Apua! Löysinkö pojan huoneesta huumeita?
Kyllä, olin penkomassa teinin huonetta, mutta aiheesta. Olen epäillyt että käyttää jotain kun käytös on muuttunut viimeisten viikkojen ajan.
No asiaan: eli löysin laatikosta pienen minigrip pussin jossa oli ruskea, noin pikkurillin kynnen kokoinen ruskea 'pala'. Tuoksuu puutarhalta/ kasvilta. Kun tulee kotiin niin mietin että pitäisin kunnon puhuttelun ja tivaan totuutta vaikka aamuun asti, en halua että pilaa elämänsä nuorena.
Kommentit (231)
No sitä itteesä se todennäköisesti oli 😞
Vierailija kirjoitti:
Pilveä löysit.
Mutta minulla on "pilvestä" sellainen käsitys että se on vihreää ja hamppumaista. Myönnän kyllä etten tiedä mitään näistä ja nyt suorastaan itkettää pojan puolesta.
Ap
Pilveä. Ei ole maailmanloppu mutta voi johtaa kovempiikin huumeisiin, riippuu minkälaisissa piireissä teini liikkuu ja keneltä on pilvensä ostanut.
Anna pojan päästellä. Se on vaaraton aine.
T: Vanha myssypää
Löysit lätkää :D Annapa teinille pitkin korvia ja sano ettei lätkää kannata vetää. Lätkä on siis tuttavallisemmin hasista. Kohta pro-kannabishörhöt löytävät aloituksen, alapeukutuksia odotellessa.
Hasis on ruskeaa. Hampu tosiaan vihreää kuivattua "ruohoa". Samasta kasvista tehdään.
Voisi muuten olla MDMA:ta, mutta pikkurillin kynnen kokoinen pala on jo aika tyyris. Arvo useita satasia, joten tuskin on aiakin sitä.
Hasista luultavasti. Se vihreä on marihuanaa.
Siis ihanko totta että pilvi olisi kyseessä, se 'pala' oli kuitenkin kova ja hieman tahmea muutamasta kohdasta.
Voiko olla mitään muuta?
Ap
Olet kamala, myssypää, mutta nauroin jutullesi silti.
Googlailepas hieman. Aika varmasti on hasista.
Kuulostaa hassikselta. Pistä poika koville!
Vierailija kirjoitti:
Mutta minulla on "pilvestä" sellainen käsitys että se on vihreää ja hamppumaista. Myönnän kyllä etten tiedä mitään näistä ja nyt suorastaan itkettää pojan puolesta.
Ap
Ruoho/heinä on kuivattuja hampun kukintoja ja lehtiä.
Hassis on niistä tehty jaloste. Se on vähän kuin kuivaa savea tai kovaa multaa.
Luultavasti jossain on myös bongi tai sitten poika sekottaa lätkää sätkien sekaan. Jos sekoittaa täskiin, silloin se poltetaan ilman filtteriä eli se on kyllä aika epäterveellistä keuhkoille.
Sitä palaa kuumennetaan hieman sytkärillä että saadaan murenevaan muotoon jonka jälkeen sekoitetaan tupakkaan ja kääritään sätkä.
Pilveä löysit.