Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä palvelee työkkärin työtarjoukset?

Vierailija
12.03.2017 |

Aktiivinen ja työhaluinen on paikkaa todennäköisesti hakenut jo omatoimisesti.

Työhaluton/ työhön sopimaton hakee pakosta, mutta kuka työnantaja haluaa em. hakijan palkata?

Ilmeisesti työtarjouksilla ei ole muuta virkaa kuin aiheuttaa karensseja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin, tällä pelleilyllä yritetään tiputtaa porukkaa karenssille jotta saadaan säästöä.

Vierailija
2/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Juuri kuten sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat taitavat tosiaan vältellä työkkäristä väkisin lähetettyjä.

Vierailija
4/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyystoimiston tätit näyttää tehokkaammilta ja näyttää siltä, että laitoksella on joku tarkoitus. Siis muukin, kuin syödä veronmaksajien rahoja. Ja pitäähän jonkun hyysätä työttömiä, kun ei ne osaa hakea töitä ilman kymmentä CV-kurssia ja paria naurujoogaa. Terveisiä Raumalle.

t: 

http://vuodentyoton.blogspot.com/

Vierailija
5/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin, tällä pelleilyllä yritetään tiputtaa porukkaa karenssille jotta saadaan säästöä.

Ja jossain muodossa lasku lankeaa joka tapauksessa yhteiskunnan joko maksettavaksi tai haitaksi tms. Usein vielä sijaiskärsijöiksi joutuvat perheen lapset/nuoret.

Vierailija
6/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin huonon hakemuksen, ettei takuulla pyydetä haastatteluun. Mulla on 3 tutkintoa ja tarjous tuli tietty sen alimman tutkinnon mukaan.

Vierailija
7/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako karenssia jos ei osaa (työkkärin työtarjouksen saatuuan siis) haastattelussa innokkaasti näytellä haluavansa juuri kyseiseen työpaikkaan?

Vierailija
8/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen ja työhaluinen on paikkaa todennäköisesti hakenut jo omatoimisesti.

Työhaluton/ työhön sopimaton hakee pakosta, mutta kuka työnantaja haluaa em. hakijan palkata?

Ilmeisesti työtarjouksilla ei ole muuta virkaa kuin aiheuttaa karensseja?

Tässäkin kylässä on pari sellaista paikka, joihin kukaan ei mene vapaaehtoisesti eikä aivan pienellä pakollakaan. Ei ne saa muuten työntekijää kuin pahaa-aavistamattoman karenssin uhalla.

Ajanhaaskausta ne "tarjoukset" ovat. Minä olen ilmoittanut työkkäriin, että jos en enää itse ymmärrä hakea ilman heidän kehotustaan minulle sopivia paikkoja, haen eläkettä enkä töitä.

Tehokkaammilta ne varmaan haluavat näyttää ja kiirehtivät lähettämään tarjouksen sellaiseen paikkaan, johon arvaavat hakevan ja luulevat pääsevän. Saisivat sitten olla ylpeitä siitä, kuinka saivat järjestettyä taas yhden työttömän töihin kun laittoivat "tarjouksen". Mutta on se vaan niin äärimmäisen harvinaista, että joku työkkäritarjouksen perusteella oikean työpaikan saa.

Vierailija
10/10 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan sanoa että sait tietää työpaikasta mol kautta, koska silloin voivat luulla että olet pakosta hakemassa paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme