Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##KOLIBRIT VK 12##

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu liikkeellä viime la asti eli olen ollut netti pimennossa. Mutta mutta... oon yrittänyt keskustella siitän vauvan yrittämisestä miehen kanssa ja sovittiin että yritetään ens syksyyn asti ja jos ie silloin onnannut niin mä meen töihin ja uus yritys sitten vuoden kuluttua. Joten voipi olla että joudun kuumeilee kauankin vauvaa. Meillä meni n vuoden päivät edellisien tekemiseen.

Vatsasta puheen ollen, mä olen aika kaponen ja vatsat molemmilla kerroilla on pulpahtanut esiin n rv15, mulla myös kohtu etukenossa. Loppu aikoina mä olin sen näköinen kuin olis ison rantapallon niellyt. Onneksi mitään extraa ei kummassakaan raskaudessa ole tullut, mutta imetys toi tässä kakkosen kanssa liää ainakin 5kg ja nyt on jäljellä vielä pari. No, ne ei ehkä koskaan lähde ;( oon nimittäin niin kauheesti mieltynyt makeeseen.

Lähdenpä tästä laittamaan silikoneja vessan lavuaarin ympärille ennen kuin meidän " vauva" (1v10kk) herää päikkäreiltä. Esikoinen on kaverin luona, ihana rauha talossa nyt!

MoominMamma

Vierailija
22/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudumpa minäkin pitkästä aikaa. Kirjoittelin viimeksi silloin ennenkuin kaikki " vanhat" jäsenet siirtyi sinne yhteisöön. Mäkin sinne rekisteröidyin, mutta munt heitettiin sieltä ulos kun en ollut kirjoittanut mitään pitkään aikaan. Joten parempi kai täällä sitten vaan käydä lueskelemassa ja katselemassa.

Eli kaikille voin infota sen verran, että meillä on 2 poikaa 02 ja03 ja itse niin kovasti vielä toivoisin sitä kolmosta, mutta kun tuo mies ei sitten ole yhtään innostunut asiasta. Joten ei tässä auta muu kuin jatkaa kuumeilua ja miehen pehmitystä...

Toivotaan kaikille paljon plussasäteitä++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei malta pysyä pois..

Kiva kuulla sinustakin lapalepa pitkästä aikaa!

Me ei olla miehen kanssa keskusteltu aiheesta vähään aikaan, kun oon antanu miettimisaikaa, mutta kertonu oon innokkaasti tutuista, joille tulee vauva! En ihan tiedä mitä ukkelin päässä tällä hetkellä liikkuu, mutta pian se nähdään, kun kierukka lähtee!

kp tällähetkellä jotain 2/30-33, joten ovis ehtii tulla ja mennä ennen kun päästään kunnolla asiaan, mutta tuleehan niitä..toivottavasti..

-mammutti-

Vierailija
24/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne Sveitsiin ollaaan eksytty ihan mielenkiinnosta maata kohtaan, vuodeksi tulimme mutta jo kuudetta vuotta täällä ollaaan... Tulevaisuudessa olisi kyllä vielä tarkoitus palta Suomeen. Ollaan siis mieheni kanssa kumpikin täysin suomalaisia ja paluu kotimaahan tuntuu oikealta, mutta ensin me otetaan täältä kaikki irti =)

Vierailija
25/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskenmeno todettiin tänään viikolla 10 + 2. Viikolla 7 kävin ultrassa, sydänäänet näkyivät mutta tänään ei siis enää elämää :( Mieskin on sopivasti työmatkalla, tulossa vasta lauantaina jolloin koko perheen pitäisi lähteä viikoksi Lappiin. Saa nähdä miten käy, huomenna vasta pääsen gynepolille ja silloin päätetään mitä tehdään. Mitään keskenmenon oireita ei ole. No, tuulimunaraskauksiakin on ollut kaksi joten kaavinta on tullut tutuksi. Onneksi emme vielä ehtineet kertoa tytöille 6v ja 4v, olisi ollut liian vaikea heidän ymmärtää.

Olo ei onneksi enää ole kovin surullinen, pistää vaan vihaksi...

Mutta eteenpäin taas, olisikin ollut ihme jos kolmonen olisi tärpännyt näin nopeasti.