Onko lääkärinaiset haluttuja puolisoina?
Tuli mieleen tuosta hoitajanainen-ketjusta. Hoitajia pidetään siis naisellisina, hoivaavina, mutta entä lääkäreitä? Lääkäri todennäköisesti painaa pitkää päivää ja harvoin on valmis uhraamaan itseään perheen vuoksi. Haluaisitko, tavallinen mies, lääkärin puolisoksi?
Kommentit (11)
No jos mul ei ois rahaa, niin kyllä. Pummaisin lääkärinaiselta.
Ei tarvi edes miettiä tuota, kun lääkärinaiselle kelpaa vain toinen lääkäri tai juristi puolisoksi.
Lääkärinaiset ovat pariutuneet jo nuorina, heillä on mies ja lapset jo uran alussa . Toiselle kierrokselle (siis jotka sinne joutuvat/hankkiutuvat) he tulevat neljänkympin ja viidenkympin taitteessa ja silloin he eivät huoli ketä hyvänsä, joten ovat varmasti halutumpia kuin halukkaita.
Sopii kysyä,miksi lääkärinainen on/joutunut toiselle kierrokselle?Oma kokemukseni on,että puuttui liikaa mun asioihin.
Mulla on täällä lääkärinainen puolisona. Yksinkertaisesti maailman negatiivisin kaikesta valittaja. Taidanpa lähteä menemään tästä paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Sopii kysyä,miksi lääkärinainen on/joutunut toiselle kierrokselle?Oma kokemukseni on,että puuttui liikaa mun asioihin.
Ei kai siinä sen kummempaa ole kuin muittenkaan ihmisten joutumisessa tai lähtemisessä toiselle kierrokselle? Kaikenlaiset ihmiset eroavat erilaisista syistä.
Haluaisin ja oon yrittänytkin, mutta ei ne tämmöistä dippainssimiestä kelpuuta
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ja oon yrittänytkin, mutta ei ne tämmöistä dippainssimiestä kelpuuta
Heidät varataan jo opiskeluaikana.
Riippuu naisesta. En minä nyt sen takia naista ottaisi, että hän on lääkäri. Jos muut asiat natsaisi, niin olkoot lääkäri tai siivooja.
En.