kipeänä 3 kk
Sairastuin äänihuulten tulehdukseen joulukuun puolivälissä. Siitä lähtien olen ollut koko ajan flunssassa. Niistän kymmeniä kertoja päivässä, saan suunnilleen joka päivä aivastuskohtauksen, on vähän yskää ja välillä päänsärkyä. Pahin on kuitenkin väsymys, makoilen tuntikausi sohvalla joka päivä koska en jaksa muuta. Teen puolipäivätyötä ja sen jaksan tehdä juuri ja juuri. Kuntoilla olen jaksanut helmikuun alusta 3-4 kertaa viikossa eli välillä tuntuu aina paremmalta. Kuumetta ei ole, vaikka välillä olo on kuumeinen. Aamuisin nielusta tulee keltaista räkää, valuu nieluun poskionteloista, mutta poskiontelot ei ole kipeät. Ja sitä tulee vain aamuisin. Noin kuukauden ajan myös vatsa ollut sekaisin. Onko lääketieteellä mitään annettavaa mun terveydentilaan? Veikkaan, että jos menen lääkäriin, niin ehkä verikokeita otetaan ja niissä on kaikki kunnossa. Mulla on aikaisemmiltakin talvilta sellainen kokemus. Voisinko itse tehdä jotain ja parantua? D-vitamiinia syön ja olen nyt alkanut juomaan piimää ihan reilusti, ja lepäilen, kyllä... :o
Kommentit (8)
Etkö ole käynyt ollenkaan lääkärissä?
Siis joo, nielen limaa, kun sitä valuu poskionteloista nieluun, jos sitä tarkoitat.
En. Mulla on ollut samanlaista sairastamista ennenkin, just talvisin, ja mitään ei koskaan kuitenkaan löydy. "Kaikki kunnossa".
voisiko olla asunnossasi joku sisäilmaongelma?home?
Ei. Muutoista huolimatta mä sairastan talvesta toiseen. Ja muut perheessä on terveitä.
Tajuatteko, miten raskasta tämä sairastaminen on? Ja nyt kukaan ei vielä lue eikä kommentoi tätä... :/