Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurini käy katsomassa profiiliani facessa joka päivä?

Vierailija
11.03.2017 |

Ahdistaa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsee FB-modeksi? (mäki haluun)

Suomesta valitaan tietty määrä modeksi. Minut rekryttiin tehtävään ihan it-alan messuilla.

T. Fb-mode

Olisi ehkä aika ilmoittaa sinusta sitten sinne

Vierailija
22/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedinissä ja Twitterissä näkyy muttei FB:ssä. Tsekkasin oman naapurini koska hän on ylimielinen ja epäili että okin murtautunut hänen kämpilleen. Vain tsekkauksen jälkeen hän tervehti ja ollaan oltu naapureita pari vuotta. Yleensä profiilin tarkistus kerran tai pari on normaalia, sitä enemmän ja kyseessä on voimakkaampi mielenkiinto syystä tai toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei facebookista näy tuollaisia tietoja.

Kyllä minulla näkyy myös. T. Ohis

Mullakin kävi yksi hankala potilas (olen siis lääkäri). Samana päivänä tyypin naama ilmestyi kaveriehdotuksiin, meillä ei ole yhteisiä kavereita. Estin saman tien ko. henkilön.

Vierailija
24/29 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ SE PERKELE ALA MENNÄ JAKELUUN JOS JOKU IHMINEN SANOO ETTEI TEILLÄ OLE MITÄÄN ASIAA HÄNEN YKSITYISELÄMÄÄNSÄ NIIN OLISI ÄLYTTÄVÄ OLLA MENEMÄTTÄ KENENKÄÄN TONTILLE! Sillä TOISEN tontilla heiluessa SAATTAA TULLA AHDISTUS PÄÄLLE KUN JÄÄ KIINNI!

MIKÄ ON TÄSSÄ JOTENKIN EPÄSELVÄÄ - vai onko täällä vain psykoottisia ihmisiä ?

Se on varma että ihmisten yksityisyys on lailla suojattua ja SITÄ ETTE PERKELE RIKO! Tai on seuraamuksia . Ja on jo!

Vierailija
25/29 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaatko sä mua?

Vierailija
26/29 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIKÖ SE PERKELE ALA MENNÄ JAKELUUN JOS JOKU IHMINEN SANOO ETTEI TEILLÄ OLE MITÄÄN ASIAA HÄNEN YKSITYISELÄMÄÄNSÄ NIIN OLISI ÄLYTTÄVÄ OLLA MENEMÄTTÄ KENENKÄÄN TONTILLE! Sillä TOISEN tontilla heiluessa SAATTAA TULLA AHDISTUS PÄÄLLE KUN JÄÄ KIINNI!

Se on varma että ihmisten yksityisyys on lailla suojattua ja SITÄ ETTE PERKELE RIKO! Tai on seuraamuksia . Ja on jo!

Joka toisia syyttää, tekee itse sitä  mistä syyttää...vai miten se meni?

Vierailija
27/29 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käyttääkö joku vielä tänä päivänä naamakirjaa? Lähdin sieltä 3 vuotta sitten ja hetkeäkään en ole halunnut takaisin :) mulla on elämää somen ulkopuolellakin..

Outoa, että olet noin ällistynyt siitä että jotkut vielä käyttävät Facebookia. Etkö lue mitään lehtiä? Luulisi, että niistä edes saisit tiedon että Facebookia yhä käytetään. Erikoista, että joku voi elää noinkin umpiossa kuin sinä. Vaikea sitä itse on uskoa.

Vierailija
28/29 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein suuremman virheen mitä jälkeen päin kadun menin stalkkamaan vanhaa kaverin profiilia millä tiedoilla en tee yhtään mitään. Meidän välit katkesi vuosia sitten ja tällä hetkellä oon kuullut vanha kaveri olisi raskaana mutta miksi kiinnostaa tietää kuka on raskaana? Oon vihainen ja katkera tottakai, mutta en toivo kuitenkaan stalkkaamisella mitään voiton tunneta päin vastoin katumusta ja hieman mustasukkaisuutta... 😵 Miten voin vajota näin alas...

Vierailija
29/29 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vityä sä huudat ja mesoat?!?!

Jos olet itsestäs naamas nettiin laittanut niin mua ei sun huutos liikuta tippaakaan vaan möllin sitä just niin paljon kun huvittaa. Möl möl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä