Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
Ai Sofia olisi kyllä muuten voittanut, mutta on sanonut että haluaa asua Närpiössä ;) Hohhoi. Onnea Jerrylle, upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Jerry parempi ja henkisesti valmis! Onnea jo valmiiksi.
Kyllä juuri näin! Jerryllä ei ollut päänsisäisiä rajoitteita eikä mitään muitakaan. Jerry itsenäisempi ja kypsempi
JERRY!! jeee! Oli suosikki alusta asti :)
Yllätyin Sofian poikaystävästä. Vaikutti Sofiaa nuoremmalta, olisin voinut luulla pikkuveljeksi. Lisäksi gay-tutkani hieman värähteli. No onneksi Sofian ei nyt tarvitse muuttaa pois Närpiöstä.
Voihan "minulla on poikaystävä".
Muistatteko sen "Huippis"-kauden, jonka Suvi Koponen voitti. Siinähän oli yksi suuri ennakkosuosikki, joka ei sitten voittanut koska "nyyh en voi jättää pikkukaupungissa asuvaa poikaystävää"... Ja nyt Koponen on supermalli. Miltähän siitä tytöstä tuntuu.
Voi tytöt, mitä tästä opimme. Maailma on avara, uskaltakaa tutkia sitä.
Jes! Ihanaa mun, keski-ikäisen äiti-ihmisen, suosikki voitti. Jerry on niin suloinen ja valloittava :). Sofia saa jäädä sinne Närpiöön poikaystävän kainaloon ja Jerry lähtee maailmanvalloitukseen :D.
Jerry seuraajaluku kasvaa huimaa vauhtia instassa :'D Oikeaan osoitteeseen meni voitto.
Munkin G-tutka värähteli pahemman kerran ja se on muuten melkein aina oikeassa.
Olipa ihanaa että Jerry voitti. Ja sille tytölle - kerran tässä vain eletään. Loppuelämän ehtii viettää siellä Närpiössä. Lähde ja elä!
Vierailija kirjoitti:
VOITTAJASPOILER!!!!
SPOILER ALERT
Eipä ollu voittaja se ennakkosuosikki! Vaan Jerry! Ihme kyl ja Sofiaki näennäisesti näyttää ottavan asian hyvin..
Mistä näit voittajan jo tuolloin? Mä kävin kurkkaamassa Ruudun sivua kasilta ja koska silloin jakso ei ollut vielä katsottavissa, ajattelin sen tulevan sinne ysiltä. Itse aloin katsoa finaalijaksoa pari min 21 jälkeen. Oliko se sittenkin tullut sinne jo aiemmin?
Nyt tarttis tietää missä on Närpiö?
Vierailija kirjoitti:
Siis hä. Jerrykö voitti? No senkös takia kuulemma muuttanutkin täältä Hämeenkyröstä pois.
Niin jerryllä ei varmaan ollut mikään ongelma lähteä kotikulmilta veke ja ymmärtää että nyt hänellä on kaikkien aikojen tilaisuus. Hän on valmis menemään elämässä eteenpäin ja Sofia haluaa jäädä närpiöön. Asenteessa on iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VOITTAJASPOILER!!!!
SPOILER ALERT
Eipä ollu voittaja se ennakkosuosikki! Vaan Jerry! Ihme kyl ja Sofiaki näennäisesti näyttää ottavan asian hyvin..
Mistä näit voittajan jo tuolloin? Mä kävin kurkkaamassa Ruudun sivua kasilta ja koska silloin jakso ei ollut vielä katsottavissa, ajattelin sen tulevan sinne ysiltä. Itse aloin katsoa finaalijaksoa pari min 21 jälkeen. Oliko se sittenkin tullut sinne jo aiemmin?
Okei, tajusinkin just, että jakson voi kai heti kelata loppuun, eli voittajan näkee jo heti ysiltä. Olinpas tyhmä, kun kysyin. Itse kuitenkin tykkään katsoa jakson loppuun asti kelaamatta, joten ei käynyt mielessä :-/
Haluan varmistua, että tämä on virallinen/official huippis-ketju, ennen kuin kirjoitan tänne. Miten on?
Anniina näytti todella hyvältä valkoisessa asussa ja pitkällä, sileällä tukalla. Kun hän oli vielä mukana, en seurannut kovin tiiviisti, niin en tiedä miksi täällä arvostellaan hänen asennetta, mutta minusta hän vaikutti kivan "päheältä" naiselta. Ovat varmaan hyvä ja ainakin näyttävä pari Jerryn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Munkin G-tutka värähteli pahemman kerran ja se on muuten melkein aina oikeassa.
Sama. Närpiössä on varmaankin sellainen sisäänpäinlämpiävä ilmapiiri, kaikki tuntee kaikki, erilisuutta paheksutaan, joten uskon aika monen homo-/biseksuaalin pysyvän koko elämänsä ajan kaapissa tuollaisilla pikkupaikkakunnilla. Surullista. Liittymättä nyt siihen onko Sofian boyfriend gay vai ei.
Jerry on just sen näköinen, millaiseksi kuvittelenkin miesmallin. Aivan upea ja komea. Hiukset, suu... Paras voitti, onneksi!
Pelkäsin niin paljon, että valitsevat Sofian, jota varsinkin suomenruotsalaiskaksikko ylisti tuomaristossa. Onneksi se yksi Cosmon edustaja toi esiin Sofian sanomiset siitä, ettei halua matkustella. Se taisi muuttaa myös Lailan ja Marican mielen Sohvista.
Minustakin ne Cosmon stailaukset oli huonot. Tosin Cosmossa nyt on aina tuollainen plääh commercial -tyyli. Olisin toivonut mielummin jotain superkaunista ja taiteellista teemaa viimeisille kuvauksille. Catwalkin asut myös aika kamalia.