Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
961/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin niin paljon, että valitsevat Sofian, jota varsinkin suomenruotsalaiskaksikko ylisti tuomaristossa. Onneksi se yksi Cosmon edustaja toi esiin Sofian sanomiset siitä, ettei halua matkustella. Se taisi muuttaa myös Lailan ja Marican mielen Sohvista.

Minustakin ne Cosmon stailaukset oli huonot. Tosin Cosmossa nyt on aina tuollainen plääh commercial -tyyli. Olisin toivonut mielummin jotain superkaunista ja taiteellista teemaa viimeisille kuvauksille. Catwalkin asut myös aika kamalia.

Vierailija
962/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sofia olisi kyllä muuten voittanut, mutta on sanonut että haluaa asua Närpiössä ;) Hohhoi. Onnea Jerrylle, upeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö tämä nyt oli?

Vierailija
964/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerry parempi ja henkisesti valmis! Onnea jo valmiiksi.

Kyllä juuri näin! Jerryllä ei ollut päänsisäisiä rajoitteita eikä mitään muitakaan. Jerry itsenäisempi ja kypsempi

Vierailija
965/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JERRY!! jeee! Oli suosikki alusta asti :)

Vierailija
966/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin Sofian poikaystävästä. Vaikutti Sofiaa nuoremmalta, olisin voinut luulla pikkuveljeksi. Lisäksi gay-tutkani hieman värähteli. No onneksi Sofian ei nyt tarvitse muuttaa pois Närpiöstä.

Vierailija
967/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan "minulla on poikaystävä".

Muistatteko sen "Huippis"-kauden, jonka Suvi Koponen voitti. Siinähän oli yksi suuri ennakkosuosikki, joka ei sitten voittanut koska "nyyh en voi jättää pikkukaupungissa asuvaa poikaystävää"... Ja nyt Koponen on supermalli. Miltähän siitä tytöstä tuntuu.

Voi tytöt, mitä tästä opimme. Maailma on avara, uskaltakaa tutkia sitä.

Vierailija
968/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Ihanaa mun, keski-ikäisen äiti-ihmisen, suosikki voitti. Jerry on niin suloinen ja valloittava :). Sofia saa jäädä sinne Närpiöön poikaystävän kainaloon ja Jerry lähtee maailmanvalloitukseen :D.

Vierailija
969/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry seuraajaluku kasvaa huimaa vauhtia instassa :'D Oikeaan osoitteeseen meni voitto.

Vierailija
970/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin G-tutka värähteli pahemman kerran ja se on muuten melkein aina oikeassa.

Vierailija
971/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa että Jerry voitti. Ja sille tytölle - kerran tässä vain eletään. Loppuelämän ehtii viettää siellä Närpiössä. Lähde ja elä!

Vierailija
972/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen voitti

Vierailija
973/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOITTAJASPOILER!!!!

SPOILER ALERT

Eipä ollu voittaja se ennakkosuosikki! Vaan Jerry! Ihme kyl ja Sofiaki näennäisesti näyttää ottavan asian hyvin..

Mistä näit voittajan jo tuolloin? Mä kävin kurkkaamassa Ruudun sivua kasilta ja koska silloin jakso ei ollut vielä katsottavissa, ajattelin sen tulevan sinne ysiltä. Itse aloin katsoa finaalijaksoa pari min 21 jälkeen. Oliko se sittenkin tullut sinne jo aiemmin?

Vierailija
974/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarttis tietää missä on Närpiö?

Vierailija
975/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hä. Jerrykö voitti? No senkös takia kuulemma muuttanutkin täältä Hämeenkyröstä pois.

Niin jerryllä ei varmaan ollut mikään ongelma lähteä kotikulmilta veke ja ymmärtää että nyt hänellä on kaikkien aikojen tilaisuus. Hän on valmis menemään elämässä eteenpäin ja Sofia haluaa jäädä närpiöön. Asenteessa on iso ero.

Vierailija
976/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOITTAJASPOILER!!!!

SPOILER ALERT

Eipä ollu voittaja se ennakkosuosikki! Vaan Jerry! Ihme kyl ja Sofiaki näennäisesti näyttää ottavan asian hyvin..

Mistä näit voittajan jo tuolloin? Mä kävin kurkkaamassa Ruudun sivua kasilta ja koska silloin jakso ei ollut vielä katsottavissa, ajattelin sen tulevan sinne ysiltä. Itse aloin katsoa finaalijaksoa pari min 21 jälkeen. Oliko se sittenkin tullut sinne jo aiemmin?

Okei, tajusinkin just, että jakson voi kai heti kelata loppuun, eli voittajan näkee jo heti ysiltä. Olinpas tyhmä, kun kysyin. Itse kuitenkin tykkään katsoa jakson loppuun asti kelaamatta, joten ei käynyt mielessä :-/

Vierailija
977/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan varmistua, että tämä on virallinen/official huippis-ketju, ennen kuin kirjoitan tänne. Miten on?

Vierailija
978/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina näytti todella hyvältä valkoisessa asussa ja pitkällä, sileällä tukalla. Kun hän oli vielä mukana, en seurannut kovin tiiviisti, niin en tiedä miksi täällä arvostellaan hänen asennetta, mutta minusta hän vaikutti kivan "päheältä" naiselta. Ovat varmaan hyvä ja ainakin näyttävä pari Jerryn kanssa.

Vierailija
979/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin G-tutka värähteli pahemman kerran ja se on muuten melkein aina oikeassa.

Sama. Närpiössä on varmaankin sellainen sisäänpäinlämpiävä ilmapiiri, kaikki tuntee kaikki, erilisuutta paheksutaan, joten uskon aika monen homo-/biseksuaalin pysyvän koko elämänsä ajan kaapissa tuollaisilla pikkupaikkakunnilla. Surullista. Liittymättä nyt siihen onko Sofian boyfriend gay vai ei.

Vierailija
980/1030 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry on just sen näköinen, millaiseksi kuvittelenkin miesmallin. Aivan upea ja komea. Hiukset, suu... Paras voitti, onneksi!

Ketju on lukittu.