Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo tapa päätellä oletko oikeasti kaunis:

Vierailija
11.03.2017 |

Kuvittele, että leikkaisit hiuksesi lyhyeksi etkä enää meikkaisi ollenkaan. Pukeutuisit neutraaleihin vaatteisiin. Miltä näyttäisit, olisitko edelleen viehättävä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslaatuni on karhea, paksu ja vikkelästi kasvava, mutta juuri pituutensa ansiosta ne pysyvät jotakuinkin ojennuksessa. Jos kynisin ne lyhyiksi, sojottaisivat ne joka suuntaan. Ellen sitten käyttäisi paljon tököttejä hiuksiin, mutta arvatenkin ne ovat kiellettyjä tässä spekulaatiossa. Joutuisin myös leikkauttamaan niitä tiheään. Lisäksi ihoni sävy on sameahko ja kiiltelen helposti, joten en näytä hyvältä täysin ilman meikipohjaa. Ei, enpä todella taida sitten olla "oikeasti" kaunis.

Sileät, vastustuskykyiset, lasimaiset hiukset, jotka kasvavat hitaasti, ovat omiaan tähän kokeiluun, samoin pienihuokosinen, kuivahko, atooppinen iho, joka ei monia meikkejä siedäkään, hyvässä vaiheessa. Nämä naiset ovat kai sitten ainoina "oikeasti" kauniita.

Ai niin, piti olla neutraalit vaatteetkin. Millaisia ne ovat? Kaurapuuron värisiä ja suoria? Tarvitsen X-vartalolle muotoon leikattuja sekä väritykseni vaatii kirkkaita värejä. Jep, ruma mikä ruma.

Vierailija
22/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen aina viehättävä.

Mitä tarkoittaa neutraali vaatetus, onko se kemiallinen ilmaisu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni olen aina viehättävä.

Mitä tarkoittaa neutraali vaatetus, onko se kemiallinen ilmaisu :D

varmaan tässä hajuton ja mauton ja väritön, ei naisellinen.

Vierailija
24/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miten voi verrata tiukkaa päänmyötäistä poninhäntää tai lettiä lyhyisiin hiuksiin? Monilla ko. kampaus voi olla armottomampi kuin pöyheä lyhyeksi leikattu tukka.

Niin kyllä. Näytän noissa kampauksissa pinheadiltä. Kasvoissani ei ole vikaa, mutta pää!

Mitä vikaa Pinheadissä on, sillähän on komeat kasvonpiirteet. Olisit varmaan androgyynillä tavalla kaunis :)

Oma pääni on kuin joku olisi kumauttanut laudalla takaraivoon joten pelkkä ajatus siilitukasta naurattaa ihan hillittömästi. Olen tosin harkitsemassa sellaista, kasvaahan se takaisin.

Vierailija
25/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs miten voi verrata tiukkaa päänmyötäistä poninhäntää tai lettiä lyhyisiin hiuksiin? Monilla ko. kampaus voi olla armottomampi kuin pöyheä lyhyeksi leikattu tukka.

Mä pidän pitkää tukkaani 90 prosenttisesti nutturalla niskassa. Näytän ihan siilipäältä, ainoa ero on se möykky niskassa josta tippuu pinnejä. Ja mun nuttura on tiukka mummonuttura, ei mikään sellainen seksy pöyheä kiharaluomus, josta valuu "suortuvia" poskille..

Vierailija
26/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on lyhyet hiukset, enkä meikkaa mitenkään joka pvä. Vaatteista en tiedä, mitä tarkoittaa neutraalit? Kauniiksi on kehuttu.

Vierailija
27/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä. Näytän noissa kampauksissa pinheadiltä. Kasvoissani ei ole vikaa, mutta pää!

Mitä vikaa Pinheadissä on, sillähän on komeat kasvonpiirteet. Olisit varmaan androgyynillä tavalla kaunis :)

Oma pääni on kuin joku olisi kumauttanut laudalla takaraivoon joten pelkkä ajatus siilitukasta naurattaa ihan hillittömästi. Olen tosin harkitsemassa sellaista, kasvaahan se takaisin.

Piti googlettaa, tarkoitat varmaan elokuvahahmoa. Viittasin itse mikrokefaliaan. Ei minulla sitä oikeasti ole, mutta pääni on kovin pieni ja litteä ja tupeeraan siksi ahkerasti. :)

Vierailija
28/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha en todellakaan olis. Olen kirjaimellisesti munapää. Lyhyt tukka näyttäisi kamalalta. Ilman meikkiäkin näyttää helposti väsähtäneeltä.

Vierailija
29/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hiukset pitäisi leikata? Ei ne ole mikään ehostuskeino, ihan omasta takaa ne kasvaa päässä, eikä sitä kasvua voi pysäyttää vaikka haluaisi.

Ja kyllä, olisin edelleen kaunis. Ainakin omasta mielestäni, ja se on tärkeintä.

Ajattelin kanssa, että eikö pitkät hiukset juuri ole "luomut", ja lyhyeksi kynityt puolestaan tekemällä tehty. Siis jos tässä aloituksessa nyt ajettiin takaa jotakin luonnonkauneutta tms. Pitkähiuksisena vain pisti ihmetyttämään, että kenelle minun muka pitäisi todistella olevani OIKEASTI kaunis, ja sen takia kyniä tukkani?Siis kaunis ei voi olla jollakin mystisellä aidolla tavalla jos on pitkät hiukset?

Vierailija
30/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hiukset pitäisi leikata? Ei ne ole mikään ehostuskeino, ihan omasta takaa ne kasvaa päässä, eikä sitä kasvua voi pysäyttää vaikka haluaisi.

Ja kyllä, olisin edelleen kaunis. Ainakin omasta mielestäni, ja se on tärkeintä.

Ajattelin kanssa, että eikö pitkät hiukset juuri ole "luomut", ja lyhyeksi kynityt puolestaan tekemällä tehty. Siis jos tässä aloituksessa nyt ajettiin takaa jotakin luonnonkauneutta tms. Pitkähiuksisena vain pisti ihmetyttämään, että kenelle minun muka pitäisi todistella olevani OIKEASTI kaunis, ja sen takia kyniä tukkani?Siis kaunis ei voi olla jollakin mystisellä aidolla tavalla jos on pitkät hiukset?

Onhan sanonta, että hiukset ovat naisen kruunu. Ehkä tässä haettiin, että mitä jää jäljelle jos kaikki kaunistava poistetaan.

Vierailija
31/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa, tarkoitat varmaan elokuvahahmoa. Viittasin itse mikrokefaliaan. Ei minulla sitä oikeasti ole, mutta pääni on kovin pieni ja litteä ja tupeeraan siksi ahkerasti. :)

Joo, elokuvaan viittasin, tuli niin ihana kasarielokuvan flashback :D

Vierailija
32/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti hiukset sairauden takia ja olin yhä kaunis, pään muoto hyvä. Oikestaan ripset ja kulmakarvat ovat paljon hiuksia tärkeämmät karvat, erottuvampia kulmia ja tuuheita ripsiähän meikillä usein haetaan.

Vierailija
33/35 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi superkaunis, enkä ehkä edes kaunis, mutta jos kaikki naiset tekisivät saman, olisin varmaan keskimääräistä kauniimpi. Kaunis kasvojen luusto ja hyvät vartalon mittasuhteet ovat synnyinlahjani, joista olen kiitollinen. Toki niiden vaikutus aina vain vähenee kun raskaudet ovat runnelleet kroppaa eikä naamakaan enää näin kohta nelikymppisenä näytä niin hehkeältä kuin ennen... :)

Vierailija
34/35 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin.

Käyn usein kaupungilla ilman meikkiä.

Tukkaakaan ei ole yhtään.

Olen silti sitä mieltä, olen kaunis ja ihana nainen.

Vierailija
35/35 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lihoisit vielä sata kiloa! Aika monen tekijän summa on katsos tuo kauneus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi