Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui ja töni lapsen edessä

Vierailija
11.03.2017 |

Mies lähti eilen illalla juhlimaan veljensä varpajaisia ja tuli kotiin klo 17 tänään. En ole soitellut perään tms vaan ajattelin että jos noin käyttäytyy niin ihan rauhassa.
Ei juopottele normaalisti, en tiedä miksi tämä meni näin överiksi.
Tuli kotiin ja kysyi että onko hänelle ruokaa, vastasin että jos et tähän mennessä ole saanut itseäsi ruokittua niin en voi auttaa. Puhkesi kamala sanaharkka joka päätyi siihen että hän tönäsi minut olohuoneen seinään tyttäreni edessä. Otin lapselle välttämättömät tavarat mukaan ja lähdimme äitini luokse.
Olen shokissa. En tiedä oliko hänellä joku nainen eikä tässä vaiheessa enää kiinnostakkaan. Lapsi peloissaan ja haluaa vaan istua sylissäni, itkuinen.
En tiedä mitä teen, kotiin en ole menossa eli sitä neuvoa en tarvitse. Eb hyväksy väkivaltaa missään muodossa koskaan enkä ikinä antaisi tyttäreni kasvaa sellaisessa kodissa. Mutta silti olo että hukassa. Kokemuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Tee rikosilmoitus.

Vierailija
2/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloit nalkuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpajaiset? wtf?

Vierailija
4/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pienestä syystä rupeaa tönimään niin mitäs sitten jos suuttuu ns. aiheesta? Eroa.

Vierailija
5/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen onni ja autuus.

Vierailija
6/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele väkivaltaa, mutta miksi sun piti vastata niin töykeästi?

Vierailija
7/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töni vai tönäisi päätä nyt kumpaa

Vierailija
8/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä poistettiin pari kommenttia eli moden avaus:D

Vierailija
9/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat on aina ensimmäisenä av-palstalla kertomassa, kun "mies käy käsiksi".

Hohhoijaa.

Vierailija
10/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tarkoitat tuota ruokaa? No jos aikuinen mies on poissa pe alkuillasta la iltaan eikä ilmoita itsestään mitään niin mielestäni en ollut kamalan töykeä.

Vierailija
11/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi häippästä. Oma osoite, verkostoitumaan. Kevätaurinkoa ja linnunlaulua pienperheellesi:)

Vierailija
12/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tarkoitat tuota ruokaa? No jos aikuinen mies on poissa pe alkuillasta la iltaan eikä ilmoita itsestään mitään niin mielestäni en ollut kamalan töykeä.

Mitä se siihen ruokaan liittyy?

Taisit tahallaan jättää ukolle tekemättä sitä ruokaa, kostoksi.

Vierailija
13/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lähdet. Miehesi ansaitsee nimittäin parempaa.

Vierailija
14/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheen onni ja autuus.

En löydä aloituksesta kohtaa jossa ap kertoisi kyseessä olevan uusperhe.

Vierailija
15/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tein vastaavassa tilanteessa? Rikosilmoituksen, josta seurasi raskas aika asian selvittämisen osalta. Kun lapsi on ollut mukana, siitä tehdään automaattisesti lasu ja silloin joudutte myös lasun asiakkaiksi. Mutta oma toimintani kannatti.

Vaikka vastaisit epäystävällisesti, mikään ei oikeuta tönäisyyn tms.

Vierailija
16/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap. Onko mies aikaisemmin käyttäytynyt noin tai muuten uhoavasti tai agressiivisesti?

Itsellenikin on käynyt muutaman kerran nykyisen mieheni kanssa niin että mies suuttuessaan töninyt. Muuten on rauhallinen tapaus. Tosi jyrkkä mielipiteissään ja itse osaan olla melko rääväsuu kun erilielisyyttä tulee. Mies hermostuu ja tönii. Tätä ei ole tapahtunut nyt vuoteen,eikä ole pahentunut. Täytyy olla tosi raivokas riita että tönisi. Mutta joo, näin on käynyt. Ja olen asiaa ja muitakin ongelmia pohtinut pitkän aikaa. Näitä " vanhoja" asioita, käsiksi käymisiä ..niitä ei tarvi hyväksyä. Tulemme nykyään ihan hyvin toimeen ja hauskaakin on, mutten tiedä onko hän kuitenkaan se elämäni mies. Rankka vauva-vuosikin tässä sekoittaa vähän mieltäni. Olin kovin rakastunut kun aloimme perustamaan perhettä. Nykyään on ihan tasapainoista, mutta silti, en tiedä.

Pahoin pelkään että nyt tietty pato murtui kun miehesi töni sinua ap.. että nyt hän alkaa herkemmin tehdä sitä uudelleen. On ikäänkui hyväksynyt itselleen sen keinon hyökätä sinua vastaan, kun ei sanallisesti osaa. Onko miehestäsi kuulunut mitään ap?

Vierailija
17/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa miehelle ruokaa? Tasa-arvoa hei. Jos ukko lähtee bilettämään, hoitaa itse ruokansa, pidän huolen ainoastaan saman katon alla olevista alaikäisistä ihmisistä. Ei helvetti, jos mun ukko alkaisi ulisemaan jostain ruuasta kun tulisi kotiin dokaamasta, nauraisin sen pellolle. Omat rahat ja ravintolat on keksitty, jos palvelu ei kotona pelaa.

Vierailija
18/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä poistettiin pari kommenttia eli moden avaus:D

Minä pyysin, että väkivaltaa kohdannutta naista pilkkaava viesti poistetaan.

En ole mode.

Vierailija
19/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se siihen ruokaan liittyy?

Taisit tahallaan jättää ukolle tekemättä sitä ruokaa, kostoksi.

Jaa että äijä hilluu ties missä teillä tietymättömillä, mutta vaimon pitäisi pitää kotiliettä lämpimänä ja olla niin onnellinen, kun mies viimein suvaitsee saapua aterialle?

Ehkä se joskus kivikaudella meni juuri noin, ja luultavasti viikinkivaimoillakaan ei ollut paljon muuta mahdollisuutta. Mutta se on historiaa se, tai pikemminkin esihistoriaa.

Vierailija
20/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt juopottelureissulla sellaista joka vaivaa hänen mieltään esim pettänyr aptä ja sen vuoksi raivosi vaimolle.

Mutta väkivalta jatkuu jos sitä ei lopeta eli miehen avunhankintaan tai eroon.

Ap muista kertoa mitä tapahtui muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi