Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kirjoittanut kirjaa?

Vierailija
20.03.2006 |

Minulla se olisi haaveena, ja tarvitsisin rohkaisua.

Onko miten vaikea saada kirja julkaistuksi Suomessa?

Entä löytyykö netistä infoa asiaan liittyen?



Kaikki kokemukset ja neuvot ovat tervetulleita :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaan saada se lopullinen sysäys siihen kirjaan, mitä se tarkalleen käsittelee. Nuoruudessani kirjoitin paljonkin. Kun pääsin vauhtiin, en pystynyt lopettamaan ja todella eläydyin omaan kirjaani :) Isäni sanoi vastikään, että mikset kirjoita kun osaat. Jotenkin en osaa enää :( Mistä saisin sen sysäyksen?

Vierailija
2/3 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kirja läheteä jollekin kustantajalle luettavaksi kun se on valmis? Näin käsittäisin, esim. WSOY

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3, itsekin kaipaisin sitä sysäystä, nuorempana myös kirjoitin paljon, jotain juttujani julkaistiin ihan pienimuotoisesti, esim. lukiossa opettaja valitsi kaupungin nuortenlehteen, sekä voitin kerran taidetapahtuman runokilpailun. Ei siis mitään kovin suurta ;) Kuitenkin haaveilen kirjan kirjoittamisesta, olisi vain kiva tietää etukäteen, mahtaako kukaan olla siitä kiinnostunut edes periaatteessa.



AP