Mulla todettiin tänään ihosyöpä (vaaraton). Mies sanoi, että toivoo mun kuolevan.
Tyvisolusyöpä kyseessä eli melko harmiton. Leikattiin viikko sitten näppy ja tänään tulokset.
Parisuhde tosi huonossa jamassa, mutta silti törkeää mieheltä.
Kommentit (28)
Ei muuta kun eroa kehiin. Ja äkkiä.
Vaarattomista jutuista ei käytetä nimitystä syöpä. Syöpä on aina pahanlaatuinen, ei ole olemassa hyvänlaatuista syöpää.
Minulla mies alkoi lajittelemaan ilmoitukseni jälkeen lajittelemaan tavaroitani kirpparille ja roskiin meneviin. Hävitti osan arvokasta omaisuuttani omin päin eikä ole vieläkään pyytänyt anteeksi.
Jos tämä on totta, niin tuo miehen kommentti on todella todella törkeä ja anteeksiantamaton. Ei kukaan sano noin. Lähde menemään ja eroa miehestä, aloita uusi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla mies alkoi lajittelemaan ilmoitukseni jälkeen lajittelemaan tavaroitani kirpparille ja roskiin meneviin. Hävitti osan arvokasta omaisuuttani omin päin eikä ole vieläkään pyytänyt anteeksi.
Siis mitä v...?
Vierailija kirjoitti:
Tyvisolusyöpä kyseessä eli melko harmiton. Leikattiin viikko sitten näppy ja tänään tulokset.
Parisuhde tosi huonossa jamassa, mutta silti törkeää mieheltä.
Tyypillinen sovinisti.
Niitä on pesiytynyt kuin luteita tällekin palstalle.
Heidän suurin intohimonsa on viha ja kosto naisia vastaan.
Hankkiudu hänestä eroon ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ilmoituksen?
Sinä sairastut tuollaisessa suhteessa lisää. Ei tarvitse jäädä odottamaan kuolemaasi vaan lähde muualle elämään täyttä elämää.
No siis tämä ei lähetä etäpesäkkeitä tms. On paikallinen, sama kuin Hugh Jackmanilla.
Mulla oli vaan yksi pieni näppy. Ihoa pitää seurata ja aurinkoa vältellä. Koska jos tulee uusia näppyjä niin hoitamattomana tekee paikallista tuhoa, voisi tulla ruma naama jne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ilmoituksen?
Kun ilmoitin miehelleni lääkärin diagnoosin.
Vierailija kirjoitti:
Vaarattomista jutuista ei käytetä nimitystä syöpä. Syöpä on aina pahanlaatuinen, ei ole olemassa hyvänlaatuista syöpää.
Tyvisolusyövästä olen aina ihmetellyt nimitystä syöpä, kun se ei lähetä etäispesäkkeitä juuri koskaan. Joten melko vaaraton kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä on aina pahanlaatuinen, mutta on syöpäkasvainlajeja, joiden ennuste on erittäin hyvä. Yhden syöpätyypin saajilla elinaikaennuste on jopa pidempi kuin sairastumattomilla.
Hankkiutukaa tuollaisista miehistä eroon mahdollisimman varhaisessa vaiheessa! Ehdottomasti ennen lapsia. Itsekin tuhlasin häiriintyneeseen liian monta vuotta, mutta onneksi kuitenkin vain muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Tyvisolusyöpä lähettää etäpesäkkeitä äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa ja hoidoksi riittää syöpäalueen leikkaaminen tai jäädytys. Toisinaan noita tulee ajansaatossa lisää, jolloin ne poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi kun et osaa. Ihosyövissä on hurjan suuret erot, ja juuri tuosta syöpätyypistä voi sanoa, että se on melko vaaraton.
Kauhea kommentti mieheltä, mutta ei mielestäni anteeksiantamaton riippuen tilanteesta. Mä olen miehelle noin sanonut hyvin vihaisena ja surullisena. Kenelläkään ei toki ole oikeutta sanoa noin...ukko terapian tarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi kun et osaa. Ihosyövissä on hurjan suuret erot, ja juuri tuosta syöpätyypistä voi sanoa, että se on melko vaaraton.
Tässä tapauksessa ehkä jopa onnekas, jos tämä riittäisi avaamaan ap:n silmät ja etsimään parempaa.
Odotatko vielä selvempää merkkiä? Pakkaa tavarasi ja lähde.