Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä tuska. Rakastamallani miehellä on uusi nainen

Vierailija
12.03.2017 |

On hyvännäköinen.
Ois kiva siirtyä eteenpäin elämässä itse ja löytää uusia, mutta mulla on krooninen sairaus jonka takia elämä on hirveetä, että sekin on tosi vaikeaa. Jos tästä joskus selviän, saan paremman terveyden ja miehen niin en ikinä valita enkä heitä onneani pois!
Voisko kukaan yhtään lohduttaa mua?
Loppuuko se tuska joskus, että itse ei kelvannut sille josta välittää eniten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu ihan helvetin pahalta, sehän on selvä mutta usko pois, että se tuska alkaa pikkuhiljaa ajan myötä hellittämään. Anna itsellesi aikaa toipumiseen, älä kiirehdi asian kanssa.

Vierailija
2/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihan helvetin pahalta tuntuu. Kliseinen lause, mutta aika parantaa haavat. Keksi itsellesi mielekästä tekemistä, että saat ajatukset muualle etkä märehdi surussasi. Kyllä se ajan kanssa helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat miestä koska tämä on hyvännäköinen?

Vierailija
4/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Oon ainoastaan rakastanut ekaa poikaystävääni kymmenen vuotta sitten ja sitten tätä. Se eka poikaystävä jätti mut ja kesti kauan päästä yli, mutta enää en tunne kyllä mitään sitä kohtaan. Ehkä tämäkin johonkin viiden vuoden sisään helpottaa! ap

Vierailija
5/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastat miestä koska tämä on hyvännäköinen?

Elämäsi mahtaa olla aika vaikeaa, kun olet noin kontekstin ymmärtämiskyvytön. Ympärilläsi olevat ihmiset mahtavat rasittua jatkuvasta äimistelystäsi.

Vierailija
6/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paniikkihäiriö jonka takia oon täysin syrjäytynyt ja sen takia ei kukaan nainenkaan kiinnostu.

Vierailija
7/7 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on paniikkihäiriö jonka takia oon täysin syrjäytynyt ja sen takia ei kukaan nainenkaan kiinnostu.

Minkä ikäinen olet.? Jospa löytäisit netistä jonkun naisen jolla myös?5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi