Täytekakkua haarukalla???
JOku kirjoitti yhdessä ketjussa, että täytekakkua ei syödä lusikalla vaan haarukalla. Olen syönyt kakkua tsiljoonissa kissanristiäisissä ympäri Suomea, eikä IKINÄ ole tullut vastaan tilannetta, että sitä olisi syöty haarukalla. Miten muilla?
Kommentit (23)
Olipa lusikka tai haarukka tai vaikka sormet....... hyvin on kakku tiensä suomalaisten kitaan sekä vyötärölle tiensä löytänyt, kun katsoo kaduilla lyllertävää kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä katsastan hieman sivistystaoa sen perusteella, onko kakun kanssa rahvaanomainen kahvilusikka, vaiko oikeaoppinen leivoshaarukka.
Kyllä meidän suvussa on AINA syöty kakku nimenomaan haarukalla, ja vähän on aina naureskeltukin "rahvaan" lusikoille. Taisi lähteä sukumme ns. inside joke jostakin entisestä sulhasehdokkaasta, joka ihmetteli sukujuhlissa haarukan käyttöä! :D
Kertoo sun sivistystasosta jotain kun puhut rahvaasta. Olet olevinasi muita parempi ja hienompi. Hienostelijat on pahimmansorttisia ihmisiä. Toisten rahvaaksi sanominen kertoo käytöstapojen puutteesta. Olen mieluummin rahvasta kuin hienostelija.
Nyt kyllä väkisin naurattaa sun juttus.