Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää miehen, joka on vegaani

Vierailija
12.03.2017 |

Tai vähintään kasvissyöjä :)

Saa olla hihhuli. Mistä löytyy?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tavallinen mies ja käännytä.

Vierailija
2/41 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Sama kuin haluaisit peräpukamat ja katovuoden.

Koska olen itsekin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin! Itse rajaisin pahimmat hihhulit kyllä pois. :) Vegaani olisi hieno löytää, mutta ei taida olla esim. netissä mitään suomalaisia sivustoja mihin kerääntyisi tähän suuntaan kalleellaan olevia ihmisiä?

Vierailija
4/41 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punkkia siedät niin ala käydä keikoilla ja muissa oheistapahtumissa. Noissa käy aika iso prosentti vegaanimiehiä.

Vierailija
5/41 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus: vegekahviloista, vegemessuilta, klubeilta, kaikkialta missä nuoria ja nuorekkaita ihmisiä liikkuu. Ihan sama ohje kuin kaikille muillekin: tutustu ihmisiin, laajenna tuttavapiiriäsi. Mitä enemmän ihmisiä tunnet, sitä useampiin ihmisiin tutustut heidän kauttaan, ja jos sinulla on laaja vegaanituttava- tai ystäväpiiri niin eiköhän sieltä löydy myös jonkun miespuolisia sinkkuystäviä.

Eikö ihmiset oikeasti enää tutustu kehenkään livenä? Itse sain eilen yhdessä ainoassa tilaisuudessa pitkälti toistakymmentä uutta tuttavaa. Ei mitään sydänystäviä, tietenkään, mutta "naamatuttuja" joiden kanssa tuttavuus tulevaisuudessa vielä syvenee kun tapaamme samoissa merkeissä.

Vierailija
6/41 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oiva neuvo. Mene sopivaan aikaan (neljän jälkeen iltapäivällä) hyvinvarusteltuun markettiin. Etsi vegaaniruokahylly, esim. juuston kaltaiset valmisteet, soijajugurtti, paputölkki, tms. Nimenomaan pyöri vegaaniruokia notkuvan hyllyn äärellä. Pian huomaat nuoren (ne ovat aina nuoria) (todennäköisesti myös), parrakkaan miehen tarttuvan tottunein ottein punaisiin linsseihin. Mene nopeasti tykö ja sano ryhtyneesi hiljaittain vegaaniksi. Kysy (iskulause): "...kumpi susta on parempaa, soijajugurtti vai Yosa?".

Helsingissä pyöri Ruohonjuuri-nimisessä kaupassa. Eikun hihhuloimaan! Kyllä löydät vielä itsesi tofua kuivaamasta....

Vierailija
7/41 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin sinkkuvegaaniryhmästä?

Vierailija
8/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otin sekaanin ja nyt on senkin ruokavalio kahdessa vuodessa muuttunut melkein vegaaniseksi.

Vierailija
9/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsikaljavegaanisinkut Facebookissa.

Vierailija
10/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mies jos on vegaani.

Miehisyys saa kyllä olla aika haurasta jos ruokavalio määrittää sen.

Vierailija
11/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mies jos on vegaani.

Googlaa Robert Cheeke...

Ja tää

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_kasvissyöjistä

Vierailija
12/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse sekaani, kuten mieskin. Yhdessä siirryttiin vegaaneiksi katsottuamme tarpeeksi dokkareita lihantuotannosta, mm. What the health Netflixiltä oli melko valaiseva.

Vierailija
13/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oiva neuvo. Mene sopivaan aikaan (neljän jälkeen iltapäivällä) hyvinvarusteltuun markettiin. Etsi vegaaniruokahylly, esim. juuston kaltaiset valmisteet, soijajugurtti, paputölkki, tms. Nimenomaan pyöri vegaaniruokia notkuvan hyllyn äärellä. Pian huomaat nuoren (ne ovat aina nuoria) (todennäköisesti myös), parrakkaan miehen tarttuvan tottunein ottein punaisiin linsseihin. Mene nopeasti tykö ja sano ryhtyneesi hiljaittain vegaaniksi. Kysy (iskulause): "...kumpi susta on parempaa, soijajugurtti vai Yosa?".

Helsingissä pyöri Ruohonjuuri-nimisessä kaupassa. Eikun hihhuloimaan! Kyllä löydät vielä itsesi tofua kuivaamasta....

Saattaa olla pian vartijat perässä

Vierailija
14/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin löytää naisen joka harrastaisi metsästystä. Tuppaavat olemaan harvinainen näky metsällä. Missä te metsästävät naiset vaikutatte?

Vierailija
15/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin löytää naisen joka harrastaisi metsästystä. Tuppaavat olemaan harvinainen näky metsällä. Missä te metsästävät naiset vaikutatte?

Mummotunnelissa ?

Vierailija
16/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanimies olisi unelmien täyttymys. Kasvissyöjäkin olisi ihana, ei voi mitään että lihahönkäily ja -hiki haisevat vähän inhottavalle kun ei itse ole lihaa syönyt vuosiin. Mutta mitä sitä ei rakkauden vuoksi kärsisi...

Vierailija
17/41 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tunnen tamperelaisen nuoren vegaanimiehen, joka laittaa itse ruokansa on mukava ja huumorintajuinen, ei läträä viinalla eikä tupakoi. Tällä hetkellä sinkku. Sieltä se löytyy...

Vierailija
18/41 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 49-vuotias vegaani mies vapaana Tampereella.

Vierailija
19/41 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vegaanius ei ole kynnyskysymys, mutta vapaaehtoinen lapsettomuus kyllä. Arvatkaa kuinka vaikeaa on löytää järkevää ja elämänhallintakykyistä vela-miestä!

Olen parhaillaan ihastunut mieheen, joka on sekä vela että kasvissyöjä. Ja muutenkin ihana. Mutta hän ei kuulemma halua parisuhdetta. 

Vierailija
20/41 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vegaani mies. Itse syön joskus juustoa ja jätski. Kaksi aikaisempaa ollut kasvissyöjiä.

Itse toki aina täysikäusestä lähtien liikkunut porukoissa ja paikoissa joissa paljon kasvissyöjiä.

Aloitin kasvissyöntini 15v ja olen 42v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi