Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lihava löytää seurustelukumppanin?

Bubblebutt
12.03.2017 |

Ja jos ette ehdottaisi nyt laihduttamista. Se on kyllä mielessä ja työn alla, mutta siihen menee aikaa ja olen yksinäinen, joten kumppani olisi todella ihana löytää. Vinkkejä? Esim. kanssapullukat, miten te löysitte puolisonne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittas

Vierailija
2/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole lihavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittas

Ilmeisesti, jos kerron BMI:ni ja se on mielestäsi liikaa, ratkaisu = laihdutus? Sanotaanko, että mahdun peruslevyisestä ovesta sisään, en vie kahta paikkaa lentokoneessa ja vaatteitani ei tarvitse valmistaa mittatilaustyönä.

Vierailija
4/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihavana löytänyt seurustelukumppanin perinteisesti baarista. Myös tinder-treffeillä olen käynyt, ja realistisista kuvista huolimatta olen etukäteen pelännyt hirveästi, että mitä toinen sanoo koostani. Mutta minulla on kai käynyt tuuri kun kukaan miehistä ei arvostellut ja itse asiassa jokainen oli kiinnostunut näkemään uudelleen. Kliseistä mutta totta: kun itsetunto on kohdillaan, sopiva kumppani on helpoin löytää.

Vierailija
5/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, lihottuani muutuin miehille näkymättömäksi, joten parasta vaan laihduttaa kilot ensin pois ja vasta sen jälkeen miettiä seurustelukuvioita.

Vierailija
6/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun lihavan miehen!

En ees yhtään syty laihoista tai normi miehistä.

Kyllä sitä massaa pitää olla.

Vierailija
7/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään,yritä laihduttaa.

Vierailija
8/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä, varsinkin jos sulla on ikää. Nuorempana saatat vielä kelvata jollekin vanhemmalle.

Vierailija
9/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuule sieltä mistä muutkin, millon mistäkin. Töistä, koulusta/koulutuksesta, baarista, netistä, kaveripiiristä, harrastuksista jne..

Vierailija
10/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 10 kiloa ylipainoa, ja olen löytänyt miehiä (jotka ovat halunneet seurustella kanssani) yhteisien kavereiden kautta, somesta, harrastuksista... eli ihan samoista paikoista, joista kaikki muutkin niitä seurustelukumppaneitaan löytävät. Tinderissä en ole, mutta sitä suosittelen kaikille: moni hyvä ystäväni (osa ylipainoisia) on löytänyt sieltä seurustelukumppanin. Se ei ole liian yliyrittämistä, kuten ehkä jotkut muut netin deittipalstat, ja siellä ylipainosi tulee esiin kuvistasi käytännössä heti ja karsii joukosta ihmiset, joille se jostain syystä on ongelma. Loput onkin sitten vain siitä kiinni, synkkaako teillä matchiesi kanssa muilla tasoilla.

Sukupuolesi ei käynyt aloituksesta selville, mutta kaikkia miehiä ei todellakaan ylipaino häiritse, puhumattakaan naisista. 

Vierailija
11/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tiedän (en siis kovin hyvin _tunne_, eli en viitsi heiltä kysyä vinkkejä kumppanin löytämiseen) aivan kauniita, mutta toki siis lihavia naisia, joilla on samanikäiset kumppanit, kivannäköisetkin, selkeästi urheilulliset muutamalla. Ei näytä miehiä se leidiensä paino haittaavan! Tuollaisia kultakimpaleita kun löytäisi! Baari ei ole juttuni, kun en oikein juo ja en tykkää humalaisista. Tinder pelottaa, mutta ehkä jokin aikuisempi nettideittipalsta voisi toimia...

Vierailija
12/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin 10 kiloa ylipainoa, ja olen löytänyt miehiä (jotka ovat halunneet seurustella kanssani) yhteisien kavereiden kautta, somesta, harrastuksista... eli ihan samoista paikoista, joista kaikki muutkin niitä seurustelukumppaneitaan löytävät. Tinderissä en ole, mutta sitä suosittelen kaikille: moni hyvä ystäväni (osa ylipainoisia) on löytänyt sieltä seurustelukumppanin. Se ei ole liian yliyrittämistä, kuten ehkä jotkut muut netin deittipalstat, ja siellä ylipainosi tulee esiin kuvistasi käytännössä heti ja karsii joukosta ihmiset, joille se jostain syystä on ongelma. Loput onkin sitten vain siitä kiinni, synkkaako teillä matchiesi kanssa muilla tasoilla.

Sukupuolesi ei käynyt aloituksesta selville, mutta kaikkia miehiä ei todellakaan ylipaino häiritse, puhumattakaan naisista. 

Kiitos vinkeistä. Nainen olen.