Naiset kauniita, miehet rumia. Suomessa...
Voisiko joku nainen linkitellä kauniita naisia (Suomessa) sen väittämän tueksi, että Suomessa toisen ketjun mukaan komeita miehiä on hyvin vähän siihen nähden kuin paljon kauniita naisia Suomessa on.
Tai sen väitteen tueksi kun tutkimuksissaon todettu, että naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia.
Kiinnostaisi tietää mistä tällainen ajattelu juontaa juurensa? Miksi miehet nähdään niin rumina ja epäviehättävinä?
Kommentit (74)
Tämä on totta. Vaihteleva ilmastomme vaatii enemmän. Kallimmaksi tulee olla muodikas.
Mutta kivasti voi pukea itsensä vaikka ei muodin aallonharjalla kulkisikaan.
Jotkut miehet tosiaankin ylpeilee oikein siitä, että ovat mahdollisimman rumasti pukeutuneet
Mutta se suotakoot heille.
Jokainen tyylillään.
Minulla silma lepää jos näen sellaisen siidtin, mutta persoonallisen pukeutumisen miehellä.
Kyllä suomalaiset naiset ovat todella kauniita. Itse en esim. perusta juurikaan latinottarista, vaikka ovatkin todella näyttäviä, mutta joku muu tykkää ja se on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Vaihteleva ilmastomme vaatii enemmän. Kallimmaksi tulee olla muodikas.
Jotkut miehet tosiaankin ylpeilee oikein siitä, että ovat mahdollisimman rumasti pukeutuneet
Jokainen tyylillään.Minulla silma lepää jos näen sellaisen siidtin, mutta persoonallisen pukeutumisen miehellä.
Kalliiksi tulee koiruleiden kanssa tuo muodin mukana kulkeminen. Uusi talvitakki on äkkiä vanhan näköinen, kun tuunaavat sen näköisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tyylillään.Minulla silma lepää jos näen sellaisen siidtin, mutta persoonallisen pukeutumisen miehellä.
Kalliiksi tulee koiruleiden kanssa tuo muodin mukana kulkeminen. Uusi talvitakki on äkkiä vanhan näköinen, kun tuunaavat sen näköisekseen.
Muistui tuosta takista mieleen eräs repliikki Kreeta Onkelin tv-elokuvasta "Ilonen talo". Kohtaus ,jossa perheen ( Ruotsista vierailemaan tullut) mummo haukkui tytärtään,eronnutta alkoholisti-äitiä :
"Mää olin sun iässäs seudun (...taisi olla Kokemäenjoki) kaunein nainen. Kato ny'vähän itteäs: sää oot ku mikäkin jäätyneestä kusesta irtirevitty vanha takki"...
Suomalainen nainen on parhaimmillaan 30-40 vuotiaana.
Poikkeuksiakin onneksi löytyy. Suuntaan sekö toiseen.
Se on jotenkin säälittävää katsoa esim. tinder profiileja joissa alle kolmekymppiset "neidot" näyttää jotakuinkin 5kympisiltä.
Että aika turha inistä. Ei ne italiaanotkaan teitä viehättävinä pidä.
Talk is cheap.
Suomessa on paljonkin hyvännäköisiä miehiä, ja ihailenkin heitä salaa tietäen, etteivät he koskaan huolisi minua.
Millainenhan on se legendaarinen 20% kuuluva komea suomimies?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomalainen mies on komein ja suomalainen nainen taas vähiten kaunein jos vertaa vaikka toisiin Pohjoismaihin. Se johtuu ehkä siitä, että muissa Pohjoismaissa on feminiiniset piirteet ulkonäössä vallitsevina, kun Suomessa on maskuliiniset piirteet ulkonäössä vallitsevina. Feminiiniset piirteet näyttävät kyllä naisella hyvältä, mutta ei miehellä. Sen vuoksi muissa Pohjoismaissa on kyllä erittäin, erittäin kauniita naisia. He ovat hoikkia, naisellisia ja kauniita. Maskuliiniset piirteet taas näyttävät miehellä hyvältä, mutta ei naisella. Suomessa naiset ovat maskuliinisten piirteiden vuoksi jykeväpiirteisempiä ja voimakasrakenteisempia. Muissa Pohjoismaissa miehet ovat feminiinisten piirteiden vuoksi miehekkyyden sijasta ennemmin sellaisia "söpöjä poikia" kuin miehekkään näköisiä miehiä, kun taas Suomessa miehet näyttävät maskuliinisten piirteiden vuoksi miehekkäiltä miehiltä.
Tän on pakko olla (huono) vitsi. 😁
Vuosittain Norjassa viihtyvä n
Etelän maissa ihmiset monesti rupsahtavat nuorempina - komeat äijätkin ukkoontuvat. Toki sitten aina on poikkeuksia.
Suomalaisten pahin ulkonäköuhka on YLIPAINO - miehillä se häiritsee vielä enemmän kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä puhkaista joidenkin kupla, mutta joka ainoassa maassa maailmassa ei ole kuin se pieni prosentti hyvännäköisiä ja komeita, niin myös Suomessa.
Venäjällä on paljon enemmän kauniita - ovat vielä niin pitkiä ja hoikkiakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitän huomiota siisteyteen. Suomalaisilla miehillä on järkyttävän epäsiistit hiukset verrattuna esim huonompipalkkaisiin eestiläisiin ja venäläisiin miehiin, puhumattakaan briteissä tai keski-eurooppalaisiin. Miksi miehet ei käy parturissa? Se ei satu. En ole ehkä ikinä tavannut italialaisista miestä jolla olisi epäsiisti hiukset.
Jos vertaa vaikka eduskunnassa olevia miehiä niin siisteydessä heitä voi verrata kodittomiin britteihin. Italiassa jopa kodittomia miehillä on siistit hiukset.
Parturit Suomessa leikkaavat aivan kauheita tukkia, epämääräistä mallia ja ohennettua pitkää siiliä - naistenkin jo valmiiksi ohuita hiuksia ohennetaan vaan lisää ja lisää...
- OHENNUSSAKSET pitäisi kieltää lailla!
Ruotsissa ja Keski-Euroopassa suositaan pidempiä ja klassisia hiusmalleja miehilläkin.
Joo kyllä on rumat miehet suomessa. Ikisinkuksi tässä jää!
Enpä ihmettele yhtään. Briteissä hevosennaama ugleja kyllä piisaa, niin miehissä kuin naisissa.