MELODIFESTIVALEN 2017 Finaali
Kommentit (113)
Vaikea kuvitella, että Robin voittaisi, kun Ruotsin omat pisteet on jaettu.
Oon alkanut tykkäämään tuosta Hassen Skeeeuuunen murteesta, ihanan kamalaa :D
onks täällä joku joka ymmärtää ruotsia paremmin.. kertooks tää laulu oikeesti siitä että "sun äiti ei työskentele täällä"? :DD
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut tykkäämään tuosta Hassen Skeeeuuunen murteesta, ihanan kamalaa :D
Onhan se vinkee, mutta just ajattelin, etten mä tajua tuon papparaisen puheesta mitään.
Asiaan. Mä diggasin Robinista, siitä joiku biisistä ja Wictoria oli tuttu viime vuodelta, joten sen kannattaminen menee vanhoilla höyryillä.
Vierailija kirjoitti:
onks täällä joku joka ymmärtää ruotsia paremmin.. kertooks tää laulu oikeesti siitä että "sun äiti ei työskentele täällä"? :DD
Joo... outoa...
Oon vähän pettynyt finaalin väliaikaohjelmien tasoon. Semifinaaleissa oli parempia ja hauskempia.
Mutta on sanottava kaikkien semien, andran ja finaalin perusteella, että tämä nuorempi miesjuontaja David Lindgren on ihan huippu. Paistaa ammattitaito kaikessa mitä tekee. Voisko hän lähteä Kiovaan edustamaan Ruotsia? :)
Ei suomalaisista ole ikinä samaan ku ruotsalaisista musiikin, shown ja viihteen teossa
^Davidhän on kilpaillut mellossa ainakin 2 kertaa. Huipputaitava tyyppi on kyl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Nano on niin selvä kopio jostain tunnetusta biisistä, mutta en muista biisin nimeä.. vai oonko vaan vainoharhainen? Tuntuu, että täällä rakastetaan Nanoa, mutta eikö kukaan tosiaan oo huomannut samankaltaisuutta mihinkään toiseen biisiin? Samoinhan se Ruotsin voittokappale parin vuoden takaa oli kopio..
Minusta tässä on jotain Geir Rönningin biisistä Why. https://www.youtube.com/watch?v=y2VClCR1jjc
.
Mulle tulee mieleen joku modernimpi. Sitä instrumentaali-/edm-osuutta haen.
Tää Zaran musiikki on sellasta vaatekaupan taustamölyä, miten näin mitäänsanomattomalla paskalla pärjää maailmanlaajuisesti. 🙄
Tällä Zaralla on jotain rihannamaista äänessään.
Jännittää. En osaa yhtään sanoa kuka voittaa, vaikuttaa niin tasaiselta taso.
Vähän hassua että pisteidenannon aikana näkyi koko pistepotti (473 pistettä), koska siitä miinustamalla jokaiset pisteet pois laskin ennen tulostenjulkistamista että robin voittaa :D
Oiii :D Ihana Robin! Sitten vielä lavaesitystä roimasti parantelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että Robin voittaisi, kun Ruotsin omat pisteet on jaettu.
Ruotsin pisteet jaettiin viimeisenä.
Taisi olla viimeinen kerta kun "ulkomaalaisraadit" on käytössä.
Kyllä Robin positiivisesti erottuu balladien joukosta! :-D Yes!!
Pakko sanoa, että tulee itselleni vähän puun takaa, jos Robin (tai joku muu noista miespoppareista) voittaa. Oon pitänyt ihan muita ennakkosuosikkeina.