Mä olen niin yksinäinen
Esim lasten harrastuksissa kaikki puhuu mieheni kanssa mutta kukaan ei halua jutella kanssani vaikka yritän jutella niiden kanssa. Mistäköhän johtuu? Voiko johtua siitä että olen todella lihava ja muut äidit ovat hoikkia?
Kommentit (11)
No, sinulla on sentään mies.
t. Hopeareunustelija
Sama, tavallaan. Kyllä sitä tottuu olemaan näkymätön kun on tarpeeks lihava. Ihmiset on pinnallisia, vaikka kuinka jokainen tietty aattelee et "en minä ainakaan". Olettepas. Lihava on kakkosluokan kansalainen, lapsetkin oppii sen aikaisin. Ei tartte kohdella kunnioituksella, se on läski niin voidaan kiusata. Jatkuu sitten työelämässä.
Ja te jotka luulette et kaikki ongelmat häviää kun vaan laihduttaa, olette osittain oikeassa.
Kusipäät ja näsäviisaat ne vaan ei katoa minnekkään, vaikka kuinka laihduttaisi.
No minä olen ihan normaalipainoinen, ja aina sivussa, lasten harrastuksissa muut vanhemmat löytää juttuseuraa niin lihavat kuin laihat. Mutta minä jään aina ulos, niin kuin töissä, opiskellessa, sukujuhlissakin, olen jo tottunut. Minä en vain osaa mennä jutteluun mukaan, ja kun koitan jää jutut muutamaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama, tavallaan. Kyllä sitä tottuu olemaan näkymätön kun on tarpeeks lihava. Ihmiset on pinnallisia, vaikka kuinka jokainen tietty aattelee et "en minä ainakaan". Olettepas. Lihava on kakkosluokan kansalainen, lapsetkin oppii sen aikaisin. Ei tartte kohdella kunnioituksella, se on läski niin voidaan kiusata. Jatkuu sitten työelämässä.
Ja te jotka luulette et kaikki ongelmat häviää kun vaan laihduttaa, olette osittain oikeassa.
Kusipäät ja näsäviisaat ne vaan ei katoa minnekkään, vaikka kuinka laihduttaisi.
Tätä olen miettinyt että olenko lihavana ns näkymätön. Mieheni on hoikka ja supliikki ihminen. Itse olen lihavuuden lisäksi suhteellisen ujo ja hiljainen.
Jos olisit mies noilla ominaisuuksilla, olisit kaveriton ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Monella lihavalla miehellä on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujoilla ja hiljaisilla, ylipainoisilla miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujoilla ja hiljaisilla, ylipainoisilla miehillä?
Niilläkin. Netin kautta minäkin tutustuin mieheeni eikä mulla miesten kanssa ole vaikea jutella jotenkin naisten kanssa niin vaan on.
Et taida tietää mitä on olla yksinäinen. Sinulla on mies ja lapset. Minä käyn nukkumaan yksin ja herään aamulla yksin juomaan kahvia, ois kiva et joskus ois joskus edes läsnä juttuseurana.
Ei varmaan kannata laihduttaa?