Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voi lahjoittaa ruokaa (Heksinki)?

Vierailija
15.03.2017 |

Minulla on kotivarana parin viikon ruuat. Huomasin, että osa vanhentuu pian enkä ehdi käyttää pois. Minne voin lahjoittaa nämä? Mulla on riisiä, säilykkeitä, kuivahedelmiä yms. Hurstilta kysyin mutta juuri nyt eivät tarvitse. Muita paikkoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isis-leiriin.

Vierailija
2/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi, säilykkeet ja kuivahedelmät ei kyllä mene pilalle parasta ennen päivän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on ainakin sellainen ryhmä kuin Ruokajakorinki Helsinki (foodsharing Helsinki).

Vierailija
4/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmiset tarpeet (tai vaikka olisi perheenkin) ovat niin pieni erä, ettei mikään järjestö niitä tule hakemaan. 

Eli jaa naapureille tai jos lähistölläsi on ns. metsien miesten porukkaa, niin jotain saattaa kelvata heille. Nuo kuivatarvikkeiden ja säilykkeiden päivämäärät ovat itse asiassa viitteellisiä, joten säilyvät käyttökelpoisina vielä pitkään. 

Itsekin siis voit käyttää huoleti. 

Vierailija
5/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope. Paras olis joku tuttu tai puolituttu. Ruokatavarat on niin herkkiä, ettei välttämättä sitä uskalleta kotitalouksilta ottaa jatko jakeluun.

Vierailija
6/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jonkun kerjäläisenkin ottavan mielellään ruokaakin.

Vierailija
7/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa järjestöille, koska niissä on päiväys tulossa. Itsekin yritin antaa avaamattomia kuivaruokia kirkon ruokajakeluun, ei kelvannut koska niissä oli päiväys kahden viikon päästä.

Vierailija
8/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opiskelija ja asun Munkkivuoressa ja otan erittäin mielellään vastaan, mikäli satutte olemaan täällä päin 😊 Tulen hakemaankin, jos on kävelymatkan päässä. Mutta tuskin näin hyvä tuuri käy 😀

Vierailija
9/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on ainakin sellainen ryhmä kuin Ruokajakorinki Helsinki (foodsharing Helsinki).

Kiitos tiedosta! T. Ap

Vierailija
10/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko vielä opiskelija mulla olis säilyke ei varsinaista ruokaa

Mango viipaleet sokeriliemessä 03 2020

Siivutetut herkkusienet 31.12 2020

Persikan puolikkaa light syrup 31.12.2019

0406713730

Vierailija
11/11 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjoituksena lepää ja ajattelin laittaa rappukäytävään jakoon muille asukkaille, koska itse en ehtisi käyttämään. Sitten tuli lappu, että rappukäytävään ei saa jättää elintarvikkeita. Ajattelin hyvää, mutta en saanut auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi