Tiedätkö googlettamatta kuka on Lance Armstrong? Tuttava tuhahteli huvittunneena kun en tiennyt! Aivan kun kuuluisi yleissivistykseen tietää kyseinen herra.
En seuraa urheilua varsinkaan pyöräilyä. En ole ikinä seurannut. Kumpi teistä on mielestänne pelle minä vai ylimielinen tuttavani?
Kommentit (71)
En tiedä. Mutta minä en seuraa urheilua. Ihan sama kuin kysyisi esportia seuraamattomalta kuka on "Faker" nikillä pelaava. No mammat, tiedättekö kuka kyseinen henkilö on ja mitä peliä hän pelaa ILMAN googlettamista?
Ei mitään hajua ja hyvin olen selviytynyt ilman tietoa tästä.
No siis tämähän oli ensimmäinen mies kuussa ja kärähti sen jälkeen douppinkista ja kulkee nykyään pyörällä paikasta toiseen.
Tiedän, mutta tiedän myös, että toisen tietämättömyydelle tuhahtelu on moukkamaista ja ylimielistä käytöstä.
Sitten ymmärrän tuhahtelun jos olet aina silleen kuka mitä häh? Käy pitemmän päälle potuttamaan!
Tiedän mutta ymmärrän etten minäkään tiedä kaikkea. Joten aika turhaa tuollainen tuhahtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tyyppi on ollut niin paljon mediassa esillä, että pyöräilyä seuraamatonkin on varmasti nimen kuullut (doping ja syöpä).
Ja viimieismpänä, vaan ei vähäisimpänä, sähköavusteinen keskinapa kisafillarissa:)
Mikä juttu tää on??😲😂
Kyllä se mun mielestä kuuluu yleissivistykseen tietää, jos edes vähän seuraa uutisia niin pitäisi tietää.ei edes tartte olla mikään urheiluhullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tyyppi on ollut niin paljon mediassa esillä, että pyöräilyä seuraamatonkin on varmasti nimen kuullut (doping ja syöpä).
Ja viimieismpänä, vaan ei vähäisimpänä, sähköavusteinen keskinapa kisafillarissa:)
Mikä juttu tää on??😲😂
Siis ihan oikeasti onko toi pelkkä vitsi?
Lance ei, Neil joo.
Mitä tietämistä jossain douppaavassa pyöräilijässä on. Niitä on kolmetoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa urheilua varsinkaan pyöräilyä. En ole ikinä seurannut. Kumpi teistä on mielestänne pelle minä vai ylimielinen tuttavani?
Kaikki tietää ett Lance Armstrong on pyöräilijä ja hänen isänsä on maailman ensimmäinen astronautti ja kuussa kävijä Louis Armstrong
Isännän mielestä olette pellejä molemmat
Piti ihan googlata että miksi Lancesta tuli ensimmäisenä kives mieleen. Sillähän tosiaan oli toinen kives poistettu syövän takia.
Ensimmäinen ihminen kuussa, joka sanoi sen kuuluisan, että "pieni askel minulle, mutta suuri harppaus ihmikunnalle". Muistan, kun olin pieni, kun sitä mustavalkotelevisiosta uutisissa näytettiin. Tuntui uskomattomalta silloin =)
Tiedän, vaikka en seuraa urheilua. Eli sinä olet kyllä se pelle tässä tapauksessa
Onko tämä se, joka munia hinkkaamalla pyörän satulaan sai kivessyövän.
En tiedä kuin Kim Kardashianin ja hänen edesmenneen isänsä Robert Kardashianin. Tiedän että Kimillä on sisaruksia, mutta en muista heidän nimiään, saatika että ulkonäöltä tunnistaisin. Ihan hyvä yleissivistys minulla on. En itsekään pidä tällaisten henkilöiden tietämistä yleissivistykseen kuuluvana.