Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa tuiden vähyydestä valittavat

Vierailija
12.03.2017 |

Esim. että toimeentulotuesta ei jää mitään säästöön. Ehkei ole tarkoituskaan elää samalla tasolla kuin työssäkäyvät, vituttaa maksaa luteiden tukia palkasta :(

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat tuidet?

Vierailija
2/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiden? Tui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuiden?

Vierailija
4/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuiden

Vierailija
5/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattikirjotus vetelee omiaan, eli tukien kuten varmaan ymmärtääkin :-)

Vierailija
6/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui tui...

Vierailija
7/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui tui! :)

Sulla näyttää olevan enemmän raivoa kuin järkeä ja ymmärrystä. Mitäs jos tehtäis niin että sä annat sun palkan jollekin tuilla elävälle ja elät vaikkapa vain kuukauden niillä tuilla. Katsotaan sitten ketä ketuttaa ja miksi.

Vierailija
8/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. että toimeentulotuesta ei jää mitään säästöön. Ehkei ole tarkoituskaan elää samalla tasolla kuin työssäkäyvät, vituttaa maksaa luteiden tukia palkasta :(

Kuule k%rpä, minäkin olen tehnyt vartiomieshommia !!

Vierailija
9/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuida tuida, osaat sä uida? Lähdetään rannalle!

Vierailija
10/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Eiköhän mulle riitä jo noi nykyiset sataset, mitä palkasta ryövätään.

Vierailija
11/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näyttää olevan vitutuksen lisäksi muitakin ongelmia.

Vierailija
12/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuide hei, mua vituttaa ku sä oot vähä...

Vierailija
13/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla näyttää olevan enemmän raivoa kuin järkeä ja ymmärrystä. Mitäs jos tehtäis niin että sä annat sun palkan jollekin tuilla elävälle ja elät vaikkapa vain kuukauden niillä tuilla. Katsotaan sitten ketä ketuttaa ja miksi.

Tai mitäs jos tää tuilla eläjä menis vaan töitä ja elättäis itsensä mitäs jos tehtäisiin niin? :)

Vierailija
14/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä olekkaan tarkoitus säästöön mitään jäädä, koska on laskettu niin, että ihminen saa sillä maksettua välttämättömät menonsa ja ruokansa kuukaudeksi. O_o Jos haluaa säästää, menee töihin! Jos säästöön jää, ne pitäs ottaa huomioon tuloina. Ei tartte sitten niin paljoa ens kuulle tukia.

Vierailija
15/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vituta yhtään. Saan palkkani kerran kuussa, ja miinukselle mennään vielä. Tukia en saa. Hyvä että edes jotkut saa.

Vierailija
16/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, minä olen hirveän kiitollinen kun saan nuudelipussin päivässä. Se riittää minulle. Joskus olen jopa niin onnellinen että alkaa melkein joskus itkettää. Kerran kuussa käyn kiinalaisessa buffetissa syömässä. Harrastukseni ovat ilmaisia, kuten luonnossa liikkuminen. Eikä minua haittaa että entisenä veronmaksajana olen maksanut veroja jotta joku muu saa sen nuudelipussin.

Vierailija
17/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki tukia saavat eivät ole mitään luteita. Kuten minä en mielestäni ole. Siinä kyllä olet oikeassa, ettei tt-tuesta ole säästöön tarkoitus jäädäkään.

Vierailija
18/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka muka on valittanut siitä, ettei tuista jää mitään säästöön? Ennemmin valitetaan siitä, etteivät tuet riitä elämiseen. Ei ainakaan opintotuki.

PS. Automaattinen ei korjaa noin, joten huono selitys. Aivopieru se oli :)

Vierailija
19/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mitäs jos tää tuilla eläjä menis vaan töitä ja elättäis itsensä mitäs jos tehtäisiin niin? :)

Mielihyvin menisin, jollei olisi paha nivelreuma, joka tekee liikkumisesta ja istumisesta tuskaisaa.

Miehenikin menisi, jos vain jostakin töitä saisi. Jäi yli viisikymppisenä työttömäksi, eikä sen ikäistä palkkaa kukaan. Sinnikäästi hakee kaikki avoinna olevia paikkoja, on hakenut myös opiskelemaan, mutta olisi melkein kuusikymppinen parin vuoden koulutuksen jälkeen, ja arvaa, mikä on työpaikansaantimahdollisuus melkein millä tahansa alalla, kun on kuusikymppinen vastavalmistunut, ilman uuden alan työkokemusta....?

Sä olet helvetin kova ap soittamaan suutasi asiasta, josta et tiedä mitään. Jos olisin ilkeä, toivoisin, että elämä vähän opettaisi suakin. Mutta en toivo, koska tämä on sen verran kauheaa, ettei tätä toivo edes pahimmalle vihamiehelleen.

Tiedätkö ollenkaan, miltä tuntuu joutua kerjäämään omilta lapsiltaan ruokarahaa, kun lain meille takaamat tuet ovat Kelan töpeksinnän takia myöhässä? Tämä ei ole edes mitenkään eka kerta, onneksi lapset ymmärtävät (toisin kuin sinä ap), että köyhyys ei ole oma valinta.

Vierailija
20/57 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 siis on sairaseläkkeellä ja miehensä perustyöttömyystuella, koska ollut työtön jo useamman vuoden. Joudumme hakemaan toimeentulotukea ja vuokratukea, koska tulomme eivät riitä lähes tonnin vuokraan ja elämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi