Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
voi hellanlettas mikä pikkupoika tuo sofian kuuluisa poikaystävä :D söpö
Nyt sitten näimme tämän Sofian poikaystävän. Tuli ihan mieleen ruokatreffiohjelma, jossa yhdelle piti tarjota juustokakkua mutta juuston tilalla olikin vihreää avocadoa. Söpöjä lapsukaisia.
Toivottavasti Jerry voittaa! Ei varmaan tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Kiva cameltoe Sofian Cosmokuvien asussa :D
Molempien stailaus oli ihan käsittämättömän huono. Varsinkin Sofian asu oli kaukana hyvästä mausta, Jerryllä tajuttoman tylsä perusasu. Toisaalta voivat puhutella juurikin Cosmon lukijakuntaa, mene ja tiedä.
No nyt nähtiin vihdoin se paljon puhuttu POIKAystävä :D
Ei ollu yhtään ikävä Anniinaa.
Miksei niille laitettu kunnon pitkää catwalkia.
Kamalia noi vaatteet mitä esittelee catwalkilla!
Eikös aikaisemminkin ollut joku poikaystävä, joka pilasi täysin tyttöystävänsä mallin uran? Silloin, kun Suvi Koponen tuli toiseksi. Siitä tytöstä veikkailtiin voittajaa.
hauska nähdä jo tippuneet. ville näytti kyllä jotenki pöhöttyneeltä :O
Miten Sofia voi haluta Victoria's Secret -malliksi, kun alusvaatteissa posettaminen oli niin saatanan vaikeaa?
"mä halua victoria secret malli" joo et pääse
Spoiler warning
.
.
.
.
Yes! Oikein meni :)
seurusteleeko jerry ja anniina oikeasti? no huhhuh, jerrylle kyllä riittäis paljon muitakin parempiakin halukkaita.
Jerry parempi ja henkisesti valmis! Onnea jo valmiiksi.
Vilahtiko Sofian paljas rinta?
Vierailija kirjoitti:
"mä halua victoria secret malli" joo et pääse
joo pitäis uskaltaa lähteä pois sieltä närpiöstä poikaystävän ja äidin äärestä pois ja itsenäistyä.
Robert selvästi mustasukkainen kun Sofialla ollut hauskaa. Nyt ymmärrän Sofian huonon omatunnon.