Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuan tuhlaaminen?

Vierailija
11.03.2017 |

Taas tänään meinasi järki lähteä kun olin tuttavan luona kylässä ja hän kaatoi lettutaikinasta puolet pois roskijseen sen takia, ettei jaksanutkaan paistaa enempää lettuja. Olenko ainut, jota lähes oksettavat nämä ihniset, jotka heittävät ruokaa huoletta pois?
Jos taas itse olet tällainen henkilö niin voisitko selittää minulle, miksi hyvää syömäkelpoista ruokaa pitää heittää pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nuukia kuin mitkäkin ja ruokaa heitetään pois hyvin harvoin. Silti minua ei "okseta" tuhlaavat kaverini. Jos olet köyhä, osta pahoinvointilääkkeitä, jos on rahaa, hakeudu terapiaan.

Vierailija
2/6 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin häiritsee, että ruoka taivutetaan ruu- vaikka onkin nykyisin oikein.

Olisit sanonut, jos häiritsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistais myös. Jos et jaksa tai ehdikkään paistaa. laita jääkaappiin paista myöhemmin/upota johonkin ruokaan jne,,

Mulla kotoa opittu tapa kaikki pikku kuppiin ja jääkaappiin. upot seuraavan päivän ruokaan, tuunaa uusi annos päivälliselle lounaalle iltapalalle jne.. 

ruokaa ei tuhlata eikä sillä leikitä.

Vierailija
4/6 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävä ketju ei petä edes ruoan heittämisessä.

Vierailija
5/6 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään okseta, mutta inhottaa kyllä. Ehkä vielä enemmän kismittää kuitenkin se, kuinka moni kippaa sen ylijääneen/syömättömän ruuan SAMAAN roskikseen muovisen, paperisen, metallisen ja kaiken muun taloudesta kertyvän jätteen kanssa. Miksi?!

Kaatopaikat ei olisi puoliksikaan niin täynnä jos ihmiset osais edes tuhlaamansa ruuan laittaa biojätteeseen. Mutta eikun vaan maailmaa saastuttamaan!

Haaskataan se mitä ostetaan ja vielä kuormitetaan ja saastutetaan sekajätteellä.

Vierailija
6/6 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö lettutaikinan poisheittäjä, että sen voi pakastaa tai säilyttää jääkaapissa parikin päivää?

Kyllä mullakin harmittaa nähdä ruokaa heitettävän roskiin, eikä vähiten kaupoissa. Niitä päiväystuotteita kun ei saa antaa edes eläintenruuksi, roskiin vaan!

Kun huushollissa on eläimiä, niille yleensä menee suurin osa yli jääneistä ja vanhentuneista ruuista, jos eivät ole ehtineet suorastaan pilaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän