Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Multa poistetaan huomenna yläviisuri, pelottaa hirveästi

Vierailija
13.03.2017 |

Apua kamala paniikki! Toinen viisuri poistetaan sitten ensiviikolla. Alhaalla olevia viisaudenhampaita ei vielä oteta pois.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itse poisto kummoinen juttu ole, mutta mulla oli viikon sen jälkeen ihan sietämättömät jälkikivut. Pakko oli hakea päivystyksestä kovempia kipulääkkeitä kun meinasi taju mennä pelkällä Burana + Panadol kombolla.

Vierailija
22/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä huoleen,ei satu. Itseltäni kaikki viisauenhampaat poistettu. Poistot olleet aikaaviepiä kovahkon hampaan jyrsimisen vuoksi,mutta jälkikipuja ei tullut,ei turvotusta eikä tulehdusta. En tarvinnut jälkikäyttöön tarkotettuja kipulääkkeitä ja turvotushoitoa.Varmaan geeneistä johtuvaa,vaan ainakin voit olla varma ettei se satu ja että puudutus on turvallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla otettu molemmilta puolilta yks, ja kummallakin kerralla toimitus oli jo ohi ennen kuin tajusin että ovat edes aloittaneet. Ei myöskään jälkisärkyjä tms. Hyvin se menee :)

Vierailija
24/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti ja yritä rentoutua.

Älä rehki voimakkaasti hampaan poiston jälkeen, jos tulee kipua.

Anna sen poistetun hampaan koloon muodostuvan "suojan" olla paikoillaan. Parenee paremmin.

Tsemppiä ja reippaasti huomenna hammaslääkäriin :)

Vierailija
25/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin yläviisuri Viikko sitten. Leikattiin auki ja piti vielä kovertaa luuta. 6 tikkiä neulottiin. Meni yli tunti. Antibiotiit ja särkylääkkeet reseptinä. Näytän vieläkin kuin turpaani saanelta. Turvotus ja mustelmat levisi silmään asti. Kiva ollu käydä kaupassa, kun ihmiset kavahtaneet, ja moni katsonut säälien, tai kuin paatunutta juoppoa. Great...

Vierailija
26/29 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin minuutti viisuri ja kohta poistetaan sekuntti viisuri. Tunti viisuri saa jäähä.

Vierailija
27/29 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistänne!

Ap

Vierailija
28/29 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuska ja kipu on aivan sairasta! En ikinä poistata enää yhtään viisuria. Puudutus ei auttanut, halusin vain kuolla ja kyyneleet valui pitkin poskia.

Vierailija
29/29 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin toisen puolen ylä- ja alaviisuri samalla kertaa. Sanoivat, että se ylähampaan poisto menee "siinä samassa", kun on ikään kuin helpompi juttu. Ja niin se kyllä olikin.