Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei pienipalkkaisessa työssä käyvä nainen, onko mukavaa, että kotona lojuttelee sairaseläkeläisukkosi?

Vierailija
14.03.2017 |

Mä en jaksaisi, jos mun pitäisi katsella rankan työpäivän jälkeen velttoilevaa miestäni,joka vaan pelaisi ja joisi olutta pelaten tietokonepelejään. Saatika, ettei mies edes tekisi yhtään mitään kodinhoitoon tai ruoanlaittoon liittyviä tehtäviä, vaikka kehonsa jäsenet ihan kunnossa, ja pystyisi kyllä, kun kerta pystyy kuitenkin erilaisiin korjaushommiin, ruohonleikkaukseen kesämökillä jne.
En kestäisi tuonkaltaista ukkoa, joka on täydellinen hyväksikäyttäjä vaimonsa suhteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi edes tuheroani aloittajan kaltaiselle miehelle. Täydellinen turn off.

Tiedän yhden naisen, jolla on tuollainen loisiaismato kotonaan.  Kerran nainen uhkasi jo erotakin miehestään, mutta niin vaan on lapanen naiseksi, ettei ole saanut aikaiseksi lähteä tuollaisesta hyväksikäyttösuhteesta.

Miehellä on entisestä liitosta aikuinen lapsikin ja lapsenlapsiakin, mutta tuo nainen juttelee lapsistakin kuin he olisivat hänen omiaan, vaikka eivät ole.

Vierailija
2/2 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no.

Jos kymmenen vuoden päästä mieheni olisi sairaseläkkeellä oikeasta syystä ja minä pienipalkkaisessa työssä, niin ei kai se ero auttaisi asiaa. Kahta onnetonta ihmistä.

Mutta jos mies vain pelaisi ja löhöäisi, niin ilmapiiri olisi huono, kärttyisä, ilkeämielinen. Tuskinpa se elämä mukavaa olisi sillä miehellä saati naisella.

Jospa se mies edes sen verran ryhdistäytyisi, että osallistuisi kotitöihin, hankkisi harrastuksen, käyttäisi elämänsä muuhun kuin tyhjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi