Kaunko muilla on mennyt ttt päätöksessä???
Pitkät on käsittelyajat kelalla, sen kaikki tietää. Mutta haluisin tietää kauanko muilla on mennyt, tai odotatko päätöstä edelleen...
Itse olen jättänyt 6.2 hakemuksen ja edelleen odotellaan
Kommentit (10)
12 arkipäivää. Laitoin mukaan myös vuokrasopimuksen (vaikka asumistukea saan) ja aiemman kunnan maksaman ttt päätöksen.
Itsellä just viikko täynnä odotusta. Aion ruveta katselemaan nyt enemmän, että alkaisko rahoja näkyä.
Tosin odotan vain muutamaa sataa euroa, kun olen enimmäkseen työmarkkinatuen ja asumistuen varassa tällä hetkellä, enkä muuten ihan valtavan sairas tms. ongelmainen. Olenkin sillä asenteella, että mieluummin vaikka viikko (sen jälkeen alkaa jo hieman kismittää) ylimääräistä hiturointia kuin virheellinen päätös.
Tämä 6.2 on helmikuulle haettua. Sitä kun ei ole näkynyt niin 27.2 laitoin maaliskuulle ja kun sitäkään ei näytä näkyvän niin vissiin laitan kohta jo huhtikuulle 🙄
Itse en tarvitse kun yhdelle max kahdelle kuulle ttt.
Asun Etelä-Suomessa ja täällä vissiin kestää sit pidempää
Alle viikko mennyt joka kerta tänä vuonna Kelalla. Asumistukitarkistuksen päätöskin tuli 3 arkipäivässä. Kai se paikkakunnasta riippuu kun mun kaverilla on myös tullut täällä tosi nopeasti.
Itse hain helmikuussa, helmikuusta eteenpäin. 14 arkipäivää meni päätökseen. Päätös perjantaina,ja rahoja piti odotella seuraavaan ti asti. Yllätys oli että päätös ylsi suoraan elokuun loppuun! Eikä lapsen synttäri lahjarahaa 30€ vähennetty, toisin kuin soskussa..
Meni kolme viikkoa, kunnes soitin sinne ja asia järjestyi seuraavana päivänä.
Olen itsekin soittanut jo kaksi kertaa, pe viimeksi. Lupasi kiirehdittää sitä mutta mutta... jotenkin tuntuu että tässä voi mennä vielä vaikka kuinka Kauan
Jätin hakemukseni maalikselle helmikuun 13.päivä,päätö oli päivätty 8.3. eli melkein kuukausi kului. Hyvä päätös kumminkin,parempi kuin kunnallisella soppalalla koskaan.Itseasiassa X.kaupungin soppala rikkoi vuosikaupalla lakia,vuokran jälkeen tilille jäi yleensä loppukuulle n.40 euroa,eli kituuttamista oli keikkatyöläisellä jonka bruttotulo vähennettiin ensin työmarkkinatuesta ja sitten vielä asumistuesta ja toimeentulotuesta. Nyt uudet,lailliset tuulet puhaltavat-kela 10x parempi kuin kunnallinen-valtion immeiset tuntavat asiansa