Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti ravintolaan ja sanoi että kun tulee yöllä kotiin jos ei saa niin voin kuulemma häipyä

Vierailija
11.03.2017 |

onko tämä normaalia, muilla sama ?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä vaatimus : ( aika törkeältä kuulostaa...

Vierailija
2/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan häipyä jo nyt. Ei se suhde tuosta parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se känninen ressukka mihinkään pysty

Vierailija
4/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ehkä esineellistävää...

Vierailija
5/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mun mies on samanlainen. Ei tosin ilmoita etukäteen, mutta kun tulee kotiin kännissä enkä jaksa alkaa kännisen ukon kanssa peuhaamaan niin hän suuttuu ja käskee mun painua helvettiin. Mutta lähteekin samalla sekunnilla itse sohvalle nukkumaan ja aamulla ihmettelee miksi olen vihainen

Vierailija
6/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jo paljon ennen kuin se palaa kotiin.

Vierailija
7/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on oikeat kultakimpaleet vierellä.

Vierailija
8/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei puhuttaisi noin. Äijä saisi itse häipyä kännimunineen muualle. Pikkaisen itsekunnioitusta naiset!! Ovi säppiin ja nukut. Kun vonkaaja herättää oven takana ajat sen vittuun sieltä!

Vierailija
9/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis saa reisullansakkaan. ... Mun äijä kyl sanoo, et lähtee baariin jos en heti anna.

Vierailija
10/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattois päivääkään miestä joka vaatii seksiä tai ehdottaa sitä jonkin uhkauksen kera. Meillä on myös miehelle ihan selvää että antaa mun nukkua rauhassa kun ryömii kännissä kotiin. 

Vierailija
11/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimolla täytyy olla jalat V-asennossa kohti kattoa heti kun ovi käy ja talon herra saapuu.

Vierailija
12/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häipyisin hotelliin jo valmiiksi. Oikeasti, mikään ei ole kamalampaa kuin känninen viinanhajuinen ja jonkun grilliruuankäryinen ukko yrittämässä saada tyydytettyä itsensä. Lähe nyt helvetti meneen ja mieluiten pysyvästi.

Vierailija
13/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan pakkaisin laukkuni saman tien siinä ukon nähden ja lähtisin muualle muutamaks yöks

Vierailija
14/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi jatkamaan lainkaan noin tympeän tapauksen kanssa. Kai tuo asenne jossain muussakin näkyy?

Vierailija
15/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska miesvihaprovo , ja loput palstamammat uhoaa niin kovina muijina, että. Huvittavaa.

Vierailija
16/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kämpässä kirjoilla sulla on täysi oikeus olla siellä vaikka mies olis mitä mieltä tullessaan kotiin.

Asut siellä kunnes oma kämppä löytyy. Seksin voit unohtaa, mies katsokoon peiliin.

Vierailija
17/24 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa mammat että känniselle/krapulaiselle miehelle antamalla palkitsette sen juomisesta. Älkää tehkö niin!

Vierailija
18/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei puhuttaisi noin. Äijä saisi itse häipyä kännimunineen muualle. Pikkaisen itsekunnioitusta naiset!! Ovi säppiin ja nukut. Kun vonkaaja herättää oven takana ajat sen vittuun sieltä!

Todellisuudessa soittelet koko illan ukolles baariin, ja vonkaat kotiin. Kun tulee niin avaat oven liukkaasta, ettei mies vaan mene muualle. Tarkistat vielä munankin, ettei vaan ole käynyt jo vieraissa.

Vierailija
19/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo miehen käsitys esileikistä?

Vierailija
20/24 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä häipyisin hotelliin jo valmiiksi. Oikeasti, mikään ei ole kamalampaa kuin känninen viinanhajuinen ja jonkun grilliruuankäryinen ukko yrittämässä saada tyydytettyä itsensä. Lähe nyt helvetti meneen ja mieluiten pysyvästi.

Pelkkä ajatuskin siitä että saisin olla tollasen panopuuna kiihottaa.

t. Eki 62v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi