Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
361/1030 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina imee ja nuolee huuliaan ihan koko ajan.

Vierailija
362/1030 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

go Vilja kirjoitti:

Mulla ei oo suosikkia, mut eniten tsemppaan Viljaa. Itsekin kärsin nuorempana ujoudesta et tiedän miltä hänestä tuntuu. Viljalla voi olla vaikka mitä annettavaa mutta ujous mikä on epävarmuutta estää häntä tuomasta niitä esille. Herkästi jotkut ajattelee et jos on ujo niin on myös tyhmä, en tarkoita et ohjelmassa Viljasta ajteltais mut yleisesti ottaen. Ainakin mun ujous on saanut mut käyttäytymään epävarmasti joka voinut vaikkuttaa kuin olisin tyhmä. Tiedän et ohjelma on jo kuvattu  mut kyl niin tekis mieli hypätä tv ruudun kautta huippis taloon ja pitää rohkaisu puhe Viljalle. Onkohan Marianne Fazer kuvauksessa käynyt niin et kaikki on huudellu Viljalle miten poseerata ja ujona ei oo uskaltanu heittäytyä ja yrittäny kiltisti noudattaa ohjeita siis menny lukkoon? 

Toi Vilja oli mulla riparilla isosena ja oli kyl kaikist kivoin isone. Ihanan empaattinen ja otti kaikki,ujoimmatkin,huomioon. Aivan ihana luonne ja tosi nätti.

Ihana, positiivinen viesti. Tulin oikein hyvälle mielelle tästä. Kiitos, kun kirjoitit näin kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuneennn kirjoitti:

Käyttäjä4891 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen mielummin jennkiversiota, vaikka tuo uus kausi on aika laimee ilman Tyraa. Silti paljon mielekiintoisempi kuin nää suomen harmaat tyttöset ja poikaset.

(No olihan Suvikin ujo 16v likka kun mallikoulun voitti ja kaikki tietää miten kävi, mutta kivempi kattella niitä jenkkien kissatappeluja ja raivoamisia :D)

Sama täällä. Jotenkin tää suomen versio tuntuu niin väkisin näytellyltä, teennäiseltä, lähinnä vaan huonolta kopiolta Amerikan huippikseen verrattuna. Enkä nyt tarkota tällä malleja (pelkästään) vaan lähinnä tuomareita, valokuvaajia ja muuta "staffia". Kommentit on välillä niin kuivia ja kuin suoria kliseisiä kopioita Amerikan versiosta.

Tähän päälle vielä se, et nää naamat (varsinkin naiset) oli jotenkin kovin tylsiä kaikki (vaikka povattiin niin "kovaa tasoa") ja yksikään ei aiheuttanut sellaista "wow"-reaktiota mitä toivoin.

Viime kaudella muistan tason olleen jotenkin korkeampi, ja vaikken tästä suomen väkisin väännetystä versiosta innostukaan, niin tosiaan viime kaudella pari kiinnostavaa kasvoa "pakotti" seuraamaan.

Oon melkein satavarma et mies voittaa tän, eikös niin käynyt Amerikassa kans sillon kun ekan kerran laitettiin miehet ja naiset sekaisin? Tosin en ihmettelis, näiden miesten taso kuitenkin korkeempi kun naisten jotka on kaikki perusnättejä naamoja ilman mitään tosi persoonallista.

Muakin ärsyttää, kun niin moni ohjelma kopioidaan suoraan jostain jenkeistä. Tänkin ois voinu ehkä tehä vielä suomalaisemmin ja omalla tyylillä. Mitä maleihin tulee, niin mun mielestä ihan jees tasoa. Amerikan huippista en oo hirveesti kattonu, mutta jenkeistä ei kyllä mitään hirveen hyviä malleja tuu (unohdetaan nyt Kendallit, Gigit j Bellat, joita monikaan ei edes pidä hyvinä tai sopivina malleina). Suurin osa menestyvistä "kunnon" malleista on jostain Venäjältä, Ukrainasa ja muualt idästä.

Kyllä ainakin niillä kausilla mitä mä oon Amerikan huippista katsonut on ollut tosi monipuolisesti hyviä malleja! Se on kyl totta, et mainitsemistas maista tulee tosi hyviä malleja ja paljon. Täytyy kans kyllä muistaa et amerikkalainen malli voi olla melkein minkä näkönen tahansa, kun otetaan huomioon miten paljon Amerikkassa on erirotuisia ihmisiä joka puolelta maailmaa, ja riittää et oot syntyjäs Amerikasta > amerikkalainen (vaikka olisit vinosilmäinen koska ehkä toinen vanhemmistasi on, you know? :D). 

Kendallilla ja Gigillä ja vastaavilla nyt ei olis alunperinkään ollut mitään asiaa mallimaailmaan jossei se olis nimenomaan se nimi ja suhteet mitä heillä on. Nykyään malleus vaikuttaa olevan jotenkin tosi muodikasta, ja kun sulla on perusnätti naama ja pituutta tarpeeks niin eikun vaan vanhempien nimellä kuuluisuuteen. Jos noi tytöt ei olis julkkisperheistä, he ei työskentelis malleina, eivät ainakaan ikinä olis noin tunnettuja kuin nyt. Ikoniset mallit kuten vaikkapa Moss on juuri näitä kenessä on sitä jotain, persoonallisuutta ja karismaa. Yllämainituilta tää kaikki puuttuu täysin. 

Vierailija
364/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä226 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä226 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään muun mielestä Robertista tule ylimieliset vibat.. jotenkin semmoinen hemmoteltu, aina kehuttu kiiltokuvapoika, joka ei kestä kritiikkiä.. Robertin ilmeet tuomariarvioinneissa menee niin, että kun tulee kritiikkiä, niin kasvot menee tummanpuhuviksi ja vihaisiksi, sitten kun kehutaan, niin kasvoille ilmestyy sädehtivä "olen paras" hymy.. Robert myös kommentoi kriittisesti muiden kilpailijoiden suorituksia, eikä vaikuta aidosti olevan ikinä iloinen toisten puolesta. Erityisesti tuntuu hekumallisesti odottavan aina haastetehtävän voittoa, ja sitten naama menee nurin, kun ei voitakaan.

Muista aina: Se mikä ärsyttää sinua toisessa, kertoo sinusta itsestäsi!

Ei tule Robertista ylimielistä vaikutelmaa. Hän on nuori, herkkä, hieman epävarma ja arka, juuri sellainen, josta tulee hyvä malli. Maailman catwalkit tarvitsevat juuri hänenlaista mallikokelasta, kuninkaanpoika-vaikutelman antavaa nuorta miestä.

Edes miesmallin ei tarvitse olla julli, joka lähtee kotoaan matkustaen ensin postiautolla, jatkaen pikavuorolla, vaihtaen sitten junaan ja pääkaupungissa jättää vesurin, Airam-termarin ja kylmälaukun rautatieaseman säilytykseen. Voi olla maanviljelijä tai metsuri toki. Mutta mallin ei tarvitse olla edes herttainen. Voi olla rikaskin.

Olet oikeassa. Minusta kertoo tosiaan hyvin paljon se, että en pidä ylimielisistä ihmisistä.

Se ei mene tuolla tavalla, kuten kirjoitat. Jos sinua jossakussa ä r s y t t ä ä ylimielisyys, se sama on sinussa. Teorian nimi on Analyyttinen trilogia, muistaakseni Norberto Keppe oli teorian takana. Kun itse mietin ao teoriaa, näin paljon, todella paljon itsessäni sellaista, joka vain ärsytti minua jossakussa ihmisessä. Ja olin aika hiljaa kymmenkunta vuotta, enemmänkin.

Eli jos minua ärsyttää että joku ihminen toimii epäoikeudenmukaisesti niin se kertoo että myös minä olen epäoikeudenmukainen ihminen. :D tai jos ärsyttää että toinen valehtelee niin myös minä olen valehtelija. Teoriasi ontuu hyvin pahasti. Ei ole mitään järkeä. :D voi jestas

Vierailija
365/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä siitä J Alexanderin suomalaishoidosta enempää? J:hän on kohta 60v. eli se suomalaisjulkkismies ollut varmaan n. 30-50-vuotias? Antakaas nyt edes vihjeitä, jos joku tietää? ;)

Vierailija
366/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja Maryamiin. En voi sietää sen narisevaa puhetyyliä ja teini-ilmaisuja! Se on tosi jäykkä ja teennäinen. Ei vaan osaa ollenkaan. Siis hyvin rohkaiseva kilpailijoille ja kivan oloinen. Mutta ei sovi juontajaksi."

Täysin samaa mieltä! Maryam on todella kaunis ja viehättävä ja kuvauksellinen (erinomaista mallimatskua siis) mutta tönkkö ja teinimäisyyksiä viljelevä juontamistyyli tökkii. Ja paljon. Maryam jos laitettaisiin yhtä tönkön Kiira Korven pariksi juontohommiin, niin siinä olisi varsinainen kauhukaksikko :D

Vierailija
367/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ja Vilja on suosikkeja!!

Vierailija
368/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa Viljan blondityylissä on olevinaan hienoa? Minusta se on kamala.

Vierailija
369/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tiedätte mallin työstä kertokaa mitä niin erikoista oli Sofian Marianne-kuvassa että se oli viikon paras

Vierailija
370/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljan uus tyyli ihan huippu!!

Vierailija
371/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER ALERT

Jesse ja Emilia Y. putoaa 4. jaksossa :(

Eikai Jesse nyt oikeasti putoa????

ÄLÄKÄ TEHKÖ TÄNNE SPOLEREITA ! En halua tietää etukäteen kuka tippuu

Tippujien ilmoittamisen yläpuolella luki capslockilla spoiler alert. Kyllä siitä pitäisi tajuta ja osata skipata viesti, jos ei tahdo lukea tulevista jaksoista. Täällä aika moni kuitenkin katsoo Ruutu+:n tahtiin. On mukava jakaa ajatuksia juuri niistä tuoreista jaksoista. Ei jaksa pantata mielipiteitä viikon verran, siinä ajassa ehtii jo unohtaa.

No, ketjua väärältä kohtaa avanneena näin vain lainauksen, jossa pudonneet lävähti heti esiin.

Ei spoilereita noin voi laittaa. Eihän tuossa nopea lukija ehdi tajuta että kyse on spoilerista kun on jo lukenut seuraavan rivin jossa se spoilaus tulee. Pitää joko piilottaa spoileri (jos sellainen ominaisuus av:lla on) tai laittaa se kymmenen riviä alemmaksi niin että se on oikeasti mahdollista välttää.

Vierailija
372/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jerry ihan oikeasti noin kiltti, empaattinen, tunteellinen ja symppis kuin mitä antaa ohjelmassa ymmärtää, vai onko ne haastattelutilanteiden hunajalauseet tarkoin harkittuja, haluten antaa itsestään tietynlaisen kuvan katsojille ja tuomaristolle? Toisaalta Jerry kyllä näyttää Instagramissakin kommentoivan ahkerasti ja kehuvan estottomasti huippistovereidensa kuvia, joten ehkä se ystävällisyys ja lämpö on aitoa eikä laskelmoivaa.

Vierailija
373/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jerry ihan oikeasti noin kiltti, empaattinen, tunteellinen ja symppis kuin mitä antaa ohjelmassa ymmärtää, vai onko ne haastattelutilanteiden hunajalauseet tarkoin harkittuja, haluten antaa itsestään tietynlaisen kuvan katsojille ja tuomaristolle? Toisaalta Jerry kyllä näyttää Instagramissakin kommentoivan ahkerasti ja kehuvan estottomasti huippistovereidensa kuvia, joten ehkä se ystävällisyys ja lämpö on aitoa eikä laskelmoivaa.

On se.

Vierailija
374/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Ville ja Juuso myös näyttäisi kehuvan paljon muiden huippislaisten kuvia instassa. Tuntuu yleisesti ottaen, että nykypäivänä miehet on ihania ja "pehmeitä" kanssaihmisille ja naisista taas tulee koko ajan ilkeämpiä ja kylmempiä. :D

Vierailija
375/1030 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryam on nätti ja lämmin ihminen, mutta siltä puuttuu tuohon hommaan vaadittava auktoriteetti.

Vierailija
376/1030 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä226 kirjoitti:

Näen tuon Robert Tolletin tekevän mallintöitä Italiassa, Ranskassa tai jopa Japanissa. Hän ei ole suomalainen, mutta on ehkä hyvin ranskalainen. Yohji Yamamoton näytöksessä on hänelle paikka. Niin, ei ihme, että on ei-suomalaisen oloinen, kun on siellä Kiinassa ollut.

Tuo nimikin on niin kansainvälinen.

Robertista saa todellakin hyvin "ranskalaiset" vibat. Hänellä, Jerryllä ja Juusolla on ehdottomasti hyvät mahdollisuudet luoda uraa ulkomailla. Luultavasti myös Henrikillä, joka menee enempi siihen quirky-osastoon.

Tuntuu, että miehissä on paljon kovempi taso, kuin naisissa. Naisista Sofia on sellainen, joka on niin geneerisen klassisen kaunis, että saattaa pärjätä omassa sarjassaan myös ulkomailla. Anniinalla on asenneongelma, VIljan kasvot ovat liian "pullavat", Roosalla on tosi mieleenpainuvan näköiset upeat kasvot, mutta siltikään ei ole toistaiseksi jäänyt mieleen. Mielestäni Frida Kahlo -Emilia olisi pitänyt ehdottomasti pitää mukana kisassa. Hänessä oli jotain erityistä, ja hänelle olisi pitänyt antaa mahdollisuus näyttää potentiaalinsa. Emilia Y puolestaan on ihan mitäänsanomaton tuossa joukossa.

Vierailija
377/1030 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin eilen vihdoin kaikki tähänastiset jaksot. Ensin olin, että plaah, ei kiinnosta noi pojat, mut sit kun katsoin pidemmälle niin huomasin, että noi kaikki pojat vaikuttavat ihan älyttömän sympaattisilta ja kivoilta tyypeiltä! Varsinkin Jerry, Henrik ja Ville. Missä tuollaiset pojat olivat silloin, kun itse olin lukioiässä?

Jerry ja Juuso on jo ihan valmiita malleja. Samoin Sofia. Veikkaan, että nämä nähdään kärkikolmikossa. Mua myös ihmetyttää, että Emilia H putosi noin aikaisin, minusta hänessä olisi ollut melkein eniten potentiaalia Sofian jälkeen. Toivottavasti hän saa silti sopimuksen johonkin hyvään toimistoon! 

Vierailija
378/1030 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Viljan blondityylissä on olevinaan hienoa? Minusta se on kamala.

Samaa mieltä. Blondina Vilja näyttää siltä kuin olisi karannut amiksen tupakkapaikalta.

Vierailija
379/1030 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help! Miten löydän kilpailijat instagramista?

Vierailija
380/1030 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Help! Miten löydän kilpailijat instagramista?

Ainakin Ilta-Sanomien jutusta löytyy niiden IG:t

http://www.is.fi/mystyle/art-2000001945299.html

Ketju on lukittu.