Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentu jättänyt lasagnevuuan huoneeseensa

Vierailija
13.03.2017 |

Kiva mainos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa itse huuhdella sen!

Vierailija
2/10 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän pentu sen vuuan huoneeseensa vienyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö joku muka oikeasti huoneessaan lasagnea suoraan vuoasta?

Vierailija
4/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin samaan huomiota. Olis ollu vaikka vanukaskulho tai joku piirakkavuoka, niin olis ollu todentuntusempi.

Vierailija
5/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske pentu hakemaan tiskiainetta naapurin Pekalta

Vierailija
6/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mainoksessa Pekan tiskiainetipalla käsin pestä, vaan pannaan se vuokakin koneeseen. Mikä konetiskiaine siinä edes olikaan, mutta se äiti on tosi teennäinen irvistyksineen kun ihailee pesun lopputulosta. Se on raivostuttava, sanoiko vieläpä että "ihanaa"? Tuosta Pekan tiskiaineesta (eri mainos) sen verran, että tosiaan antaa tipan sitä Fairya. Ja sekin pitää tuhlata tiskaamalla ihan kummallisella tavalla. Laitetaan se tippa yhdelle lautaselle ja sitä lautasta hinkataan jollain sienellä :D Jos tilanne on tosiaan se, ettei tiskiainetta ole kuin se tippa niin kannattaisi laittaa vanhanaikaisesti ihan tiskivesi altaaseen ja pestä siinä kaikki astiat samantien. 

Vierailija
7/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainemainoksissa on erittäin vähän järkeä yleensä. Ne ovat melkein niitä typerimpiä. 

Vierailija
8/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa mainoksessa Pekan tiskiainetipalla käsin pestä, vaan pannaan se vuokakin koneeseen. Mikä konetiskiaine siinä edes olikaan, mutta se äiti on tosi teennäinen irvistyksineen kun ihailee pesun lopputulosta. Se on raivostuttava, sanoiko vieläpä että "ihanaa"? Tuosta Pekan tiskiaineesta (eri mainos) sen verran, että tosiaan antaa tipan sitä Fairya. Ja sekin pitää tuhlata tiskaamalla ihan kummallisella tavalla. Laitetaan se tippa yhdelle lautaselle ja sitä lautasta hinkataan jollain sienellä :D Jos tilanne on tosiaan se, ettei tiskiainetta ole kuin se tippa niin kannattaisi laittaa vanhanaikaisesti ihan tiskivesi altaaseen ja pestä siinä kaikki astiat samantien. 

Sillähän on myös siinä altaassa vettä ja vaahtoa eli siis fairya mutta silti lisää siihen sieneen sen tipan sitä ainetta.

Vierailija
9/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan niinkään häirinny se lasagne vuoka sielä pojan huoneessa (missä ei kyllä ole mielestäni myöskään mitään logiikkaa) mutta enempi mua on siinä mainoksessa häirinnyt se niitten keittiön aivan järjetön pohja ratkaisu <--- kyllä mulla on useinkin tapana keskittyä epä olennaiseen asiaan 😁 mutta siis asiaan ei kai kellään ole tiskikone parin metrin päässä lavuaarista? Ja vielä vastapäätä siinä sitte kuljettelee niitä likasia märkiä astioita tuon matkan niin voi vaan kuvitella miltä lattia näyttäis.

Vierailija
10/10 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lashagne on parasta vuasta.