Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan yrittänyt iskeä raskaana

Vierailija
13.03.2017 |

Onko kukaan yrittänyt teitä kun ootte olleet raskaana? :D Jos ei oo vaikka tienny/huomannut tms? Onko sattunut mitään hauskoja tilanteita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan ainakaan vielä hakannut. ;D

Vierailija
2/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on raskausfetissi joten eiköhän ole isketty myös niin, että maha näkyy selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaistaustaiset miehet tekivät minulle jatkuvasti aloitteita Rautatientorilla ja Itiksessä, kun olin viimeisilläni raskaana. Liekö kuvittelivat saavansa pysyvän oleskeluluvan, jos tunnustautuisivat lapseni isäksi. Tuskin suuri vatsa heille mikään fetissi oli.

Vierailija
4/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa koskaan. Paitsi sen yhden kerran, kun mies vaatimalla vaati että mennään katsomaan yhtä keikkaa kun ei vauvan synnyttyä sit enää noin vain kahdestaan päästä ulos... Joka HEMMETIN kerta kun mies meni vessaan/tupakalle/tiskille tuli siihen joku känniääliö iskemään!! Viidennen kerran jälkeen vedin miehelleni kilarit ettei jätä mua enää kertaakaan yksin. Olin 7-8 kuulla raskaana. Olin alunperin hoikka joten mielestäni maha erottui tosi selvänä pallona hoikassa kropassa. Toisaalta istuin koko ajan, joten ehkä sitä ei huomattu. En tiedä kyllä kumpi olis typerämpää, se että mua luultiin vain kaljamahaiseksi vaiko se, että mut tunnistettiin raskaanaolevaksi ja iskettiin silti.

Vierailija
5/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oli jonkinasteinen väärinkäsitys, mutta sanoin baarissa yhdelle tyypille että anteeksi kun en nyt ota vastaan tätä tarjottua olutta, mutta olen raskaana.

Hän innostui heti ryhtymään isäksi tulokkaalle! Minä en innostunut.

Toinen lukunsa on ne känniset, jotka tulivat muistelemaan omia hyviä aikojaan, kun vaimon kanssa odotettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän