Mitä ajattelet tällaisesta naisesta?
28-vuotias, kiltti ja vähän aran ja yksinkertaisen oloinen.
Ainoa lapsi, ei väleissä vanhempiensa kanssa. Lapsuuden perheessä väkivaltaa ja huonot välit. Suurta osaa sukulaisista ei tunne. Entinen koulukiusattu, aika rankastikin.
Lukio jäänyt kesken, käynyt suunnitteluassistentin tutkinnon, muttei koskaan saanut niitä töitä. On tehnyt hyvin sekalaisia töitä ja välillä sitkutellut jossain koulutuksessa, mutta ei ole kokenut aloja omakseen. On yrittänyt hakea yliopistoon, mutta ei koskaan päässyt. Ei juuri puhu työasioita, koska häpeää sitä ettei hänellä oikeastaan ole sellaista varsinaista ammattia.
Avoliitossa, 2-vuotias lapsi. Lapsia hän ei ole voinut sairauden vuoksi saada luomusti, joten ovat hankkineet lapsen hedelmöityshoidoilla miehen kanssa. Haluaisi lisääkin lapsia, mutta ei ole enää tullut uudestaan hoidoilla raskaaksi.
Omistaa muutaman ystävän. Harrastaa vapaaehtoistyötä. Käy usein ulkona syömässä ja kirppiksillä.
Kommentit (21)
Ihmettelen tuota että miksi on pitänyt lapsi pykätä ja vielä hoidoilla, jos muut asiat on päin persettä.
Mikä on sunnitteluassistentti? Mikä koulutus?
Hieman tulee sellainen olo, että tuleeko lapsesta (ja miehestä) tuon naisen kasassapitäjiä. Jos ei ole kunnon ammattia, jolla saa töitä, ei sukulaisia, ei pysty opiskelemaan, vain muutama ystävä jne.
No enpä minä siitä mitään sen kummempaa ajattele. Koulua käynyt ja jos oikein ymmärsin niin sitä unelma ammattia ei ole löytänyt - harmi - vaan kukapa meistä. Toivottavasti osaa ottaa ilon elämästään =)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sunnitteluassistentti? Mikä koulutus?
Että elämän perusasiat kunnossa, on lapsi, puoliso, työ, ystäviä! Onnellista! Surullista on suhde vanhempiin, mutta on hienoa, että on silti hyviä ihmissuhteita.
No olettepa taas kivoja. Mitäpä mammat sanoo minusta?
Mä puolestani olen samanikäinen, lapseton ja sinkku nainen. Opiskelen verkkaasti yliopistossa tehden samalla ravintola-alan töitä, koska en uskalla valmistua ja tällä hetkellä työtilanteeni on vakaa. Harkitsen vuosittain pääaineen vaihtamista, ulkomaille muuttoa tai paskan haistattamista koko yliopistotutkinnolle. En kuitenkaan uskalla luopua opinto-oikeudestani, koska työmarkkinat ja yhteiskunnan odotukset penäävät sitä maisterintutkintoa, jota todellisuudessa en varmaan koskaan suorita.
Parisuhteessa olin viimeksi kaksi vuotta sitten, miehen kanssa, jota en rakastanut. Olen pikkuhiljaa kypsymässä ajatukselle parisuhteesta ja lapsista, mutta en tiedä löydänkö miestä, joka kestäisi oikutteluani. Olen äänekäs, aggressiivinen, yliseksuaalinen ja herkästi pettävä nainen. Juon myös enemmän kuin hienon naisen pitäisi, enkä ole miesten silmissä luonteeni puolesta haluttava. Seuraa minulla kyllä riittää, sillä olen ihan kohtuullisen näköinen pakkaus (vielä). Deittailen ilokseni juoppoja, narsisteja ja jännämiehiä, koska tavallinen mies ei minua tai oikkujani jaksa, enkä minä jaksaisi vässykkää, joka antaa minulle periksi kaikessa. Olin nuoruudessani itsetuhoinen sanan kaikissa mahdollisissa merkityksissä, enkä edelleenkään ole tasapainoa kokenut.
Olen sotkuinen ja tunnekylmä, paitsi silloin kun haluan antaa itsestäni hyvän kuvan.
Kasa paskaa kuulostaa kiinnostavammalta.
Ajattelisin, että olen todella pahoillani hänen takiaan. Kävisi myös mielessä, onko hän henkisesti tasapainoinen...
Olisin kutenkin suvaitsevainen
Typerä heikkolahjainen lällykkä, joka ei kiinnosta.
Ajattelisin, että onkohan hän ihan terve henkisesti. En ainakaan kaveeraamaan uskaltaisi alkaa.
Kuulostat surkimukselta. Oliko pakko hankkia lapsi? Toivottavasti saa edes kohtuullisen elämän.
Ja nro. 9. Kuulostat ihan joltain vanhan viinan hajuiselta slummirotalta/pubiruusulta. Käy koulut loppuun ja käyttäydy vähän arvokkaammin. Et varmaan kunnon miestä saisikaan kun käyttäydyt noin.
Tsemppiä vaan!
Minusta lapsi pitäisi ottaa pois. Johan luonto hänen kohdallaan päättikin että ei lapsia, mutta hän hankki lapsen väkisin. Kun lapsi nyt kerran on olemassa, niin ansaitsee paremmat olosuhteet.
Aikuiset ihmiset kyselee täällä tuntemattomilta mielipiteitä itsestään? Eijjjjumalauta.
No, saitko vastauksen itsestäsi? Olet surkimus, jolla ei pitäisi lasta olla. Menehän nyyhkyttämään.
Mä käsitin että ap kysyy jostain henkilöstä, josta hän ei pidä. Voihan se olla noinkin, että surkimus kyselee itsestään. Sanoisin että ei hyvin mene.
Tällaisen ketjun voi tehdä vain juurikin 28-vuotiaasta tytöstä joka ei ole saavuttanut mitään. Koko naisen voi laittaa muutamaan lauseeseen.
Kokeilkaapa kirjoittaa vaikka 40-vuotiaasta miehestä, jolla on monenlaisia tapahtumia ja saavutuksia elämässä. Ei taida ihan onnistua, tai kukaan ei jaksaisi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota että miksi on pitänyt lapsi pykätä ja vielä hoidoilla, jos muut asiat on päin persettä.
Mitkähän muut asiat on päin persettä? On ammatti, mies, sekalaisia töitä, ystäviä, tekee vapaaehtoistöitä... Jos olisi mainittu joku vakava päihdeongelma tms., niin sitten asiat olisi huonommin. Noilla spekseillä kuulostaa paljon paremmalta kuin moni opiskelutoverini yliopistolla.
Vaikuttaa vähän heikkolahjaiselta. Kiva, että on kuitenkin löytänyt kivoja asioita elämään.