Hajusteeton meikkivoide vaalealle iholle?
Hei te muut todella vaaleaihoiset ja hajusteille herkät! Mistä olette onnistuneet löytämään tarpeeksi vaalean, hajusteettoman meikkivoiteen? Olen tähän asti käyttänyt Lumenen kosteuttavaa meikkivoidetta sävyssä 0, mutta nyt kun brändi on uudistunut, ovat myös hajusteettomat meikkivoiteet kadonneet kauppojen hyllyiltä. CC-meikkivoiteessa olisi ollut jopa hyvä sävy ultra light, mutta tuote tuoksui niin voimakkaasti, etten voinut sitä käyttää... Harmittaa, etten tajunnut jo kaupassa varmistaa tätä tuoksuttomuus-asiaa, kun rahat menivät näin ihan hukkaan...
Dermosililla ja Isadoralla näyttäisi olevan hajusteetonta kosmetiikkaa, mutta Dermosilin vaaleinta sävyä oli ainakin heidän sivuillaan kommentoitu tummaksi...
Kommentit (7)
Mites mineraalimeikki? Niistä löytyy oikeasti vaaleita sävyjä
Itsekkin etsiskelen samaa! Lumenen kostauttava meikkivoide menee siinä vaaleimmassa sävyssä loistavasti kesällä mutta siinäkin on suht voimakas tuoksu. En ole hajusteyliherkkä varsinaisesti, mutta keinotekoisista hajusteista yleensä mulle aiheutuu ihottumaa yms :/ olen ajatellut kokeilla nyxin, mutta olen harkinnut yrityksen tukemista uudelleen kuultuani senkin olevan lorealin omistuksessa..
Mä en tiedä onko riittävän hajustamaton, mutta lorealin true match:ssä on todella hyviä värivaihtoehtoja. Mulla on tällä hetkellä 2N. Joku Vanilla, mutta ei se kaikista vaalein.
Lancomen Teint Miracle ei tuoksu mielestäni miltään ja sen sävy 010 sopii tosi hyvin supervaalealle herkälle iholleni.
Vierailija kirjoitti:
Mites mineraalimeikki? Niistä löytyy oikeasti vaaleita sävyjä
Tarkoitatko sellaisia mineraalimeikkejä, joissa on puuterinen koostumus? Olen kyllä harkinnut sellaistakin, mutta mietin, että mahtaako niillä saada millaista peittävyyttä... Minulla on poskilla vähän punoitusta ja silmänaluseni ovat kovin tummat, joten keskivahva peittävyys helpottaisi kovasti. Tähän asti olen kokeillut erilaisia peiteaineita, mutta siistin lopputuloksen saaminen on hankalaa. Joko peitevoiteen sävy on liian oranssi tai se tekee ihon kakkumaisen näköiseksi. Urban Decayn peiteväri oli parhaimman sävyistä, mutta se lähtee ihollani jotenkin oudosti liikkeelle, jos siihen putoaa pisarakin vettä...
cream kirjoitti:
Itsekkin etsiskelen samaa! Lumenen kostauttava meikkivoide menee siinä vaaleimmassa sävyssä loistavasti kesällä mutta siinäkin on suht voimakas tuoksu. En ole hajusteyliherkkä varsinaisesti, mutta keinotekoisista hajusteista yleensä mulle aiheutuu ihottumaa yms :/ olen ajatellut kokeilla nyxin, mutta olen harkinnut yrityksen tukemista uudelleen kuultuani senkin olevan lorealin omistuksessa..
Siis onko sitä kosteuttavaa meikkivoidetta vielä myynnissä? Itse en sitä edes kaupan hyllyssä nähnyt, kun Lumene on muuttanut valikoimaa... Minun kosteuttava meikkivoide on ostettu aika kauan sitten, ostin silloin jemmaan useamman putelin tarjouksesta. Siinä en kyllä ole mitään tuoksua.
up