Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat paranivat eron jälkeen?

Vierailija
11.03.2017 |

Kysymys otsikossa. Oletko katunut eroa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette suhteen aikana voineet elää?

Vierailija
22/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, itsetunto, päätösvalta, talous, suhteet lapsiini, suhteet kavereihin, suhteet sisaruksiin. Eli kaikki minkä toivoinkin muuttuvan.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyteni. Olin liiton aikana stressaantunut ja masentunut, mikä tuntui fyysisinä kipuina.

Vierailija
24/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vstauksistanne! Lisää kokemuksia otan mielelläni vastaan :)

Vierailija
25/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehen keski-iän kriisi yhtäkkisine hevikeikkoinneen ja maratonjuoksuineen ei ole enää minun ongelmani eikä minulta pois. Puhumattakaan viehätysvoiman testauksista nuorempiin naisiin.

Ihanaa olla aikuinen, itsenäinen nainen.

Vierailija
26/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehen keski-iän kriisi yhtäkkisine hevikeikkoinneen ja maratonjuoksuineen ei ole enää minun ongelmani eikä minulta pois. Puhumattakaan viehätysvoiman testauksista nuorempiin naisiin.

Ihanaa olla aikuinen, itsenäinen nainen.

Miksi minua naurattaa...ainiin, mieheni pettäminen alkoi tuollaisten oireiden aikaan..

Vierailija
27/31 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ansassaolon tunne vaihtui uuden liiton myötä siihen, että samalta tuntuu ehkä vain kerran viikossa. Ja nyt sekin alkaa vähetä, kun aletaan oppia lukemaan toisiamme. Alan taas muistaa olevani taitava monella tapaa. Uskallan nykyisin toimia monipuolisemmin maailmassa. Alan uskoa, että loppuelämän ei tarvitse olla pelkkää kaikenlaisten tarpeiden kieltämistä ja hautaamista. Lapsen puolesta pelottaa vähemmän. Kykenen nyt huolehtimaan paremmin vanhemmistani. Suhteet ystäviin ovat syventyneet, kun ei enää tarvitse teeskennellä asioiden olevan hyvin, jos ne eivät ole.

Kaiken kaikkiaan, pelko on vähentynyt ja omakuvani muuttunut myönteiseksi. Välit eksään ovat myös paremmat.

Vierailija
28/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole paremmin. Elämänlaatuni kärsi kauttaaltaan ison kolauksen. Selvästi suurin minua koskaan kohdannut onnettomuus tuo eroni.

Vierailija
29/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee sittenkin??

Yleensä ei, mutta ihmismieli on siitä hassu, että se pyrkii suojelemaan itseään ja kieltää huonojen asioiden olemassaolon. On ihan yleistä ettei moni halua tunnustaa eron olleen huono vaikka olisi itse ollut syypää eroon johtaneihin syihin.

Vierailija
30/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette suhteen aikana voineet elää?

Kotona oli liikaa negatiivista marttyyrienergiaa.

Vierailija
31/31 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu parani. Huomasin, että ympärillä on paljon haluttavia ja minua haluavia kivoja naisia. Seksielämä parani paljon. Vapaus. Ei tarvi sietää arvaamatonta vaimoa.

Mies 57.