Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit masentuneelle ihmisille?

Vierailija
14.03.2017 |

Jos kohtaisit masentuneen ihmisen ja huomaisit ettei tällä ole kaikki hyvin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle*

Vierailija
2/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on aikaa kuunnella, kun jaksat puhua. En hylkää sinua."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas, tärkeä ja rakas. Sinä kelpaat, riität ja olet ihana omana itsenäsi. Sinun päiväsi koittaa vielä, halaus

Vierailija
4/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas, tärkeä ja rakas. Sinä kelpaat, riität ja olet ihana omana itsenäsi. Sinun päiväsi koittaa vielä, halaus

Sanotaan se toisillemme silloin kun asiat ovat hyvin, niin ei tule masista!

Vierailija
5/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule, mennään kahville/kävelylle/leffaan/ihan minne vain!

Vierailija
6/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule, mennään kahville/kävelylle/leffaan/ihan minne vain!

Hyvä!

Vierailija
7/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan masentuneena halua kuunnella tuollaista lässytystä.

Vierailija
8/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman ja tiedän miltä musta horisontti näyttää. Tiedän myös sen, että kaiken on lähdettävä omasta itsestä. Mieti asioita rauhassa ja ota yhteyttä, jos/kun jaksat ja siltä tuntuu. Tartut vaan käteen.

Vierailija
9/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meille homoilemaan. Lupaan etten tapa sua.

Vierailija
10/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei minulle näitä sanonut, mutta luin ne melkein jokaisesta itseapukirjasta jonka käsiini sain. En vieläkään usko tuosta sanaakaan.

Vierailija
11/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman ja tiedän miltä musta horisontti näyttää. Tiedän myös sen, että kaiken on lähdettävä omasta itsestä. Mieti asioita rauhassa ja ota yhteyttä, jos/kun jaksat ja siltä tuntuu. Tartut vaan käteen.

En koskaan ottaisi yhteyttä tuolla tavoin puhuvaan. En edes nyt, kun olen jo enimmäkseen kunnossa.

Vierailija
12/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei minulle näitä sanonut, mutta luin ne melkein jokaisesta itseapukirjasta jonka käsiini sain. En vieläkään usko tuosta sanaakaan.

Oppia ikä kaikki. Tsemppiä!

Vierailija
13/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit, Täytyypä muistaa 

Vierailija
14/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään. Yrittäisin olla ystävällinen ja inhimillinen. Miksikään toisen pahanolon kaatopaikaksi en tietenkään suostu enää.

Yrittäisin suhtautua arvokkaasti.

Vastauksia minulla ei masennukseen ole.

Vierailija
15/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan ihan rauhassa, että pääset tosta vankilasta pihalle niin voidaan sit tehdä jotain hauskaa yhessä. Mä tykkään susta :)

Vierailija
16/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Itsehoito-oppaat eivät auta. Sinun tulee elää elämä ja löytää itsesi. Kysymys on rohkeudesta kohdata sisimmät demonit, sillä elämä on pelottavaa- voita lohikäärme sisälläsi. Jos menet terapiaan, muista ettei se terapeutti elä elämääsi, vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan. Terapeutin tehtävä on vain tuuppia sinua oikeaan suuntaan

Vierailija
17/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. En todellakaan halua tehdä masennuksestani mitään numeroa enkä puhua siitä tai sen syistä ystävilleni. Varmasti tuollaisilla sanoilla tarkoitetaan vaan hyvää, mutta ei kannata silti kauheasti mitään tuollaista höpöttää, ahdistaa vaan montaa masentunutta.

Vierailija
18/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ottaisi yhteyttä tuolla tavoin puhuvaan. En edes nyt, kun olen jo enimmäkseen kunnossa.

En sitä sinulle tarkoittanutkaan. Ja tämähän voi olla keino päästä masentuneesta eroon? Ja voinhan olla myös trolli? Tee sinä kuten sinulle sopii, muut tekevät omalla tavallaan.

Ja aina poikkeuksetta joku vatipää tulee ja  jäkäjäkäjäkätijäkä, minä en ainakaan ja lässytilässytilää...ja nyt meni tunteisiin jne jne jne....korjaa nyt vielä lopuksi edes nuo pilkkuvirheet..

Vierailija
19/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Itsehoito-oppaat eivät auta. Sinun tulee elää elämä ja löytää itsesi. Kysymys on rohkeudesta kohdata sisimmät demonit, sillä elämä on pelottavaa- voita lohikäärme sisälläsi. Jos menet terapiaan, muista ettei se terapeutti elä elämääsi, vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan. Terapeutin tehtävä on vain tuuppia sinua oikeaan suuntaan

Olen ollut terapiassa jo vajaan vuoden. Onneksi siellä ei tarvitse kuunnella teennäisen empaattista lässytystä. 

Vierailija
20/30 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy! Ota itseäsi niskasta kiinni. Lopeta tuo pelleily. Ulkoilmaan siitä! Ihme neiti. No, tapa sitten ittes. Ei siellä talvisodassakaan masentuneena maattu.