Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa joka päivä seksiä, ongelma!

Vierailija
13.03.2017 |

Taustatietona muutimme yhteen n. Kuukausi sitten. Sitä ennen meillä oli ns. Kaukosuhde, joten näimme toisemme vain viikonloppuisin. Kahden vuoden seurustelun jälkeen sain työpaikan miehen kaupungista ja muutin hänen luokseen.

Viikonloppuisin tavatessa seksiä luonnollisesti oli paljon. Täytenä yllätyksenä tuli että mies haluaa seksiä joka päivä! Yleensä 2-3 kertaa päivässä. Minä itse olisin tyytyväinen kerran päivässä olevaan tai joka toinen päivä seksiin. Kuukautisetkaan eivät häiritse miestä, joten silloinkin jatkuu saman kaavan mukaan.

Olen fyysisesti väsynyt jo kuukauden jälkeen. Onko tässä ratkaisuna vain ero kun halut eivät kohtaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyttää niin kannattaisiko alkaa kuntoilemaan??

Vierailija
22/26 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sauna ja kylpyhuone jossa kylpyamme hiustenkuivaaja kahvinkeitin astianpesukone kaapistot komerot ja yksittäiset tuotteet ovat loppuneet varastosta löytyy myös valinnaisia kursseja järjestetään yhteistyössä Suomen suurin yritys talous on kasvanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä kieltäytymistä pidä perustella sillä ettei jaksa, riittää että ei halua, mitään velvoite seksiä tarvitse edes harkita

Vierailija
24/26 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on edes aikaa tuommoiseen? Etenkin jos on työssäkäyvä ja perheellinen niin joka minuutti on meillä ainakin kortilla.

Vierailija
25/26 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä laantuu ajan kanssa. 

Vierailija
26/26 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanutta nylkytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi