MELODIFESTIVALEN 2017 Finaali
Kommentit (113)
Minkä niminen oli se Kiss-biisin esittäjä?
Wiktorialla on hyvä, voimakas country-henkinen ääni, mutta kappale oli valitettavan keskinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
No idea. Mulla menee kaikki finaalin nuoret pojat sekaisin. Ovat kuin samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Anton Hagman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton Hagman
Eikä ollut kun Boris René
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No idea. Mulla menee kaikki finaalin nuoret pojat sekaisin. Ovat kuin samasta puusta veistettyjä.
Hyvä puoli on se, että pinkkipuhelinten äänet jakautuu tasaisemmin, kun niin monta söpöä popparipoikaa. Jos mukana olisi heistä vain yksi, se saattaisi vyörytä teinityttöjen someäänivyöryllä voittoon.
Robinissa on jotain samaa kuin Holby Cityn dr. Valentinessa :) ihana.
wooo tää versio if I were sorry -biisistä on ihana!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Nano on niin selvä kopio jostain tunnetusta biisistä, mutta en muista biisin nimeä.. vai oonko vaan vainoharhainen? Tuntuu, että täällä rakastetaan Nanoa, mutta eikö kukaan tosiaan oo huomannut samankaltaisuutta mihinkään toiseen biisiin? Samoinhan se Ruotsin voittokappale parin vuoden takaa oli kopio..
Rag'n Bonen Human tulee mieleen väkisinkin.
Mutta joku muu, vielä tunnetumpi. Koska en ollut tuota ehdottamaasi kuullut aiemmim (tsekkasin sen UT:sta. Siitä on kyllä selvästi varastettu melodia ja pari muuta juttua). Mutta siis, joku toinenkin biisi tulee mieleen.
Ace Wilderista mulle tulee mieleen A*Teensin blondi laulajatyttö Marie Serneholt nuorempana.
Minä en sitten ikinä tajua näitä äänestysjuttuja. Ihan oikeastiko noita äänestetään ulkomailta? Noissa karsinnoissakin olen aina ihan pihalla, että kuka putoaa ja kuka menee jatkoon ja millekin uusintakierrokselle. Pitäisi ilmeisesti seurata vähän tiiviimmin.
Onko Suomi kv-raadeissa mukana? Jos on, kuka jakaa pisteet? Antti Holma?
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomi kv-raadeissa mukana? Jos on, kuka jakaa pisteet? Antti Holma?
Oho, sori, tuossa näkyykin liput, eli ei ollut Suomi mukana. Holma twiittasi Tukholmasta Mello-pressistä, joten siksi ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Tää Nano on niin selvä kopio jostain tunnetusta biisistä, mutta en muista biisin nimeä.. vai oonko vaan vainoharhainen? Tuntuu, että täällä rakastetaan Nanoa, mutta eikö kukaan tosiaan oo huomannut samankaltaisuutta mihinkään toiseen biisiin? Samoinhan se Ruotsin voittokappale parin vuoden takaa oli kopio..
Minusta tässä on jotain Geir Rönningin biisistä Why. https://www.youtube.com/watch?v=y2VClCR1jjc
Kyllä 9 on kaikkein mukaantempoisin.
Hassu kontrasti. Ihan miehekäs nuori mies, mutta semi-pikkuoravaääni. Ruotsin Justin Timberlake? Tämäkin biisi tuntuu aiemmin kuullulta. Justinin tai Michael Jacksonin b-puolen jämäbiisi?