Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä rakkaudesta yli?

Vierailija
12.03.2017 |

Antakaa vinkkejä miten unohtaa täydellisen ihana ihminen? :'(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole kokenut koskaan tosi rakkautta.

Miltä se tuntuu?

Vierailija
2/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä jotain. Mulla on tehonnut hölkkääminen/juokseminen aina hyvin kun on ollut vaikeaa. Ihanaa revittää itsensä läkähdyksiin ja hikeen. Sitten saunaan ja suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haikailua, ei kontaktia, ei kuvien tai viestien katsomista.

Terveisin: jo kaksi yksipuolista rakkautta takana. Vuosia siihen meni mutta lopulta pääsi yli.

Vierailija
4/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikkia asioita jota tykkäät tehdä

Kuuntele musiikkia, vietä aikaa ihmisten kanssa, syö hyvää ruokaa, mitä ikinä rakastat tehdä.

Juttele kaikille mahdollisille ystävillesi, perheelle.

Älä ajattele, kato mitään häneen liittyvää, ei mitään

Hyvin se menee ajan kanssa

Vierailija
5/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollu yksipuolista vaan molemmat samassa tuskassa ja ikävässä. Ei olla nyt missään tekemisissä, jospa tämä ajan kanssa :(

AP

Vierailija
6/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mikäs tuli? :`( Miksi pitää unohtaa?

Vierailija
7/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole helppoa, mutta ajan kanssa. Kyllä se siitä. Maailma on täynnä vapaita miehiä ja naisia.

Vierailija
8/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olet ollut suhteessa täysin mukana.

Mutta se toinen ei.muuten oisitte vieläkin yhdessä.

Vierailija
9/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat elämästäsi kaikki mitkä muistuttaa tästä henkilöstä, kuvat, puhelinnumeron, kaikista somekontakteista pois jne. alat hankkia sisältöä elämääsi, harrastusten tai muiden ihmisten tapaamista, pidät itsesi aktiivisena ja olet avoin uusille ihmissuhteille ja tuttavuuksille ja hankit iloa elämääsi. Ja tärkeintä on pysyä päätöksessäsi niin se on helpointa sille toisellekin osapuolelle.

Vierailija
10/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaa tieltä kaikki esteet ja toteuta haaveesi. Toista samanlaista ihmistä tuskin tulee vastaan. Jos et pääse yli, eikä toinenkaan, teidät on tarkoitettu toisillenne.

Vierailija
11/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle iski paniikki kun tajusi miten voimakkaat tunteet ovat kyseessä, ei uskalla rakastua minuun. Syy siihen on se että minä nostin hänen lapsuudestaan trauman ylös jota hän ei ole koskaan kohdannut. Hänen täytyisi käsitellä se trauma että pystyisi minun kanssa jatkamaan. Hän on hyvin ahdingossa, kuten myös minä. :(

Vierailija
12/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle iski paniikki kun tajusi miten voimakkaat tunteet ovat kyseessä, ei uskalla rakastua minuun. Syy siihen on se että minä nostin hänen lapsuudestaan trauman ylös jota hän ei ole koskaan kohdannut. Hänen täytyisi käsitellä se trauma että pystyisi minun kanssa jatkamaan. Hän on hyvin ahdingossa, kuten myös minä. :(

Et kai oikeasti usko tuollaista???

Vierailija
13/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä