Mistä naiset tietävät ovatko he löysiä vai tiukkoja?
Kommentit (17)
Kaikki naisethan ovat keskimääräistä tiukempia. Jos tuntuu väljältä, on miehellä pieni.
No en mä ainakaan tiiäkään. Omasta mielestäni en oo mikään pohjaton kaivo.
Av:n perinteinen kananmunatesti: kananmuna pildeen ja jos tipahtaa kävellessä niin väljää on. Kannattanee laittaa kondomin sisään se muna, niin saa poiskin, jos sattuukin olemaan tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Av:n perinteinen kananmunatesti: kananmuna pildeen ja jos tipahtaa kävellessä niin väljää on. Kannattanee laittaa kondomin sisään se muna, niin saa poiskin, jos sattuukin olemaan tiukka.
Mitä turhaa. Lykkää perään voidellun ruisleivän ja laittaa miehen syömään silli muna ruisleivän suoraan värkistä.
Ei ole löysiä, on vain pienimulkeroisia miehiä, joiden on pakko huudella naisen isosta veneestä ettei huomio kääntyisi heidän mikromakrilliinsa ;)
Mua ainakin kaikki seksikumppanit ovat sanoneet poikkeuksellisen tiukaksi. Pari niistä on sanonut suoraan myös ikäviä totuuksia, joten uskon näin olevan. Mutta ketään naista en ole itse kokeillut joten varma en voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, vaikka pipari olisikin "pohjaton"?
Vierailija kirjoitti:
Mittasin juuri kananmunan ympärysmitaksi yli 15 cm. Peniksen keskimääräinen ympärysmitta on 11.66 cm, joten ei tosiaankaan liian tiukasta toosasta ole kyse, jos kananmunakin sieltä ulos solahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, vaikka pipari olisikin "pohjaton"?
Ei mulle olekaan, mutta mies haluaa päästä "pohjaan asti". On kuulemma joskus vähän vaikeeta. Tulee sellane fiilis että on vähejäänki Grand Canyon.
Enhän mä tiedäkkään koska ei ole mitään mihin vertaisin itseäni. Pitää vaan toivoa että olen tiukka :) N28
En tiedäkään. Joskus asia vaivasi enemmänkin, mutta ei enää. Koitan luottaa kumppanieni reaktioihin, lihaskunnon ylläpitoon, kaikenlaisen muunkin nautinnon saloihin seksissä, monipuolisuuteen, intohimoon ja olemaan vertaamatta itseäni muihin. Ei ole ainakaan valituksia tullut. :)
Ostin vaimolle joskus tuommoiset https://nautintojensaari.net/seksikauppa/geisha-kuulat/ ja ne toimii. Ei tunnu enää "pohjattomalta kaivolta" :D
Vierailija kirjoitti:
Keitetty vai paistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittasin juuri kananmunan ympärysmitaksi yli 15 cm. Peniksen keskimääräinen ympärysmitta on 11.66 cm, joten ei tosiaankaan liian tiukasta toosasta ole kyse, jos kananmunakin sieltä ulos solahtaa.
11,66 on mikropeniksen määritelmä. Ei tosiaankaan mikään normaali ympärysmitta. Vessapaperirullan hylsy on lähempänä keskiarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11,66 on mikropeniksen määritelmä. Ei tosiaankaan mikään normaali ympärysmitta. Vessapaperirullan hylsy on lähempänä keskiarvoa.
11,66 cm on maailman laajimman tutkimuksen tulos. Ei ole olemassa tuota lukua kattavampaa tutkimustulosta aiheesta. Vessapaperirullan hylsy (n. 14 cm) on paksumpi kuin yli 90 % peniksistä.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full
https://2.bp.blogspot.com/-JHb7fA9jZ8A/V4oPUlNt5aI/AAAAAAAAAIU/X-idl7cV…
Kananmunan koko vaihtelee. Ne lajitellaan ja pakataan kokoluokkiin:
S (pienet) < 53 g
M (keskikokoiset) 53 - 63 g
L (isot) 63 - 73 g
XL (erittäin isot) > 73 g
Loput menee teollisuuden raaka-aineeksi massana. Voiko munaa verrata munaan? Kunnon kultamuna ei mahdu WC-paperin hyllyyn lähimainkaan 😀!
Levitetään jalat ja kaveri huutaa sinne. Jos kaiku vastaa niin et ole tiukka.