Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiskivut menkkojen jälkeen??

Vierailija
13.03.2017 |

Kuukautiset loppuivat noin pari päivää sitten, kestivät perinteiset 5 päivää ja tänään alkoi vihlomaan mahaa todella kovaa munasarjoista. Yleensä minulla ei edes ole kuukautisten aikana kovia kipuja. Onko teille käynyt näin, mistähän voisi olla kyse? Kipu kesti muutaman minuutin ja loppuu, näin kävi siis pari-kolme kertaa tänään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi?

Vierailija
2/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tiedä, vaikka olisi vain "pieru kadoksissa" ja kipu liittyisikin enemmän suoliin kuin kohtuun tai munasarjoihin... Ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa mitenkään huolestuttavaa kun kipua on ollut noin lyhyen aikaa eikä sitä ole koko ajan.

Vierailija
4/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite miettiny samaa täs.. menkat alko ajallaa ja kesti viis päiväö mut oli tosi niukat ja erilaiset ku yleensä.. ikinä miul ei oo mitää kipuja ollu mut nyt enne menkkoi oli vihlomist pahaa oloa turvotusta ja nyt myös menkkojen jälkeen sama olo .. en tiiä mistä johtuu

Vierailija
5/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia

Vierailija
6/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite miettiny samaa täs.. menkat alko ajallaa ja kesti viis päiväö mut oli tosi niukat ja erilaiset ku yleensä.. ikinä miul ei oo mitää kipuja ollu mut nyt enne menkkoi oli vihlomist pahaa oloa turvotusta ja nyt myös menkkojen jälkeen sama olo .. en tiiä mistä johtuu

Ettei vaan keskenmeno..

Vierailija
7/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan mulla oli samat oireet ja kolmen viikon päästä tajusin olevani raskaana.

Vierailija
8/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä tarkistuttamaan asia gynegologilla, ap, jos tuo kipuilu yhtään toistuu tai pitkittyy. Voi olla ettei kyse ole mistään vakavasta, mutta parempi tietää, jos onkin.