Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla todettiin tänään ihosyöpä (vaaraton). Mies sanoi, että toivoo mun kuolevan.

Vierailija
13.03.2017 |

Tyvisolusyöpä kyseessä eli melko harmiton. Leikattiin viikko sitten näppy ja tänään tulokset.

Parisuhde tosi huonossa jamassa, mutta silti törkeää mieheltä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä ei lähetä etäpesäkkeitä tms. On paikallinen, sama kuin Hugh Jackmanilla.

Mulla oli vaan yksi pieni näppy. Ihoa pitää seurata ja aurinkoa vältellä. Koska jos tulee uusia näppyjä niin hoitamattomana tekee paikallista tuhoa, voisi tulla ruma naama jne.

Jep. Isälläni oli tuo korvassa. Leikattiin, ei edes seurantaa tai jälkitarkistusta. Tuosta on liki 17v. Isäni on nyt yli 80v eikä ole tuon jälkeen tullut uusia.

Vierailija
22/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kommentti mieheltä, mutta ei mielestäni anteeksiantamaton riippuen tilanteesta. Mä olen miehelle noin sanonut hyvin vihaisena ja surullisena. Kenelläkään ei toki ole oikeutta sanoa noin...ukko terapian tarpeessa?

Siis olet sanonut sun miehelle vakavan sairauden yhteydessä vihaisena ja surullisena vai ihan muuten vaan vihaisena ja surullisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi. Mies on niin kylmä sosiopaatti, että pelkään lapsen hyvinvoinnin puolesta mahdollisina isäviikonloppuina, lomilla jne.

Alussa näytteli jotain aivan muuta, niinkuin kaikki psykot. Työnarkomaani myös, toisaalta se on ihan hyvä niin on paljon poissa.

ap

Vierailija
24/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallinen syöpä ei  tapa,syövän leviäminen elintärkeisiin elimiin on se ongelma.

Vierailija
25/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea kommentti mieheltä, mutta ei mielestäni anteeksiantamaton riippuen tilanteesta. Mä olen miehelle noin sanonut hyvin vihaisena ja surullisena. Kenelläkään ei toki ole oikeutta sanoa noin...ukko terapian tarpeessa?

Siis olet sanonut sun miehelle vakavan sairauden yhteydessä vihaisena ja surullisena vai ihan muuten vaan vihaisena ja surullisena?

Muuten vihaisena ja surullisena. Hankin asianmukaisesti apua itselleni.

Vierailija
26/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska tämä syopätyyppi,( tyvisolusyöpä siis) ei lähes koskaan lähetä etäpesäkkeitä( eli leviä),voidaan potilaat lähes aina parantaa"

www.bmsfinland.fi/potilas/syopataudit/Melanooma/Eri-ihosyopatyypit/Tyvi…

Vierailija
27/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lapsi. Mies on niin kylmä sosiopaatti, että pelkään lapsen hyvinvoinnin puolesta mahdollisina isäviikonloppuina, lomilla jne.

Alussa näytteli jotain aivan muuta, niinkuin kaikki psykot. Työnarkomaani myös, toisaalta se on ihan hyvä niin on paljon poissa.

ap

Huh, miten uskallat jättää lapsen hänelle? Mut on diagnosoitu epävakaaksi enkä ottais hoitolasta vaikka olis oma (enkä tee). Mt-ongelmien kanssa ei pidä luulla itsestään liikoja. Olen tuo kuole pois-huutelija (ja siksi haen apua!)

Vierailija
28/28 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini sairastui syöpään ja eksä sanoi, että äitini on ihme valittajalaiskuri (ei ollut) ja jotain muutakin, minkä ilmeisesti olen pyyhkinyt muististani. Jotain törkeää se kuitenkin oli. No, aika pian sen jälkeen eksästä muodostui eksä.