Mies lähti ravintolaan ja sanoi että kun tulee yöllä kotiin jos ei saa niin voin kuulemma häipyä
Kommentit (24)
Kannattaisi varmaan häipyä jo nyt. Ei se suhde tuosta parane.
ei se känninen ressukka mihinkään pysty
Höh, mun mies on samanlainen. Ei tosin ilmoita etukäteen, mutta kun tulee kotiin kännissä enkä jaksa alkaa kännisen ukon kanssa peuhaamaan niin hän suuttuu ja käskee mun painua helvettiin. Mutta lähteekin samalla sekunnilla itse sohvalle nukkumaan ja aamulla ihmettelee miksi olen vihainen
Lähtisin jo paljon ennen kuin se palaa kotiin.
Kyllä teillä on oikeat kultakimpaleet vierellä.
Mulle ei puhuttaisi noin. Äijä saisi itse häipyä kännimunineen muualle. Pikkaisen itsekunnioitusta naiset!! Ovi säppiin ja nukut. Kun vonkaaja herättää oven takana ajat sen vittuun sieltä!
Ei siis saa reisullansakkaan. ... Mun äijä kyl sanoo, et lähtee baariin jos en heti anna.
En kattois päivääkään miestä joka vaatii seksiä tai ehdottaa sitä jonkin uhkauksen kera. Meillä on myös miehelle ihan selvää että antaa mun nukkua rauhassa kun ryömii kännissä kotiin.
Kyllä vaimolla täytyy olla jalat V-asennossa kohti kattoa heti kun ovi käy ja talon herra saapuu.
Mä häipyisin hotelliin jo valmiiksi. Oikeasti, mikään ei ole kamalampaa kuin känninen viinanhajuinen ja jonkun grilliruuankäryinen ukko yrittämässä saada tyydytettyä itsensä. Lähe nyt helvetti meneen ja mieluiten pysyvästi.
Mä varmaan pakkaisin laukkuni saman tien siinä ukon nähden ja lähtisin muualle muutamaks yöks
En pystyisi jatkamaan lainkaan noin tympeän tapauksen kanssa. Kai tuo asenne jossain muussakin näkyy?
Paska miesvihaprovo , ja loput palstamammat uhoaa niin kovina muijina, että. Huvittavaa.
Jos olet kämpässä kirjoilla sulla on täysi oikeus olla siellä vaikka mies olis mitä mieltä tullessaan kotiin.
Asut siellä kunnes oma kämppä löytyy. Seksin voit unohtaa, mies katsokoon peiliin.
Muistakaa mammat että känniselle/krapulaiselle miehelle antamalla palkitsette sen juomisesta. Älkää tehkö niin!
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei puhuttaisi noin. Äijä saisi itse häipyä kännimunineen muualle. Pikkaisen itsekunnioitusta naiset!! Ovi säppiin ja nukut. Kun vonkaaja herättää oven takana ajat sen vittuun sieltä!
Todellisuudessa soittelet koko illan ukolles baariin, ja vonkaat kotiin. Kun tulee niin avaat oven liukkaasta, ettei mies vaan mene muualle. Tarkistat vielä munankin, ettei vaan ole käynyt jo vieraissa.
Onko tuo miehen käsitys esileikistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä häipyisin hotelliin jo valmiiksi. Oikeasti, mikään ei ole kamalampaa kuin känninen viinanhajuinen ja jonkun grilliruuankäryinen ukko yrittämässä saada tyydytettyä itsensä. Lähe nyt helvetti meneen ja mieluiten pysyvästi.
Pelkkä ajatuskin siitä että saisin olla tollasen panopuuna kiihottaa.
t. Eki 62v
Onpa ikävä vaatimus : ( aika törkeältä kuulostaa...