarjoavat maksusuunnitelmaan 700€ kuukausieriä...
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Lindorffilta tekstareita, että tarttis tarkastaa velkatilanne, vaikka minulla ei ole mitään velkoja kenellekään. Tämä puhelinnumerokin on minulla ollut jo ainakin jotain pari vuotta. Lindorffiin olen jo ollut yhteydessä, mutta sama vaan jatkuu. Todellakin ärsyttävää.
Minullekin tuli. Kyselin heiltä missä mennään ja paljastui, että joku raha-asiansa sössinyt on ilmoittanut minun puhelinnumeroni omanaan tai ei ollut päivittänyt muuttuneita yhteystietojaan. Veikkaan sitä ravikansan edustajaa, jolle numeroni aiemmin kuului.( Jonkun aikaa liittymän avaamisesta sain useita tekstiviestejä tyyliin "Hei Valte, oon päässyt linnasta"). Onneksi Lindorffilta ei sen yhteydenottoni jälkeen ole tullut viestejä.
No ei kyllä ole kokemusta kun maksan laskuni.