Kiira Korpi eikö osaa suomen kieltä ???
Ärsyttää sen sössötys, tuomarina, onko sillä uudet kuoret hampaissa!!!
Kommentit (16)
Ap ei itse osaa suomea. Otsikko ainakin meni aivan päin persettä.
"Kiira Korpi eikö osaa suomen kieltä ???"
Mitähän kieltä tämä oli, Komin murrettako?
Aloituksesi oli aika kamalaa kieltä. Petraa hiukan taitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei itse osaa suomea. Otsikko ainakin meni aivan päin persettä.
Enhän minä mikään tuomari olekkaan telkkarissa??
Kiira Korven puheääni on todella epämiellyttävä. Kaunis nainen mutta korvia särkee kun kuuntelee sitä vaivaannuttavaa mölinää... se on vain minun mielipiteeni, mutta ihan kuin veitsellä raapisi liitutaulua kun kuuntelee Kiiraa.
Johtuuko puheääni siitä, että haluaa hymyillä koko ajan puhuessaan/ylähampaat näkyvissä. Jotenkin sama Enni Rukajärvellä - toivoisi, että joskus puhuisivat kasvot peruslukemilla, jolloin puheääni voisi olla luonnollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korven puheääni on todella epämiellyttävä. Kaunis nainen mutta korvia särkee kun kuuntelee sitä vaivaannuttavaa mölinää... se on vain minun mielipiteeni, mutta ihan kuin veitsellä raapisi liitutaulua kun kuuntelee Kiiraa.
Niin. Ihmiset on erialisia ja ovat asioista aina jotakin mieltä.
Totta. Omasta mielestäni myös hänen äänensä on rasittava. Puhe kuulostaa kömpelöltä ja vaivalloiselta (on aina kuulostanut). No, samapa tuo sinänsä, aika harvoin tarvitsee kuunnella.
Kiira ei sovi puhetöihin. Ulosanti on niin luonnoton, ettei sitä voi kuunnella.
Ja miksi se puhuu aina ne ylähampaat näkyvissä, se ei myöskään ole luonnollista.
Shössötti su jo yli sietokyvyn.
Esiintymään tottunut luistellessa, mutta ei puhumaan, ehdottomasti olisi puheharjoituksen tarpeessa.
Ja sinä et ole koskaan osannutkaan.
Mamma57 kirjoitti:
Johtuuko puheääni siitä, että haluaa hymyillä koko ajan puhuessaan/ylähampaat näkyvissä. Jotenkin sama Enni Rukajärvellä - toivoisi, että joskus puhuisivat kasvot peruslukemilla, jolloin puheääni voisi olla luonnollisempi.
Olen kokeillut puhua "kiiraa" suu korvissa kitalaen kautta ja samalta kankealta hymypuheelta se kuulosti. Sitä on väsyttävää kuunnella ja kuulijana saa vielä jännittää, milloin puhujan kestohymy katoaa ja puhe muuttuu ehkä normaaliksi. (Vähän kuin yhdessä sketsissä Jyrki69:n äänen muuttuminen vahingossa tekomörinästä tavalliseksi kesken haastattelun.)
En tajua miks se on niin vaikeeta. Nariseva ääni + heikko ulosanti ja artikulaatio, plus vielä yleensä tosi vähän sanottavaa. Muistan kiinnittäneeni tähän huomiota jo pikkutyttönä, kun Kiira vielä luisteli ja häntä haastateltiin.
Puhe tuntuu hänellä kulkevan tosiaan jotenkin vaivalloisesti. Aivan kun ääni olisi aivan tukossa ja sanoja ei oikein meinasi löytyä. Jännittääköhän hän kovasti? Muuten kyllä ihana, viehättävä ja kannustava tuomari.