Naiset kauniita, miehet rumia. Suomessa...
Voisiko joku nainen linkitellä kauniita naisia (Suomessa) sen väittämän tueksi, että Suomessa toisen ketjun mukaan komeita miehiä on hyvin vähän siihen nähden kuin paljon kauniita naisia Suomessa on.
Tai sen väitteen tueksi kun tutkimuksissaon todettu, että naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia.
Kiinnostaisi tietää mistä tällainen ajattelu juontaa juurensa? Miksi miehet nähdään niin rumina ja epäviehättävinä?
Kommentit (74)
Minä pidin ennen suomalaisia naisia kauniina. Sitten matkustelin työn puolesta maailmalla ja totuus iski vasten kasvoja. Naiset Italiassa pitivät itsestään huolta, pukeutuivat muodikkaasti, omasivat käytöstavat ja olivat sporttisia. Ja minä kun olin ajatellut suomalaisen, ylipainoisen tuulipukutantan lenkkareineen, paksusankaisine silmälaseineen, tatuointeineen ja mies-hiuksineen ihan normaaliksi! Moskovassa useimpia naisia, joita katukuvassa näki olisi todennäköisesti pidetty superkauniina Suomessa - ja siellä se oli ihan normaali standardi!
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin ennen suomalaisia miehiä komeina. Sitten muutin Italiaan ja totuus iski vasten kasvoja. Miehet siellä pitivät itsestään huolta, pukeutuivat muodikkaasti, omasivat käytöstavat ja olivat sporttisia. Ja minä kun olin ajatellut suomalaisen, lievästi ylipainoisen pullanaamamiehen ihan normaaliksi! Italiassa useimpia miehiä joita katukuvassa näki olisi todennäköisesti pidetty super komeina Suomessa - ja siellä se oli ihan normaali standardi!
Siirryitkö jostain Joensuusta Italiaan? Suomalaiset kaupunkilaiset ovat hyväkuntoisia ja suomalaiset ovat myös paljon pidempiä kuin italialaiset. Ehkä tässä on myös kyse ikäryhmästä. Olet liian vanha näkemään ollenkaan kiinnostavana 20-30v suomalaisia miehiä, koska sieltä on aika iso murros tulossa suomalaisten miesten (ja naistenkin) pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap halusi linkkejä joten tässä jotain.
Naiset http://www.paparazzi.fi/women
Miehet http://www.paparazzi.fi/men
Jokainen päättäköön itse, kummat näkee paremman näköisinä.
Suurin osa noista miehistä taitaa olla ulkomaalaistaustaisia.
Itse en ole oikein ikinä viehättynyt suomalaisista vaaleista naisista, vaan lähinnä tummemmista ja muodokkaista latinokulttuurien naisista, tai arabeista, joten makuja on kai monia. Toki samaan syssyyn näin miehenä on helppo myöntää, ettei suomalaiset miehet ole niitä maailman komeimpia.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin ennen suomalaisia miehiä komeina. Sitten muutin Italiaan ja totuus iski vasten kasvoja. Miehet siellä pitivät itsestään huolta, pukeutuivat muodikkaasti, omasivat käytöstavat ja olivat sporttisia. Ja minä kun olin ajatellut suomalaisen, lievästi ylipainoisen pullanaamamiehen ihan normaaliksi! Italiassa useimpia miehiä joita katukuvassa näki olisi todennäköisesti pidetty super komeina Suomessa - ja siellä se oli ihan normaali standardi!
Mutta italialaiset ovat lyhyitä. Ja kyllä sielläkin +keski-ikäiset alkavat olla ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hyödytön kommentti, koska puolet linkkien henkilöistä on selvästi ulkomaalaistaustaisia jo nimienkin perusteella. Mutta kyllä noista crackprostituoidun näköisistä naisista miehet vie ylivoimaisesti voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset miehet ovat lyhyitä teletappeja, jotka asuvat mamman helmoissa kolmekymppisiksi ja rakastajan/rakastajattaren pitäminen vaimon ohella on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Komeuttakaan en allekirjoita. -Italiassa 2 vuotta asunut-
Eipä ne suomalaiset miehet ole yhtään sen parempia tai vähemmän uusavuttomia. Kyllähän tälläkin palstalla saa jatkuvasti lukea naisen jääkaapilla loisivista miehistä tai aikamiespojista joiden äiti käy edelleen siivoamassa poikakultansa asunnon. Ja mitä tuohon pituuteen tulee niin sillä taitaa olla enemmän väliä miehille kuin naisille. Ottaisin koska tahansa komean ja lyhyen miehen pitkän ja ruman sijaan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten pituusfanattisuutta, tosin olen itse melko lyhyt nainen pohjoismaiseen standardiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen keskipaino siinä 80 kympin hujakoilla. No ainakin on niitä muotoja.
Ylipaino on Suomessa yleisempää miehillä kuin naisilla.
Ei kyllä mitenkään mainitsemisen arvoisella erolla. Miehistä vähän yli puolet, naisista vähän alle puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset miehet ovat lyhyitä teletappeja, jotka asuvat mamman helmoissa kolmekymppisiksi ja rakastajan/rakastajattaren pitäminen vaimon ohella on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Komeuttakaan en allekirjoita. -Italiassa 2 vuotta asunut-
Eipä ne suomalaiset miehet ole yhtään sen parempia tai vähemmän uusavuttomia. Kyllähän tälläkin palstalla saa jatkuvasti lukea naisen jääkaapilla loisivista miehistä tai aikamiespojista joiden äiti käy edelleen siivoamassa poikakultansa asunnon. Ja mitä tuohon pituuteen tulee niin sillä taitaa olla enemmän väliä miehille kuin naisille. Ottaisin koska tahansa komean ja lyhyen miehen pitkän ja ruman sijaan. En ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten pituusfanattisuutta, tosin olen itse melko lyhyt nainen pohjoismaiseen standardiin verrattuna.
Palstamammojen miesvihatarinat ja miesvihayleistykset ovat ihan oma lukunsa, en tunne yhtäkään kuvailemasi kaltaista miestä. Tuskin kovin moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista miehistä taitaa olla ulkomaalaistaustaisia.
No eipä ap mitään kantasuomalaisista puhunut. Suomessa on paljon ulkomaalaistaustaisia, suomalaisia ihmisiä. On noista naisistakin iso osa jotain muuta kuin metsäsuomalaista.
Suomalainen mies ei pidä huolta kunnostaan, ei hampaistaan, ei mistään. Läskilöllykkänä örveltää joka viikonloppu. Vaatteet mitäänsanomattomat. Suomalaismies kaljuuntuukin siinä 25 ikävuoden hujakoilla. Kyllä vaikkapa kotimaisia tv-ohjelmia (esim se uusi treffaa mun vanhemmat) katsellessa näkee millaisia komeita uroita maassamme taapertaa.
Olen suomalainen mies maailmalla. Omasta mielestänikin olemme rumia ja itse olen vielä tavallista rumempi. Kyllä täällä silti pärjää kun on asenne kohdillaan.
Suomalaisille naisille esimerkiksi pieni nenämme sopii paremmin ja naisen naamaa on muutenkin helpompi parannella meikillä. Enemmän ongelmia on asenteessa, esimerkiksi hiusten pilhominen tai meikkauksesta kieltäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei pidä huolta kunnostaan, ei hampaistaan, ei mistään. Läskilöllykkänä örveltää joka viikonloppu. Vaatteet mitäänsanomattomat. Suomalaismies kaljuuntuukin siinä 25 ikävuoden hujakoilla. Kyllä vaikkapa kotimaisia tv-ohjelmia (esim se uusi treffaa mun vanhemmat) katsellessa näkee millaisia komeita uroita maassamme taapertaa.
Miss Suomeksikin piti valita ulkomaalaistaustainen nainen, koska suomilehmät ovat niin vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Asun itä-Suomessa enkä ole nähnyt täällä ainuttakaan hyvännäköistä suomalaista miestä. Älyssä eikä sivistyksessäkään ei ole kehumista. Asenteeltaan ovat juroja, ilkeitä ja järkyttävän tuomitsevia. Tuntuu että he ovat kehityksessä 10-20 vuotta jäljessä. Pukeutumistyyli ja elintavatkin ovat järkyttävän huonot. Parikymppisistä ja siitä nuoremmista löytyy jo ihan fiksuja miehiä. Yli 25-vuotiaat ovat jo kuin toisesta maailmasta. Huono sivistys, seksistisyys ja äijä-asenne on voimissaan. N21
Juu, melkein sama homma. Asun tosin pk-seudulla, mutta tuttua on tuo muukin Suomi. Miehet on pääosin juuri tuota luettelemaasi: huonot elämäntavat, kaljamaha, piittaamattomuus pukeutumiseen ja ulkonäköön muutenkin. Sivistys on tosi monella tosi huono, joku syntipukki otetaan, vaikka maailma on läpeensä paha (esim. harvoin miehet on raivoissaan naiskaupasta...pakolaisista vain). Lisäksi näitä saa passata oikein olan takaa, mun mies ei esim. oma-aloitteisesti edes älyä mennä kauppaan (paitsi tupakkaa ja kaljaa ostamaan).
Miehet on minunkin mielestä todella usein ihan teinin tasoa, sori nyt vaan.
On ihan selvää, että naiset ovat Suomessa paremman näköisiä, kuin miehet. Lisäksi naiset ihan tutkitusti harrastavat enemmän liikuntaa ja tuo jonkun väite 80 kg normipainosta naisessa on ihan kukkua (tai sitten asut, en tiedä missä).
Googlatkaapa vaikkapa youtuben vauhtimursu, siinä suomalaista naiskauneutta huikeimmillaan, juttujen tasoa myöten. Toinen on se miesvihaaja butterfly jtn.
Mietin juuri pukeutumista tänään. Tarvitsemme neljään vuodenaikaan sopivat tyylikkäät vaatteet. Minulla ei ole varaa kaikkeen muotiin tällä hetkellä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun itä-Suomessa enkä ole nähnyt täällä ainuttakaan hyvännäköistä suomalaista miestä. Älyssä eikä sivistyksessäkään ei ole kehumista. Asenteeltaan ovat juroja, ilkeitä ja järkyttävän tuomitsevia. Tuntuu että he ovat kehityksessä 10-20 vuotta jäljessä. Pukeutumistyyli ja elintavatkin ovat järkyttävän huonot. Parikymppisistä ja siitä nuoremmista löytyy jo ihan fiksuja miehiä. Yli 25-vuotiaat ovat jo kuin toisesta maailmasta. Huono sivistys, seksistisyys ja äijä-asenne on voimissaan. N21
Juu, melkein sama homma. Asun tosin pk-seudulla, mutta tuttua on tuo muukin Suomi. Miehet on pääosin juuri tuota luettelemaasi: huonot elämäntavat, kaljamaha, piittaamattomuus pukeutumiseen ja ulkonäköön muutenkin. Sivistys on tosi monella tosi huono, joku syntipukki otetaan, vaikka maailma on läpeensä paha (esim. harvoin miehet on raivoissaan naiskaupasta...pakolaisista vain). Lisäksi näitä saa passata oikein olan takaa, mun mies ei esim. oma-aloitteisesti edes älyä mennä kauppaan (paitsi tupakkaa ja kaljaa ostamaan).
On ihan selvää, että naiset ovat Suomessa paremman näköisiä, kuin miehet. Lisäksi naiset ihan tutkitusti harrastavat enemmän liikuntaa ja tuo jonkun väite 80 kg normipainosta naisessa on ihan kukkua (tai sitten asut, en tiedä missä).
Kyllä sinä olet ihan oman tasoisesi miehen itsellesi diilannut. Ei vaan ollut paukkuja siistiin, akateemiseen ja raittiiseen mieheen, joita on Suomessa satojatuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain omasta tasostasi ja piireistä joissa liikut, jos tuntemasi miehet ovat kuvaamasi kaltaisia.
Suomiämmät ovat rumia, persejalkaisia läskejä kouvolatukissaan.
Tuohon useaan otteeseen tässä ketjussa mainittuun italialaisten lyhyyteen, että ei ne kovin lyhyitä ole. 21-vuotiaiden italialaisten miesten keskipituus on 177,2 cm ja samanikäisten naisten keskipituus 167,8 cm. Eli suunnilleen suomalaisten mittoja, miehissä ehkä hieman suomalaisten alapuolella. Ja tuo naisten keskipituus on tuolla listalla yksi korkeimpia.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_average_human_height_worldwide