Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaatko ketään?

Vierailija
11.03.2017 |

Stalkkaatko ketään fb tai instagram?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Viimeksi 16-vuotiaana jotain ihastusta.

Vierailija
2/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan somessa yhtä entistä kaveria. En oikeastaan edes tiedä miksi, kai haluan vain tietää mitä hänelle kuuluu vaikkei kiinnostakaan elvyttää ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua tällä hetkellä verhon takaa. ;)

Vierailija
5/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, stalkkaan kaikkia exiä ja nykyisiä kiinnostuksen kohteita. 

Vierailija
6/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohde jota haluaisin stalkata, ei ole somessa.

Vierailija
7/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stalkannut ihastustani ikkunasta pimeällä joskus 14-vuotiaana :) Itse asiassa pariakin poikaa. Ei siinä ope minusta mitään ihmeellistä. Jos ihastuksellani olisi fb-profiili, niin totta kai vierailisin sielläkin, vaikkemme olisi kavereita. En käsitä miksi sitäkin sanotaan stalkkaamiseksi. Pikemminkin puhuisin katsomisesta. Käyn katsomassa ihastukseni veljen fb-seinää (hänellä siis on sellainen, ikävä kyllä sinne ei melkein ikinä päivity mitään) ja myös erään miehen, johon ihastuin uimarannalla, ja joka ei tiedä nimeäni, mutta sain selville hänen. Yhteyttä en aio ikinä ottaa, mutta hän vaikuttaa mukavalta tyypiltä.

Vierailija
8/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoisi mun fb-seinää, niin eipä kyllä tosiaankaan tulisi stalkattu olo. Ja jos joku kiva mies katselisi meille ikkunasta, niin eipä haittaisi sekään. Pidän verhoja edessä jos on todennäköistä, että joku katselisi meille, jos en halua. Jos sisään katsoja taas olisi joku ei-toivottu henkilö, niin mitä väliä jos kuitenkin lopettaisi jäätyään kiinni (kuten itse ainakin tekisin)?

7

Vierailija
9/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naapurin ukko keksi internetin ja nyt on pakko käydä tarkistamassa, mitä se laittaa instaan, twitteriin ja facebookiin! Harmi että hänellä suurin innostus on tainnut jo laantua. Kuvissa vilahtelevat hän itse, perhe ja kotieläimet....

Vierailija
10/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään kiinnostava ihminen ei ole somessa stalkattavissa.

Vierailija
11/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo stalkata on niin outo täss yhteydessä. Sehän tarkoittaa vaanimista tai vainoamista. Jos jollain on julkinen facebook tai IG niin ei sitä juuri voi vainota, kun sen katselu on ihan OK. Ellei sitten tarkoiteta sitä, että esim päivittäin lähetetään jollekin henkilölle kymmeniä viestejä ja tykkäyksiä ja kommentteja. Sen ehkä laskisin jo vähän vainoamiseksi, siis jos se on epätoivottavaa, eli kohde ei sitä halua.

Vierailija
12/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaisin varmaan yhtä söpöä miestä, jos tietäisin sukunimen. Pelkällä etunimellä ei ihan hirveän pitkälle pötkitä netissä. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan