Kertokaa naiset
Kertokaa naiset tilanteista tai muista fantasioista joita haluaisitte toteuttaa mutta pelko, häveliäisyys tai vastaava estää sen.
Kommentit (6)
Yksi fantasiani olisi iskeä sänkyyn mukaan joku huomattavasti itseäni vanhemi mies. Ei mikään vaari kuitenkaan. Itseäni kiihottaa tällainen vanha-nuori asetelma (mutta ei alaikäinen-vanha!!!). En voi tätä toteuttaa sillä olen pitkässä parisuhteessa. Itse parisuhteessa olisi upeaa jos voisi dominoida miestä ihan kunnolla, ei vain itsetunto ja häveliäisyys anna periksi. Menen lukkoon jos minun odotetaan "ottavan ohjat" ihan kokonaan.
Kaksi miestä yhtäaikaa, toinen mun alla, toinen takaa peppureikään. Miehetkin voisivat olla biseksuaaleja ja suudella ja ottaa toisiltaan suihin yms. Mutta tämä on tosiaan fantasiaa ja miehet jotain tuntemattomia (tai "julkkiksia"), en voi edes harrastaa anaalia enää, siksi kai niin kiinnostaa sitä kuvitella.
Toinen kestofantasia on puolijulkisella paikalla, esim. jossain ravintolan vessassa tai rannassa kuntopolun lähellä paneminen nopeaa ja kovaa kiinnijäämisen pelossa. Tässäkin fantasian kohde on joku satunnainen tyyppi, jonka muka olen tavannut siinä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Minun fantasioissani ei ole eksoottisia paikkoja, outoja temppuja tai muitakaan erikoisuuksia, vaan aika tavallista vaniljaseksiä - mutta sellaisen ihmisen kanssa, josta voin vain unelmoida ja jota en ole edes nähnyt puoleen vuoteen. En koskaan voi tunnustaa fantasioitani hänelle, joten ne eivät koskaan toteudu.
Vanilijaseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun fantasioissani ei ole eksoottisia paikkoja, outoja temppuja tai muitakaan erikoisuuksia, vaan aika tavallista vaniljaseksiä - mutta sellaisen ihmisen kanssa, josta voin vain unelmoida ja jota en ole edes nähnyt puoleen vuoteen. En koskaan voi tunnustaa fantasioitani hänelle, joten ne eivät koskaan toteudu.
Vanilijaseksiä?
Ei, kyllä se kirjoitetaan v-a-n-i-l-j-a.
Vierailija kirjoitti:
Yksi fantasiani olisi iskeä sänkyyn mukaan joku huomattavasti itseäni vanhemi mies. Ei mikään vaari kuitenkaan. Itseäni kiihottaa tällainen vanha-nuori asetelma (mutta ei alaikäinen-vanha!!!). En voi tätä toteuttaa sillä olen pitkässä parisuhteessa. Itse parisuhteessa olisi upeaa jos voisi dominoida miestä ihan kunnolla, ei vain itsetunto ja häveliäisyys anna periksi. Menen lukkoon jos minun odotetaan "ottavan ohjat" ihan kokonaan.
Minkä ikäinen olet itse ja mikä olisi takaraja miehen iässä?