Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi:pitääkö sossun asiakkaana oleva yksinhuoltaja muuttaa pienempään kämppään

Vierailija
14.03.2017 |

kun kahden ihmisen perhe? Sossu haluaa ajaa kaksioon,joita ei ole rempattu ikuisuuksiin ja vanhemmalla homeallergia. Nykyinen kolmio olisi terveellinen mutta menee sossun normien yli. Kyse on maakuntakaupungista, joissa vuokrataso korkea vapailla markkinoilla. Nykyinen asunto on kaupungin kämppä. Eikö koululaisella ja vanhemmalla ole oikeus omaan makkariin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksio riittää. Töistä muuten maksetaan palkkaa, se (työnteko)antaisi sinulle mahdollisuuden päättää itse. Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa?

Vierailija
22/25 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole omaa makkaris, lapsen kanssa asumme kaksiossa. Varojemme mukaan elämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaista tukea saavan kyllä. Hänelle luultavasti maksetaan se muuttokin. Itselläni ei olisi varaa muuttaa. Olen yh ja asun kansiossa kylläkin. Ikävää olisi muuttaa omasta kivasta kodista johonkin murjuun, varsinkin jos on kysymys lyhytaikaisesta ongelmarilanteesta.

Vierailija
24/25 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun kahden ihmisen perhe? Sossu haluaa ajaa kaksioon,joita ei ole rempattu ikuisuuksiin ja vanhemmalla homeallergia. Nykyinen kolmio olisi terveellinen mutta menee sossun normien yli. Kyse on maakuntakaupungista, joissa vuokrataso korkea vapailla markkinoilla. Nykyinen asunto on kaupungin kämppä. Eikö koululaisella ja vanhemmalla ole oikeus omaan makkariin?

Miten ois työnhaku jolloin pääsis makselemaan sitä asumista ihan itse ansaitulla rahalla. Sori mutta sossun asiakkaana sinä et voi valita koska et itse asumistasi maksa.Eikä  missään laissa ole määritelty että  kaikilla on oikeus omaan makkariin. Vanhempi voi nukkua olkkarissa.

Vierailija
25/25 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin erotessa ihan omasta tahdostani kolmiosta kaksioon lapsen kans. Itse nukuin olohuoneessa ja lapsi omassa huoneessa. Ei olis tullut mieleeenkään vaatia jonkun muun maksavan mulle isompaa asuntoa.