Haluaisin löytää miehen, joka on vegaani
Tai vähintään kasvissyöjä :)
Saa olla hihhuli. Mistä löytyy?
Kommentit (41)
Voi sillä miehellä olla leveä lantio ja harrastukset pöytäkoneella pelaaminen ja manga.
Vierailija kirjoitti:
Ite otin sekaanin ja nyt on senkin ruokavalio kahdessa vuodessa muuttunut melkein vegaaniseksi.
Olet löytänyt tossukan, onneksi olkoon. Moni nainen ei olisi iloinen tossukan kanssa
Jj74 kirjoitti:
Täällä olisi 49-vuotias vegaani mies vapaana Tampereella.
Olen myös vela
Kyllä se nyt vaan niin on että tosimies syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle vegaanius ei ole kynnyskysymys, mutta vapaaehtoinen lapsettomuus kyllä. Arvatkaa kuinka vaikeaa on löytää järkevää ja elämänhallintakykyistä vela-miestä!
Olen parhaillaan ihastunut mieheen, joka on sekä vela että kasvissyöjä. Ja muutenkin ihana. Mutta hän ei kuulemma halua parisuhdetta.
Vela ja vegaani. Kauanko olet käynyt terapiassa ja pystytkö muihin kuin etätöihin silloin tällöin?
Arvaan. Purat katkeruutta veloihin sillä et omaa varoja siihen kauan haikailemaasi kotirouvaan.
Todella villi veikkaus!
Minun poikani on sinkku ja vegaani
Vegaanius on ihan hyvä juttu mutta en kestä sitä saarnaamista mitä ne harrastaa. Minä ja mieheni olemme kasvissyöjiä ja se riittää, usein ruoka tietysti on vegaanista tietenkin mutta ei julisteta sitä koko maailmalle😁
Mieheni on raksalla töissä ja hyvin jaksaa kasvisruoalla vaikka onkin todella fyysistä työtä.
Todella vaikea kyllä löytää miestä joka on
a) vegaani
b) tasapainoinen (eikä kaiken ylianalysoimista arvostava itsekeskeinen neurootikko)
c) sellainen joka ei ole tehnyt vegaaniudesta ja ilmastonmuutoksen torjumisesta uskontoaan vaan ne ovat vain yksi luonteva osa hänen elämäänsä.
Ja olen siis vegaani itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos punkkia siedät niin ala käydä keikoilla ja muissa oheistapahtumissa. Noissa käy aika iso prosentti vegaanimiehiä.
Tässä on muuten toimiva vinkki :) ug-piireissä (varmasti muitakin kun punk) pyörii enemmän ehkä tällaista "elämäntapaväkeä".
Eli ei muuta kun hankkimaan nyt alkuun vaikka liput Jytäkesä Go-Go:hon, niin siinä helppo ja pehmeä alku lähteä tutustumaan ihmisiin ;)
Perussuomalaisten puoluekokouksesta siellä ne Riikkaa fanittavat
Samat röllit joka kerta vege topeissa sössöttmässä samoja juttuja miljoonannen kerran.
Keksikää edes jotain uusia juttuja välillä.
Ok cupidissa tuntuu olevan paljon vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanius on ihan hyvä juttu mutta en kestä sitä saarnaamista mitä ne harrastaa. Minä ja mieheni olemme kasvissyöjiä ja se riittää, usein ruoka tietysti on vegaanista tietenkin mutta ei julisteta sitä koko maailmalle😁
Mieheni on raksalla töissä ja hyvin jaksaa kasvisruoalla vaikka onkin todella fyysistä työtä.
Ei ne vanhemmiten enää saarnaa, kuten en minäkään. Meillä kaveriporukassa myös lihansyöjiä, mutta suurin osa jonkin sortin vegejä tai vegaaneja.
Kun käyt mt hoidoissa koita sieltä iskeä.
Benjamin pitkänen on edelleen sinkku
Pellon laidalta syömästä horsmaa.
homobaarista ehkä Kalliosta, ei normaali mies ole vegaani vaan käy puntilla.
Käy sellaisille hippifestareille missä meditoidaan ja harrastetaan kundalini yogaa. Eikös juuri pari viikkoa sitten ollut sellainen...