Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät tilanteet joihin olet joutunut asiakaspalvelutyössä?

Vierailija
13.03.2017 |

Aina sanotaan että asiakas on aina oikeassa, omassa työssä ei aina ihan tältä tunnu.
Millaisiin kauheisiin tilanteisiin olette joutuneet työssänne ja mitä asialle on tehty jälkikäteen/tilanteen aikana?

Itseäni on heitetty tavaroilla, huudettu asioista joihin en pysty millään tavalla vaikuttamaan, huoriteltu, ahdisteltu seksuaalisesti, uhkailtu väkivallalla ja ties mitä muuta.

Kellään vastaavanlaisia kokemuksia tästä ihastuttavasta työstä ihmisten kanssa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitään kovin vakavaa, olen raavas mies, ehkä siinä syy?

Vierailija
62/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on noita varkaita käynyt tiuhaan tahtiin ja loukkaantuvat sydänjuuria myöten kun soitetaan poliisit paikalle ja saavat porttikiellon koko liikkeeseen. Eräs mies teki monen kuukauden ajan niin, että kävi päivittäin kaupassa ostamassa banaaneita. Otti niitä kalleimpia luomubanaaneita ja punnitsi sitten halvimmalla laadulla mitä löytyi. Teki tätä tosi pitkään ja uhkasi kunnianloukkaus syyttellä kun käytiin sitten aina punnitsemassa banaanit erikseen uusiksi. Sai lopulta sen porttikiellon ja nykyään asioi toisessa liikkeessä tekemässä samaa.

Myös nää kaljavarkaat saavat aina kauheita raivokohtauksia ja haukkuvat ja lyövät jos erehtyy estämään sen varkauden.

Varkaus muuttuu aina ryöstöksi, jos käyttää väkivaltaa tai uhkaa väkivallalla. Ja se onkin sitten jo paljon isompi rikosnimike kuin varkaus.

Vierailija
64/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulapalveluissa iltavuorossa ison kompleksin syrjäisellä ovella ikävästi käyttäytyvä mies. Ei millään puhejudolla uskonut, että hänellä ei ole auki olevia tapahtumia koko paikassa eikä sellaisia ole tulossa. Sain haukkumiset koko hänen historiastaan ja sitten hän katosi nurkan taakse. Alkoi soitella vaihteen kautta puhelimeeni, johon minun oli pakko vastata. Sieltä tuli lopuksi sitten tappouhkaus ja kertoi odottavana minua ulkona. Soitin viereiseen rakennukseen ja pyysin katsomaan onko se siinä. Oli kuulemma. Soitin kotiin että tänään saattaa vähyän lähtö venyä, soitin turvapalvelut kun olin lähdössä. Tilasin taksin ovelle ja hyppälsin kyytiin, katsoin kun turva raahasi ukkoa autoon. Veitsi sillä kuulemma oli ollut matkassa.

Vierailija
65/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala mitä kokemuksia teillä on. Itse olin vain lyhyen aikaa nuorempana aspassa. Kaikenlaista sai kuulla ja kokea. Mm. seuraavanlaisia kommentteja: "Oot liian laiha. Söisit jotain." (Mikä oikeuttaa sanomaan noin vieraalle ihmisille? Ja tuossa ei voi itse muuta kuin sanoa Aha, kiitos), "Oon nähnyt susta unia." (Ai miten kiva tietää *yrjöää suuhun*), "Ootko saanut kikkeliä viime aikoina?" (Tämän heitti mun pomo samalla kun palvelin asiakkaita), "Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin olla täällä?" (Ai olla töissä rahoittamassa opintoja? Ei ole.)

Asiakkaan tiedot ylös ja pomon voi järjestää tästä kuseen. Seksuaalista ahdistelua ja työpaikkakiudaamista. Tämän vuoksi nuoria palkataan töihin kun eivät uskalla tehdä mitään.

No ei nyt sentään. Nuoria palkataan siksi, että suostuvat tekemään epämiellyttävään aikaan olevia työvuoroja vähillä tunneilla. Ja en sano pahalla, yleensähän tämä sopii kummallekin osapuolelle.

Vierailija
66/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aulapalveluissa iltavuorossa ison kompleksin syrjäisellä ovella ikävästi käyttäytyvä mies. Ei millään puhejudolla uskonut, että hänellä ei ole auki olevia tapahtumia koko paikassa eikä sellaisia ole tulossa. Sain haukkumiset koko hänen historiastaan ja sitten hän katosi nurkan taakse. Alkoi soitella vaihteen kautta puhelimeeni, johon minun oli pakko vastata. Sieltä tuli lopuksi sitten tappouhkaus ja kertoi odottavana minua ulkona. Soitin viereiseen rakennukseen ja pyysin katsomaan onko se siinä. Oli kuulemma. Soitin kotiin että tänään saattaa vähyän lähtö venyä, soitin turvapalvelut kun olin lähdössä. Tilasin taksin ovelle ja hyppälsin kyytiin, katsoin kun turva raahasi ukkoa autoon. Veitsi sillä kuulemma oli ollut matkassa.

Miksi ei vain poliisille suoraan?

Vierailija
67/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta Stockalla oli se että asiakas oli AINA oikeassa. Eivät uskoneet työntekijää joka sanoi että joku väite ei pidä paikkaansa. Sitten olit tunnin yhden tai kahden päällikön puhuttelussa.

Vierailija
68/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vain poliisille suoraan?

Nämä asiat menivät siellä talon oman palvelun kautta.

Vierailija
69/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttu ku si pääksi

Joku narkkariasiakas ihastui muhun ja sen mustasukkainen tyttöystävä alkoi käydä joka päivä mun asiakkaana mulkoilemassa ja seuraamassa mua

Yleisesti lähinnä huudettu ja vit tuiltu ja purettu muhun pahaa oloa

Työkavereita haukuttiin rumiksi, läskeiksi ja huo rik si

Vierailija
70/70 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aspatyöstä jotkin asiakkaat ovat ryhtyneet stalkkereiksi ja työpaikkasavustajiksi ja seuranneet työpaikasta toiseen esim. soittaneet puhelimeen ja runkanneet. Tulleet työpaikalle ja vittuilleet. Soittaneet ja valittaneet (keksineet tekosyyn). Lähettäneet sähköpostilla palautetta ilman nimeä ja valittaneet (tarkoituksena saada minulle potkut). Yrittäneet hakkeroida/hakkeroineet ja sitä kautta yrittäneet savustaa minua työttömäksi. Yrittäneet johdatella minua tekemään virheen jotta saisin potkut. Parveilleet työpaikan edustalla tai seuranneet työmatkalla kotiin/kodista työpaikalle. Kirjoitelleet nettiin 24/7 vuodesta toiseen minusta pskaa. Voi voi, tätä juttua riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän