Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on käydä risteilyllä?

Vierailija
14.03.2017 |

Mikä siinä on niin mukavaa??? Kertokaa!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin maailmankatsomusta avartava kokemus oksentaa Itämeren lautan partaan yli kuutamossa.

Vierailija
42/46 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartan nykyään risteilyä, tulee vain syötyä ja  juotua liikaa, kilot karttuu, ihmismassat ärsyttää ja tulee ostettua liikaa taxfreestä karkkeja, juomia ja muuta turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Kiireetöntä aikaa perheen kanssa, kun sieltä laivalta et pääse pois

2.) Kiva syödä hyvin ja altistaa lapsiakin ravintolakäyttäytymiselle ja esim.rapujen syömiseen. Siljalla on kiva oliko se Happy Lobster -kalaravintola

3.) Mukava valita uusi tuoksuja ja muita tuliaisia

4.) Lapsille paljon ohjelmaa

5.) Hauska ottaa joku värikäs drinkki miehen kanssa, harvemmin tulee muutoin käytyä yhdessä baarissa

6.) Tukholma on mahtava kaupunki. Siellä on kiva kierrellä, eikä tarvitse huolehtia matkatavaroista kun ne odottavat hytissä

Vierailija
44/46 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa tapa käydä vaikka Moderna museetissa tai Kumussa. Laivalla käyn saunassa, aamiaisella ja katkarapuleipä on pakollinen. Muut ajat luen hytissä tai istun kannella ja katson saaristoa.

Eihän tuo nyt enää halpaa ole jos laivalla tuhlaa rahaa. Halvemmaksi taitaisi tulla menopaluulento Tukholmaan.

Vierailija
45/46 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin mukavaa??? Kertokaa!

Puoliso tuossa juuri pakkailee ja risteilylle taas lähdössä nyt Allure of the Seasilla. Ennenkin käynyt Karbian ristelyllä ja nyt lähtee samalla porukalla ja laivan reitti on nyt Meksikon kautta Jamaikalle, eli täysin eri satamat

Kai risteilyt ovat helpoin tapa nähdä uusia paikkoja. Ymmärrän kyllä, että jotkut risteilyistä pitävät, itse pidän noita vähän vanhemman väen juttuina.

Laivassa tuntuu olevan paljonkin erilaisia toimintoja, uskon että saattaisin itsekin viihtyä ainakin kerran.

Vierailija
46/46 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista halpaa huvia, ei yhtään mun juttu. Mun anoppi ei voi käsittää miksi minä en perusta risteilyistä. Hän itse on niitä naisia jotka vain syövät, juovat, shoppailevat ja ottavat ikkunattoman hytin. Maissa ei tietenkään käydä. Mulle laiva on kulkupeli Helsingin ja Tuhkolman/Tallinnan välillä. Toki samalla ihailen maisemia.

Jos olisi rahaa ja purjehdustaitoja ostaisin oman purjeveneen, risteilykin saastuttaa julmetusti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi